Se indlæg
 Udskriv debat
billige fly billetter
kokkene
hej

har fulgt med længe på viviro.com mht billetter
men syntes priserne er meget stigende for tiden
skal man have is i maven eller nogle der har tricks eller andre ´websites hvor man kan være heldig at finde billige billetter
skal til thailand 1 el 2 januar

Kim Ludvigsen
Hvad har du fundet dem til, og hvad forventede du af pris? Hvis andre skal kunne tjekke, er det nødvendigt at vide, hvor lang tid du vil blive i Thailand.

Priserne er vist ikke generelt stigende, min seneste billet er i hvert fald ikke dyrere end dem, jeg købte sidste år. Tværtimod.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
natty
Afrejse i januar er generelt dyre, da det vel er absolut højsæson fra Scandinavien, speciel i starten af måneden. Kender flere som tager afsted lige efter nytår.
Dermed ikke sagt at der ikke lige pludselig kan komme knaldtilbud, men ville ikke regne med det i starten af januar.
Tænker selv på at tage afsted i januar, men er så heldig at jeg godt kan vente dvs. er fleksibel.
Mener at jeg har læst et sted at de billigste billetter finder man omkring 3 måneder før afrejse, men måske ikke i den periode.

Men Kim Ludvigsen har ret, vi må vide lidt mere om det prisleje du er villig til at betale og rejselængde.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

jc
Har netop købt CPH-BKK-CPH med Thai ud 3/1, hjem 20/1, kr. 9.175. Ikke billigt, men vist OK for perioden.
Boet i Bangkok 1980-1983.

laodenmark
kokkene skrev:
hej

skal man have is i maven eller nogle der har tricks eller andre ´websites hvor man kan være heldig at finde billige billetter

tror at de priser der er nu er nogenlunde de samme som det vil være senere på året. Men er man kun en eller 2 personer som skal afsted,
kan man vel godt vente lidt, Du skriver ej heller om det skal være fra Cph. eller hvor det kunne være fra. Vist det er et Must med direkte, ja så må du jo nok forvente et bøde de godt 9 kilo som er nævnt i tråden. men kan du accepterer hhv 3 og 5 timer forlængest rejsetid kan der fåes
billetter med nogle super carrier emirates/quatar fra hhv. cph /hamburg til godt 54xx på samme rejsedag hvor thai åbenbart koster 91xx.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

bimmelim
Er der nogen som har erfaring med enkeltbillet til BKK fra CPH.
Syntes 5000kr med Thai er lidt dyrt når retur koster 4900kr.

www.kgi.dk
Kim Ludvigsen
Hvis du ikke finder et andet tilbud, så kan du evt. tage returrejsen. Du skulle vist kunne få skatter og afgifter retur for den ubenyttede tilbagerejse - mod et gebyr.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

laodenmark
Kim Ludvigsen skrev:
Hvis du ikke finder et andet tilbud, så kan du evt. tage returrejsen. Du skulle vist kunne få skatter og afgifter retur for den ubenyttede tilbagerejse - mod et gebyr.

Så må man ikke håbe gebyret er ret stort. skatter og afgifter for en retur cph-bkk med SAS = ca 350 kr. ( det man skal betale for en bonusbillet)
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

Lung Yao
kokkene skrev:
hej

Hvad med at rejse den 31-12, der er næsten altid masse af ledige pladser lige netop Nytårsaften da ikke mange ønsker at fejre Nytåret i 12 km højde uden at have mulighed for at "nyde cigaren til champagnen" og fyre et par rakketer i luften.
Ja, jeg ville mene at du skal have "is i maven", for i øjeblikket har fx. Thai og andre selskaber fået hård konkurance fra Emirates og Quatar Airways. Yderligere når ruten CPH-HKT direkt bliver indviget så ville der sikkert komme nogle fordelagtige tilbud fra TG. En enkelt detajle mangler i dit spørgsmål: HVOR længe skal du være væk? 14 - 21-30 dage eller 3 måneder.
For der kommer ofte nogle gode tilbud både fra TG og SAS hvis rejsevarigheden er under 21 dage.
Rejsebureauerne er hård presset i øjeblikket af Online Netselskaber og de får informationer om disse tilbud i fx. Oktober måned for vintersæson, derfor kan de ikke svare på spørgsmålet.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
bimmelim skrev:

Og sådan har det desvære ALTID været. Derfor kunne du fx. købe en retur med Emirates til under 4000 (afhængigt af rejseperioden) og kylle retur billetten ad H.T. bagefter.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

rinpoche
Kim Ludvigsen skrev:

Yep, jeg købte en returrejse fra BKK til CPH over Karachi i Pakistan. Det var ½ års billet.

Meget til min overraskelse - det er PIA Pakistan Airlines vi taler om her - fik jeg refunderet returrejsen med et mindre gebyr.

Jeg tror Lung Yao har check på, hvilken billettype der giver mulighed for refusion.

mvh
rinpoche

kokkene
hej igen

vi skal være afsted i en måned fra ca 1-2 januar og hjem igen d 30 januar

kokkene
hej

vi har ingen krav om det skal være direkte
vi skal afsted fra cph

har øje på qatar airlines som har en retur til lige godt 7 kilo
da vi heller ikke ønsker at glane i al for lang tid i en eller anden lufthavn
den jeg har kig på er der ventetid på ca 2 timer hver vej og så deles turen op med 2x6 timer ca så det er ok
men det er netop de billetter der kører op og ned den var til godt 5300 tidligere men slog ikke hurtigt nok til
samme aften stod den til næsten 8000 samme billet

men satser på is i maven
skal nok komme afsted lige meget hvad

sleipner
Kim Ludvigsen skrev:

Det er forkert. Du kan IKKE få returrejsen refunderet, hvis du har benyttet billetten den ene vej.Med mindre det er en hundedyrt billet, hvor du har sikret dig den mulighed.
På alle de billetter der snakkes om på dette forum kan man ikke få refunderet returrejsen, hvis den ikke benyttes.

hugoboerge
Hvad med Turkish Airlines ? Mange afgange til Bangkok. Godt nok stopover i Istanbul, hvis lufthavn er udmaerket. Bare et forslag.

Kim Ludvigsen
sleipner skrev:
Kim Ludvigsen skrev:

Det er forkert. Du kan IKKE få returrejsen refunderet, hvis du har benyttet billetten den ene vej.

Det skrev jeg heller ikke. Jeg skrev skatter og afgifter.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

bimbo69
har lige købt med Qatar i dag afrejse 6 december og hjem 6 febuar pris 5080 kr
og med kun 2 timers ventetid i lufthavnen begge veje
det er billigt meget billiget ,og der er super god betjening kan anbefales
men man skal kikke hver dag efter pris de svinger meget

Leif56
Hej!

Jeg har rejst med Air Berlin. I nov sidste år kostede en billet fra Phuket til CPH omkring 2300, men så var der også omkring 6 timers ventetid i Berlin, men ellers var det udmærket.

Leif

bimmelim skrev:

SteenJ
kokkene skrev:
hej igen

vi skal være afsted i en måned fra ca 1-2 januar og hjem igen d 30 januar

Fundet valgaften kl. 18,10: 2/1-31/1, kr. 5200,00 dkr.
Hilsen
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Kim Ludvigsen
bimbo69 skrev:
men man skal kikke hver dag efter pris de svinger meget

Jep, jeg købte for nogle få dage siden hos Turkish til 4.950 kroner, og nu er prisen over 5.500 kroner for samme fly.

Desværre er besparelsen allerede væk, fordi jeg dummede mig. Jeg huskede forkert med mit visa. Det udløber dagen før, jeg skal rejse, så der ryger lige 900 kroner til et nyt visa, øv.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

Spring til debat: