Se indlæg
 Udskriv debat
Aldersforskel!
chang
hej boom-boom

jeg tror ikke det er fordi de ikke gider at have en falang, de er bange for at blive set ned på i ders omgangskres og famile, for det er nu en gang sådan at bedrer thai familer ikke har meget tilovers for dem der sælger sin krop for penge for at sige det mildWink og der´s datter ikke skal udsætte sig selv for andre´s sladrer og bagtaleri, og i mange så kald bedre familer er det der´s indtryk at når en bedre thai pige er sammen med en falang er de nok faldet for de lette tjende penge på de så berømte bar i pattaye. (hvad ved jeg det er bare hvad jeg har fået fortalt )

det har nok ikke været let for min kone at hun valgte en falang, for jeg kan ikke nå dem til sokkerne de er meget vel uddanet, og det kan man ikke sige om mig som er håndværker, ikke at det er noget skidt jeg er tilfreds, men en håndværker er ikke lige just dem man regner for ret meget i thailand

men efter at de kunne se at der ikke var tale om at jeg var en dum nar og bare ville misbruge der´s datter, og at hun ikke har gjort noget skidt tror jeg at de har godtaget mig, jeg kan kun sige at jeg virkelig godt kan lide dem, de er meget flinke over for mig, sidste gang vi var hjemme hos dem fik vi snakket rigtig godt sammen og vi hade det rigtig hyggeligt.

jeg tror jeg bare har været heldig WinkWinkWink

surin
en barpige kan også være god men det er desværre sjældent jeg har i forbindelse med mit tidligere ægteskab med en barpige erfaret mange rigtigt mange af hendes venniner der kun har en ting i hovedet at se hvor meget de kan få af deres mand hvor meget de kan snyde ham for hvor meget de kan gå i byen /være utro uden at han opdager det
men hov det var jo 3 ting
nej de fleste thaipiger har kun en ting i hovedet og det er penge først i 4. række dukker der andet end penge op

Helt ærligt er det ikke sådan med alle kvinder lige meget hvor du bor i verden

surin
jo det er vel derhen af men det er nu særlig udtalt hos thaipiger

mam
Kære alle!
Sikken en spændende debat der kører her på siden!
Men endnu engang lad os bare et øjeblik være ærlige!
Når vi rejser til Pattaya, hvorfor gør vi det så? Der er som mange skriver rigtig mange flotte steder i Thailand, med gode strande, gode spisesteder og ikke overrendt af turister, men os der tager til Pattaya rejser ikke derhen for at nyde den ”fantastiske” strand? Nej vi tager derned for at opleve den gæstfrihed vi møder på barene, og den eksklusive service vi får for små penge.
Hvis vi valgte samme typer steder i fx København, kan jeg fortælle at en tur på Kakkadu Bar, (er der nogen der har fortalt mig) ville koste ladydrinks a 800.- kr. og en hyggestund op til 3000.- kr.
Så årsagen til at vi rejser til Pattaya, er der vel ikke nogen, som har været der, der er i tvivl om?

Hvis der så sker det ”katastrofale” (som der skete for mig i sommers) at vi bliver følelsesmæssigt involveret og forelsker os i en pige, vi dagene før har betalt, og vi efterfølgende føler os bedraget ved at hun, når vi er rejst hjem fortsætter sit job (vel lige som os selv?), er vi efter min mening ikke kun naive, men lige frem dumme!

Jeg tager selv ned til Pattaya igen i starten af november, og glæder mig som et lille barn før aften, til at gense min livs store kærlighed, men jeg går ind i forholdet med helt ÅBNE øjne, og ved at hvis jeg vil bygge videre på vort forhold, kræver det både ærlighed og tillid fra begge sider, og som vi begge skal gøre os fortjent til, hvilket ikke kan lade sig gøre på en eller to ugers ferie et par gange om året.
Og bortset fra alt det overstående, er det også min mening at piger, hvorhenne vi end møder dem, gerne vil forkæles og vel også lige som os, ønsker et godt og nemt liv, Thai piger er ingen undtagelse, men slet heller ikke noget særsyn i så henseende! Wink

surin
mam du lyder som mig selv da jeg blev forelsket i en bar pige
jeg tænkte også ok hun er luder det er hendes arbejde og det stopper ikke bare fordi jeg ikke er i thailand men det er jo mig hun elsker og næste gang jeg kommer til pattaya så stopper hun
bull shit hvis hun er forelsket så stopper hun nu når du tager hjem og finder sig et andet job og hvis hun ikke gør så så venter hun bare på det næste fjols der hopper på krogen indtil der er en der vil giftes med hende og når hun så er gift så fortsætter løgnene bare hjemme hos dig selv

Boom-Boom
Sad på et tidspunkt på en restaurant i Pattaya og spiste en sen middag. Ved bordet foran sad en lidt ældre falang og talte med en forholdsvis ung thaipige. De sad og diskuterede ægteskab!

Manden var kommet med et tilbud til hende. Pigen sagde at hun egentlig var skideligeglad med hans tilbud, hvis han ikke hostede op med noget mere, giftede hun sig bare med sin ven fra Tysland eller England! Det kan man da kalde kærlighed...

Håber jeg finder en kone før jeg når hans alder, jeg er ikke lige sikker på jeg har råd til den slags.

Men det var da venligt af manden, sådan at forsøge at hjælpe en stakkels fattig pige fra landet i al hendes elendighed, ik!

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

surin
ja det er ikke forbavsene at man af og til får den i hovedet at man har købt sin kone i thailand

Boom-Boom
Hmm. ved ikke rigtigt hvad jeg lige skal tænke, så jeg resonerer lige lidt.

Hvis man tager en bar-pige med til hotellet, er det jo som alle nævner ikke fordi pigen er blevet forelsket i fyren og der bliver som regel også overdraget hende et vist beløb. Det må vel så være det.

At pigen så efterfølgende prøver at få nogen til at sende penge hver måned synes jeg så ikke er ok! Der har jo fra starten været tale om en kontant handel og ikke et mobilabonement! Umiddelbart vil jeg ikke kalde det at være god til at drive forretning, men nok kalde det noget andet!! Angry

Hvis ovenstående er ok, er det vel også ok for pigen at gifte sig, få børn med fyren, tage børnene med tilbage til Thailand når manden vender ryggen til og herefter afpresse manden hvis han vil se sine børn igen! Det er jo så egentlig bare at være endnu bedre til sit arbejde! Frown

(nu skal jeg jo lige provokerer lidt)
Er det så ikke også helt fint at nogen i forummet forsøger at skabe kontakt til thaipiger og når fyren så bliver glad for hende, så efterfølgende forsøge at slå mønt på sagen!! Angry

Hmmm. Beklager, jeg kan ikke se det under nogen omstændigheder er ok for hverken en bar-pige, eller selvbestaldige kontaktbureauer, at forsøge at slå mønt på folk der er kommet lidt ude i torvene.

Mener at man bør behandle en bar-pige ordentligt, men også at en bar-pige skal behandle "kunden i butikken" ordentligt!

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

Boom-Boom
bamsefarr skrev:
Dav boom boom
Ja jeg som troede at du var en gammel grisebasse GrinGrin

ja man skal lige prøve dem af som du åbenbart gjorde¨
hvis alle gjorde det ville der ikke være så mange dårlige forhold
Og det er underligt, at flere af de barpiger som kommer til
Danmark,norge,sverige
De bliver nogle frygtelige snopper,og så højrøvede over for
de thaipiger som arbejder i barer, når de kommer tilbage til pattaya
det er der jeg har oplevet det, efter lang tid dernede

Men boom boom look out there is alot of dangerus woman out there

ups jeg håber jeg fik staved rigtigt,eller ret mig lige

rejsegrisebamsen
hyg dig derude

Hej Bamse, gammel! nej, gris! ja GrinGrin
Giver dig ret i ovenstående!

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

surin
problemet er jo nok at barpigen er på job og det gælder om at tjene penge mange penge også selv om der skal lyves for kunden når så kunden bliver forelsket i barpigen så kan de fleste af dem ikke glemme det de lærte i deres job og det hele fortsætter lige til manden smider hende ud igen

chang
hej allesammen

der bliver godt nok skrevet meget om barpiger men det er nok ikke så mærkeligt GrinGrinGrin som en af min kones thai venninde siger, der ikke er en af guds bedste børn og hvilket hun helder ikke holder skjul på hun ikke er, fortælder at de fleste barpiger har et alkohold/narko eller spille problem eller det hele på en gang for nogle.

det er helt vild hvor meget amfetamin der bliver taget der nede og det er helt sikkert at der er mange barpiger der får der`s del af det. MEN DER TIL SKAL JEG LIGE SKYNDE MIG AT SIGE DET GØR DER OVER DET MESTE AF THAILAND. men bar områderne er en af de store aftagerSadSad

så når man ser lidt på hvorfor de nogle gange er lidt kolde og kun tænker på penge, er det måske fordi de stort set ikke har nogle penge tilovers efter der er spillet og drukket/narko hele lortet op. og der er sku ikke løgn men desværer den skinbare sandhed for mange barpiger`s liv.

der er godt nok mange der tror at barpigerne sender penge hjem til familen, men der er lige så mange der ikke sender en skid hjem og bruge det hele selv, og når de så kommer her op og fortælder at de skal sende penge hjem til familen, er det også nogle gange løgn de sender dem hjem til thailand ja men ind på der`s egen private konto
som de har oprette uden andres viden. for hvis de ikke gider at være sammen med den falang de er gift med er det jo dejligt at falangen har givet hende en god ny start kapital.

p.s der er sku også nok mange barpiger der har hjertet på den rigtige plads, man skal bare ikke være for naiv og tro på alt der bliver sagt hvis man har det i baghovedet er man ikke så let et offer, for der er ikke nogen grund til at såre sig selv WinkWink

surin
jeg kan kun give dig helt ret

falang yao
Hej med jer,
Efter at have fuldt denne debat kan jeg bedre forstå min go' ven der en gang sagde til mig:
<< You can take a Lady out of a bar
But you can't take a bar out of a lady>>
Så sandt! så sandt!

Forsat en god dag.Cool

surin
det er så sandt som det er sagt

Rasmus
Han Chang har ved Gud ret, jeg priser mig bare lykkelig for at jeg ikke har haft de problemer. Den første pige jeg kendte i Thailand, for 6 år siden, havde jeg kun i 2 timer hvorefter hun fik besked på at dampe á hurtigst muligt.
Rasmus

isaan
hej falang yao

jeg må give dig ret , jeg har samme mening om disse barpiger siger mig intet Smile
det vil altid hænge fast i deres hjerte hvis de har et sådant , kender flere som kommer fra dette miljø , i nogle tilfælde har de problemer med at acceptere andre thaier som ikke har være i samme miljø FrownWink

det er bare min mening så kan folk jo hoppe og danse om de vil hehe .GrinCool

vh.isaan

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
isaan
hej alle

det med aldersforskellen har ikke noget at sige , bare man trives godt sammen og har det godt det må da være pointen vil jeg mene har selv venner hvor forskellen er omkring 15 år , men ok foretrækker nu selv en på nogenlunde samme alder som jeg selv (ungGrin) .

go weekend

vh.isaanGrin

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
Boom-Boom
Hej,

Er enig med ovenstående og ville da også gerne finde en sød veninde på samme alder som mig, men øv hvad nu hvis jeg har kigget og ikke synes de er særlig attraktive Sad

Er dog ikke nogen gammel gris der skal en helt ung pige. Hvordan ser thaipiger på aldersforskel, må da næsten gå ud fra at de også gerne vil have en nogenlunde jævnaldrene. Nogen der ved noget?

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

surin
alderen betyder ikke så meget hvis du er 70 og har fuld knad på så kan en på 25 jo godt gå godt men hvis du sidder og mimre i en krog så glem hende på 25 år

Spring til debat: