Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har prøvet det en del gange, men kun med Emirates. Oplevelsen afhænger nok meget af flyselskabet, som jo kan indrette det som de vil. Hvem skal du flyve med?
Economy class er helt almindelig, som de nu er. Men Business class er helt fantastisk med Emirates A380. Der er meget plads og mini bar etc., men jeg har nu selv sovet de fleste gange, det meste af vejen.
Har fløjet med Emirates på economy, ikke den store wauw oplevelse. Alt er selvfølgeligt nyt, men pladsen og servicen er den samme, som på de andre fly.
Hej har svaret nogle her på siden i en PB. men det kunne jo være andre kunne bruge mit input vedr. 380
Så her kommer afsendte pb:
De ture jeg har fløjet med A 380 har jeg ikke på nogen måde haft problem med pladsen. Men har ej heller siddet i et normalt Economiseat, Ikke det har været upgrated. Men har et par gange siddet ved nødudgang, og også siddet længere fremme, hvor der var en skillevæg foran mig. Men denne kunne jeg dårligt nå med benene, Alle flyturene har været på pladser hvord er iike har siddet nogen umiddelbart foran. Altså med(super) intertaintmentsystem i/ved armlæn som skulle slåes op. Så benpladesen har været ok. Kan forøvrigt erindre at den ene gang sad jeg ved siden af en Stor ,stor person i arabisk sheike påklædning. ikke så meget højden vel 185-190 men han var meget korpulent vil skyde på + 150 kilo. men det generede ikke mig. så mon ikke også han klarede den, selvom han måtte klemmes lidt.
Men du kan selv checke på www.Seatguru.com http://www.seatgu...
sæderne 68 a + k samt 81 a + k. skulle være super mht plads.
67 b-C + 67 H-J har også ekstra benplads.
52 a-b-c samt 52 h-j-k har væg foran så mere plads til benene. Inseat intertaintment i armlæn.
( 52 a + K er vindues pladser, hvor man ser ud langs med forkanten af vingerne, og waouv de er flexible især under take off, der 'basker de som en anden fugl)
Når man flyver Ab Hamborg er det en KÆMPE fordel at lave internet checkin. da man slipper for den lange kø ved Checkin. Og man kan vælge sæde ved online checkin, Hvis ikke qllerede det er gjort ved bestillingen /inden Checkin.
I dubai lufthavn, lander i den nye terminal 3. så er pænere end den gamle terminal 1 (sammenbygget) men har i 2-3 timer dernede, og der er nogen i flokken som ryger, er det nemmere at finde rygemulighed i terminal 1 ( vel 5-10 min gang derhen) i terminal 3 mener jeg kun at rygning er tilladt i nogle få barer, (bla en vinbar) men der skal man så købe drikkevare 1 gl vin = 10 Euro
men God tur derned anyway, håber du finder et godt sæde.
selv må jeg nøjes med et alm eco sæde i næste mdr. derned med SAS men det går nok.