Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Bagage
|
|
Humi |
Lagt på d. 02/09-2011 21:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 124 |
Jeg flyver fra Jylland. Århus eller Billund lufthavn og har altid kunne få min baggage checket ind hele vejen til Bangkok. Men billetterne har været købt samlet. Chimber, SAS eller KLM fra Jylland. Så videre med KLM, SWISS, SAS eller Thai air. |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 02/09-2011 22:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
Hej THansen. nej aner ikke hvor lang tid det har været gældende, da jeg aldrig har mere bagage med end 20 kilo. og det har jo gået fint med det. Så desværre må være dig svar skyldig. og i grunden lidt ligegyldigt, da du jo har linket til reglerne nu. mht trådens oprindelige spørgsmål. vil jeg mene man kan checke igennem hvis man kun har 1 Eticket nummer /pnr. res nummer eller hvad det kaldes. det vi så kunne ses via f.eks Amadeus / check my trip, eller virtual there /Sabre så vi det ses som en booking. men ikke helt sikker på det altid gælder men er min erfaring hidtil. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 03/09-2011 12:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
Lung Yao skrev: kkn3122 skrev: ................................................ Hallo kloge Åge!! Hvad med om du lige dropper alt det udenomssnak. Spørgsmålet går i al sin enkelthed ud på, om Milton i CPH kan checke sin bagage ind hele vejen til HKT. M.V.H. Og lige måde og inden dit eget ego kvæler dig , læs venligst dit eget svar i # 7: En noget dristig påstand du her kommer med. Det handler ikke om velvilje fra flyselskabets side. Men derimod om samarbejdsaftaler selskaberne imellem. Og sådanne aftaler er der mellem Cimber, Thai og SAS. Om det samme gør sig gældende for Qatar og Bangkok Airways, tør jeg ikke sige med sikkerhed. Men jeg tvivler! . Nu må du holde op Lung......jao Det er sgu da et relevant svar på spørgsmålet!! Det er vist mest dig der skal passe på ikke at blive kvalt. Nu hvor du har lært at beherske det danske sprog skriftligt. Så mangler der bare, at du også forstår det! M.V.H. |
|
|
natty |
Lagt på d. 04/09-2011 06:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Pudsigt at det kan blive et stort problem, her på DWT. Jeg synes det er godt at få råd her, men som jeg har skrevet mange gange før, ring til flyselskabet eller der hvor billetten er købt, de har som regel et meget bedre svar end hvad alle os andre har oplevet og gøre os kloge på. Specielt med simple spørgsmål som gennemchecket baggage. Redigeret af natty d. 04/09-2011 06:09 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Crafack |
Lagt på d. 04/09-2011 10:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 108 |
Hej. Hvis de flyselskaber du rejser med har en såkaldt codeshare aftale , burde du kunne tjekke din bagage ind hele vejen, selv om du ikke har købt billetten samme sted. Bangkok Air har codeshare aftale med
Du kan derfor sandsynligvis ikke tjekke din bagage ind hele vejen. Thai flyver også på BKK-HKT, men Qatar Airways har heller ikke codeshare med dem. Generelt gør det turen lidt mere behagelig hvis man ikke selv skal håndtere bagagen undervejs, men det kan være en jungle at finde ud af, om man kan gøre det eller ej. /Crafack |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |