Se indlæg
Tragisk uheld på Phuket. En dansk man fundet død....
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 27/08-2011 11:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Sakset fra BT. Tragedie i Phuket Dansker fundet trafikdræbt i Thailand - Fredag den 26. august 2011, 18:31 En dansk statsborger er dræbt i et trafikuheld i Thailand. Lokale medier beretter om en motorcykelulykke. Læs mere...... http://www.bt.dk/...i-thailand http://maps.googl...6,0.013937 . Redigeret af Lung Yao d. 27/08-2011 11:16 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
sune |
Lagt på d. 27/08-2011 11:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Lung har samme syn som dig, men engang imellem kan det undre mig, at fordi man tilfældigvis er dansk, så skal det pustes op, som noget helt specielt. Hvis aviserne viste derhjemme, hvor mange thaier og andre nationaliteter, der kommer i samme situation hver dag, så var det ikke en nyhed, men en dagligdags begivenhed.. |
|
|
Wittaya |
Lagt på d. 27/08-2011 11:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 27/08-2011 12:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
sune skrev: Lung har samme syn som dig, men engang imellem kan det undre mig, at fordi man tilfældigvis er dansk, så skal det pustes op, som noget helt specielt. Hvis aviserne viste derhjemme, hvor mange thaier og andre nationaliteter, der kommer i samme situation hver dag, så var det ikke en nyhed, men en dagligdags begivenhed.. Netop, og derfor skulle den heller ikke overses eller ignores. Det kunne være at nogle kendte til vedkommende, og ville høre om det. Jeg ville til enhver tid holde mig fra "Sensations Pressen" der ikke nøjes om at tilgengive et eller andet begivenhed med excellere i at udpensle blodige/bizarre eller makabre detaljer især om et menneskes død. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Sicarius |
Lagt på d. 27/08-2011 12:43
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 88 |
Vejret har vel spillet ind siden han kørte ind i en pæl .Men når jeg lige læser det, kan jeg hellere ikke lade være med at tro at Sangsum også spillede ind .I så fald, så kan jeg forstå at man meget nemt kan komme ud for en ulykke i Thailand .Jeg vil end ikke være kynisk og sige det er i så fald mandens egen skyld .For jeg har ikke været en dyt bedre .Visse kropsdele af mig vidner om netop det samme .Det ligger i landet .Man kommer til Thailand, man føler man er i Paradiset .Og der er INGEN slanger i Paradis! .Ikke før man vælter af sin MC med 50-60km/h .Men nogen af dem der lærer det på den hårde måde, overlever det ikke .Og dem kan jeg altså kun have ondt af . For jeg overlevede op til flere gange .Og jeg var ikke en dyt bedre .Jeg synes alle der kører så råddent som jeg gjorde fortjener at komme ud for rigeligt med ulykker. og så overleve, og lære at køre forsvarligt i Thailand! Men siden jeg har været knægt har min fald teknik altid reddet mig i ulykker .Jeg falder som en sæk kartofler .Jeg gør ikke modstand .Gør man det, brækker man knogler og sager.Og så kommer man rigtigt galt afsted! Der er mange måder at komme ud for trafik ulykker på i Thailand .Og ikke alle kan henføres til dig som dårlig MC kører .Jeg har faldet i et sving smækfyldt med sand .To gange endda .Anden gang brækkede min kæreste skulderen .Jeg fik bare en mavepumper .Jeg burde have fungeret som hendes AIRBAG dengang, så stor som jeg var! At lastbiler er overdynget med sand, som ellers skulle bruges til byggekonstruktioner, som så falder ned på vejen, er bare een af de farer der venter os i Thailand .Det er uansvarligt af dem og alt for dårligt .Men "alle springer over hvor gærdet er lavest" - Så det er med at køre langsomt i sving! - Der er INGEN garanti for at idag ikke er en dag en lastbil lige har tabt rigeligt med sand til at du skrider ud, og falder ned i en ravine og dør! Vil jeg påpege een af de allerstørste farer ved at køre MC i Thailand så er det SAND i sving! ..Nå, men jeg sender trist en sidste tanke til den døde mand, for han fortjente sikkert som så mange andre faranger en chance for at lære af hans manglede evner til at køre MC og fortsat leve og nyde livet i Thailand! - R.I.P *unknown Farang* You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 27/08-2011 13:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Wittaya: finder din "manglende" kommentar usmaglig, bare at sende en sovende "smily"! Det er da en tragedie, specielt for mandens familie! Hvis du ikke har noget at sige, så spring tråden over! For manden der er død, kan jeg kun sige føler med familien og R.I.P! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Sicarius |
Lagt på d. 27/08-2011 14:02
|
jesperfrb skrev: Wittaya: finder din "manglende" kommentar usmaglig, bare at sende en sovende "smily"! Det er da en tragedie, specielt for mandens familie! Hvis du ikke har noget at sige, så spring tråden over! For manden der er død, kan jeg kun sige føler med familien og R.I.P! Er faktisk enig med dig! .Ville bare lige ikke skabe en dårlig stemning med at sige det selv! Men nu er katten ude af sækken, så det jo ligesom ligemeget! Nu kan jeg endelig lade al mit brænde hagle ned over Wittaya ..Ej har ikke så meget at sige .Jesper har sagt det strålende! You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
filihankat |
Lagt på d. 27/08-2011 16:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
Jeg skal ikke blande mig i jeres debat, men blot påpege at HFD startede en tråd om emnet igår aftes. http://www.dansk-...d_id=13108 |
|
|
Sicarius |
Lagt på d. 27/08-2011 17:13
|
Så den godt .Jeg havde bare nul inspiration .Og er ikke så god til bare at skrive R.I.P .. Kunne godt se det var lidt underligt at jeg først skrev på anden artikel om mandens død ..men som min gode ven siger : Der er en forklaring på alt!
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
chris70 |
Lagt på d. 28/08-2011 02:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Det er altid sørgeligt når en af vores egne går bort i Thailand eller i det store udland og det er ikke noget der bliver blæst op fordi han er dansk, men ganske almindeligt at danske aviser skriver om danskere og tyske om tyskere. Vi har endnu ikke hørt om den sidste dansker som gik bort under mystiske omstændigheder i Phuket, den gang var der flere som sagde: Lad od nu vente på politiets report, ja vi venter stadig, men det er jo sikkert dårlig for turismen med alt for mange døde turister under mærkelige omstændigheder. |
|
|
Wittaya |
Lagt på d. 28/08-2011 02:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
At en mand er doed er sorgeligt, men hvorfor skulle jeg dog soerge over det, der doer folk hver dag over hele verden, Danskeren som doede har vaeret paa vej op eller tilbage fra " Big Buddha " jeg kender straekningengen og finder absolut ikke den vej farlig.saa hvem ved ? RIP. Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 28/08-2011 02:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Det er stadigvæk dårlige stil at bare at smide en sovende "smily"! Lad dog være med at kommentere det, hvis det ikke har din interresse! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
sni |
Lagt på d. 28/08-2011 08:23
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
jesperfrb skrev: Det er stadigvæk dårlige stil at bare at smide en sovende "smily"! Lad dog være med at kommentere det, hvis det ikke har din interresse! Præcis. Hvis ikke man har noget at byde ind med,så lad vær at byd. God søndag |
|
Spring til debat: |