Se indlæg
Rugbrødsforme i Thailand?
|
|
Sicarius |
Lagt på d. 18/08-2011 18:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 88 |
Jeg vil bage rugbrød i Thailand .Personligt behov .Men jeg har ikke fundet rugbrødsforme der .Jeg er nød til at tage nogen med når jeg flyver tilbage inden længe .Men jeg har så meget andet i min kuffert, lige fra wetsuit til krydderier, at jeg må virkeligt til at tænke mig om hvis jeg skal have plads til 3 forme .Så derfor, ville jeg gerne høre om nogen vidste hvor jeg kunne købe dem? Skal til Phuket til Januar, så måske kigge ind i Carrefour, men jeg mener Carrefour har forladt Thailand! Og Big C har ikke haft dem .Eller makro .Hvis jeg ikke kan få dem i Thailand, må jeg jo købe dem her!
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill |
|
|
helligaben |
Lagt på d. 18/08-2011 19:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 111 |
jeg købte i BigC igår rent faktisk, de er lavet i Blik, jeg skulle godt nok bruge dem til lasagne, men de har samme form, og størrelse, 79 de er omkring 10x30 cm og 10 cm i højden Helligaben Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Sicarius |
Lagt på d. 18/08-2011 19:16
|
helligaben skrev: jeg købte i BigC igår rent faktisk, de er lavet i Blik, jeg skulle godt nok bruge dem til lasagne, men de har samme form, og størrelse, 79 de er omkring 10x30 cm og 10 cm i højden Helligaben Ok super ..så giver jeg det lige et forsøg mere .Eller jeg må få dem sendt hvis det er! You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 18/08-2011 19:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
køb 3x4 stykker træ i rette størelse pensel dem med smør og drys mel på det er super til rugbrød. de kan skrues sammen eller holdes sammen af stram snor. har brugt det da jeg var bager. |
|
|
Sicarius |
Lagt på d. 18/08-2011 19:27
|
bagerbager skrev: køb 3x4 stykker træ i rette størelse pensel dem med smør og drys mel på det er super til rugbrød. de kan skrues sammen eller holdes sammen af stram snor. har brugt det da jeg var bager. Mener jeg kan huske at have set dem et sted .Men véd ikke hvor! Det der er problemet er at jeg vil altså ikke betale 60-100 kr for en form ..det jo røveri ...det nægter jeg simpelthen .. så enten finder jeg en billig her, eller finder een i Thailand, som hidtil har været mit problem! Jeg er MEGET penge bevidst! Nogen vil måske kalde det nærighed!! You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
helligaben |
Lagt på d. 18/08-2011 19:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 111 |
Sicarius skrev: bagerbager skrev: køb 3x4 stykker træ i rette størelse pensel dem med smør og drys mel på det er super til rugbrød. de kan skrues sammen eller holdes sammen af stram snor. har brugt det da jeg var bager. Mener jeg kan huske at have set dem et sted .Men véd ikke hvor! Det der er problemet er at jeg vil altså ikke betale 60-100 kr for en form ..det jo røveri ...det nægter jeg simpelthen .. så enten finder jeg en billig her, eller finder een i Thailand, som hidtil har været mit problem! Jeg er MEGET penge bevidst! Nogen vil måske kalde det nærighed!! ja 79 bath er i mine øjene også fir dyrt for et stykke bøjet blik :-) Vi hare en BigC extra tidligere carrafour der har rugbrød til 97 bath..det er desværre ikke surdej Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 18/08-2011 21:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
man kan gøre som bagerbager skriver, det er en god ide at ligge dem i vand natten over, før man bruger dem,du kan jo også bruge en småkagedåse du bestemmer jo selv hvordan dit rugbrød skal se ud |
|
Spring til debat: |