Se indlæg
 Udskriv debat
rejseforsikring
isaan
Mads_T skrev:
Hold da kæft, hvor de bagkloge har en god aften her på Dansk-Thai !!

Hvordan ved i, at manden har været for nærig til at tegne en rejseforsikring??

Sagen er vel den, at I ikke ved en skid!

I ævler bare løs og røven den går !!

[Til forundrede læsere, der læser denne tråd må jeg sige, at jeg normalt ikke anvender et sprog som i dette indlæg, men det er nok den eneste måde at trænge igennem til den slags mennesker på]

Kort sagt: knyt dog sylten, det ligner sgu da ikke noget at komme med den slags gylle, det gør mig virkelig rasende, når i omtaler et sygt menneske på den måde. Angry

Mads

Velkommen i klubben lille Mads_T hvorfor spilder du så tiden her med os ?ShockShock

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
jhmh
Lige for at korigere Jeppe så var det 120kr om ugen og ikke om dagen, så det er 500-600kr om mdr. Jeg ved ikke om der er forsikringer at få billigere hvis man som nogle af jer bor fast i Thailand.

jeg vil ikke afvise at give lidt penge for at hjælpe manden og hans familie, men igen, hvis man kan tage på ferie i Thailand burde man også kunne betale for en rejseforsikring. Man skal ikke ligge mange dage på et hospital før pengene er tjent hjem, selv ikke i Thailand hvor lægehjælp er rørende billig i forhold til så mange andre lande

JHMH

jhmh

Suk Rak Ning
Op i røven med Mads _ T han er sq da bare en NAR !!!!
Hvis Mads er så klog, så kunne han jo lige forklare os uvidende, hvorfor manden ikke havde / har en forsikring.

Hilsen fjolset Suk................Shock
Redigeret af Suk Rak Ning d. 30/12-2005 08:24
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

jager
har været inde på det i andre tråde, det er jo bare at have det rigtige kredit kort, så er forsikringen inkluderet.

jager

latour82
Vi er 4 der tager til Thailand i en måned næste år.
Vi har tegnet en forsikring ved gauda som koster 1600 for os alle i hele perioden.

Det er 52kr pr dag for at være forsikret.

Pågældene person har angivligt været i Thailand før FORSIKRET, at han så af uransagelige grunde vælger at rejse uden forsikring når han kender risikoen og ved at han har nogle uformunde forældre.

Tja i mine øjne har han gamblet på grund af nogle småpenge, og tabt, og det bliver ikke mine surt optjente sparepenge der skal betale for at han kan komme hjem, uanset hvor trist hans skæbne så end er.

Man kan ikke leje den bamhjertige samritan overalt .

Niels

Hejsa
Ja jeg føler da også med hans forældre
det må da være frygteligt for dem,at se deres
ligge sådan,og ikke ane havde skal gøre
Men det er jo ham so desværre sætter dem i den situation

OG som den smarte jager nu fandt ud
Ja gå man ned og får de rigtige kreditcard ja MASTERCARD
ved jeg er godt.
Så er man fuld forsikret
og det er billigt at forlæne ud over de 30 dage

Bamsen

Mads_T
Suk skrev:
Op i røven med Mads _ T han er sq da bare en NAR !!!!
Hvis Mads er så klog, så kunne han jo lige forklare os uvidende, hvorfor manden ikke havde / har en forsikring.

Hilsen fjolset Suk................Shock

Forklare dig noget???

Hmmm, så meget tid har jeg nok heller ikke, og det ville vel også bare være spildte Guds ord på Balle Lars !GrinGrinGrin

Mads

Good for Falang
Jeg tror ikke du har en forklaring smart ass

Good for FalangCool

Mads_T
Good for Falang skrev:
Jeg tror ikke du har en forklaring smart ass

Good for FalangCool

Ja ja, du snakker, og din r** den vrikker ! Wink Shock

Mads

JA mad du er vel nok en dygtig og klog man med vise ord
HAHAHAHA
bamsen

Mads_T
bamsen skrev:
JA mad du er vel nok en dygtig og klog man med vise ord
HAHAHAHA
bamsen

Mange tak Bamse, for de pæne ord, jeg prøver jo bare at tilpasse mig til niveauet her i tråden. Cool
Og jeg kan også godt argumentere for min holdning, men ikke lige nu, for jeg har desværre adskillige meter indkørsel og fortov, der skal ryddes for sne, så jeg må ud og i gang Wink

Mads

Novicen
Hej

Rejseforsikring? Ja, selvfølgelig skal man købe en forsikring! Det er helt elementært! Alt kan ske, og en ulykke kan komme som lynet fra en klar himmel!

Principielt har manden klokket noget så grundigt i det. Men – Jeg må tilslutte mig High Towers synspunkt! Hvis ikke denne sag er en meget alvorlig advarsel til alle andre, som skal på ”drømmerejse”, i fremtiden, er disse mennesker jo fuldstændig blæst i hatten!

Om manden kan overleve eller ej, må være en lægelig vurdering. Alt andet vil være rent gætteri. Men jeg kan ikke se, at mandens forældre er ”skurkene i det her spil”! Deres søn er 48 år. Det er sikkert længe siden, de har haft synderlig indflydelse på hans opdragelse?!? Sket er sket. Lad dog, om ikke andet, de stakkels mennesker få lov til, at få vished for deres søns skæbne. Eller, i værste fald, få sagt pænt farvel til ham! Det er min mening!

Jeg kan også godt se ”faren” ved, at hjælpe. Men så må man gøre det helt klart, at hverken Dansk-Thai eller andre, kan betragtes som en ”Kvaje-Fond”, som man bare kan henvende sig til, når man har klokket i det. Men i dette enkeltstående tilfælde mener jeg altså, at der bør gøres noget – positivt – for mandens forældre.

Mange nytårshilsner til alle!Grin
Novicen

Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?

Suk Rak Ning
Ja mads og hvis du havde sagt det til mig " face to face " Så havde du fået en røvfuld

SukWink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

jhmh
Jeg hørte lige i TV2 nyhederne at der var samlet over en mill kr ind på under et døgn. Jeg må sige at det overrasker mig, men det er glædeligt for ham og hans familie. Jeg håber at det vil hjælpe ham og at det ikke opfortret andre til sløseri med rejseforsikring

JHMH
Redigeret af jhmh d. 30/12-2005 19:18
jhmh

resten
Vi har en rejse forsikring hos Alka som dækker både afbestilling osv til omkring 400kr om året og den omfatter alle som er tilmeldt min bopæl.
Thailand en gang Thailand altid...

www.resten.dk
Stampe
Jeg kunne aldrig finde på at rejse uden rejseforsikring, eller lade familien rejse uden Forsikring...
sidst da konen skulle afsted sammen med vores datter, kom jeg i tanke om rejseforsikringen da jeg skulle tjekke om biletter & pas var ok opdagede da at jeg hade glemt rejseforsikringen. ( det skal lige siges at det var Lørdag/ søndag nat vi fik afvide at hendes Far var afgået ved døden, jeg ringede til Thai Airways Mandag morgen kl. 09,00 og hentede biletter til samme dag kl. 14,20 ) Jeg ringede til Gauda og forklarede at min kone skulle til Thailand, hun skulle flyve 30 minuter efter min samtale med Gauda. Fik et konto nummer som jeg skulle indbetale det aftalte beløb på. og så galt forsikringen fra vi hade talt sammen i telefonen....

Jeg ville personligt aldrig give noget til en indsamling fordi manden ikke hade tegnet en rejseforsikring ( om han så var nærig eller det var en forglemmelse )
Hvis man har Råd til at tage på ferie så må man også have råd til at tegne en rejseforsikring.
ellers så må man blive hjemme

det var bare min mening CoolCoolCool

Godt NytÅr

i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

high-tower
Jamen din mening har du da så sandelig lov at have. Smile

Jeg syntes også det er både tåbeligt og komplet uansvarligt at rejse så langt væk og ikke have styr på noget så vigtigt.

For mig handler hele denne sag om at mandens gamle forældre er kommet i en forfærdelig situation som de på ingen måde har været skyld i.

Men nu er der ingen grund til at koge mere suppe på den høne:
http://www.bt.dk/...id=410958/

Et ualmindelig flot træk af det pågældende ægtepar - og så at de gør det anonymt.

Det kan nu godt varme mig lidt om hjertet at der stadig findes sådanne mennesker.

Med ønsket om et godt nytår til alle.

isaan
Jeg er enig med dig stampe , folk skal ikke pive om hjælp når de selv er så emsig at vil spare en sølle forsikring , så herfra nul kroner at hente .

Mvh.Isaan GrinCool

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
kanut
Jeg kan undre mig over at der er nogle der kan forsvare at man rejser uden forsikring.
jeg kan nogle gange føle mig omringet af fjolser.

Hilsen kanut

tintin
Det er utrolig så lite sympati dere har med denne Dansken som ligger et sted i Thailand. Om ikke annet så kan dere for alt i verden vise litt medfølelse med hans foreldre. Tenk dere om bare en gang, er dere helt sikre på at dere har ordnet alt hver gang dere reiser noe sted? Det skal nesten ingentig til før dere selv sitter i skammekroken fordi dere har glemt et eller annet. Til dere som ikke er villige til å ofre en eneste Bath en gang, det er helt ok, men dere trenger vel ikke rakke ned på ham som dere gjør?
Mvh. Tintin

Spring til debat: