Se indlæg
 Udskriv debat
Nogen der skal til Pattaya i uge 38?
Til program på TV2 søges mænd, der rejser til Jomtien-området i uge 38.
Vi vil skulle følge dig i din rejse fra Danmark til Thailand og en smule under dit ophold i Thailand.

Programmet studerer den store mængde danskere, som bor i Thailand og de mange danskere, der tager der til hvert år.

For mere info skriv til

eller ring 29616375.

sune
De skal jo nok finde nogle dejlige førtidspensionister med trang til kærlighed.. Hvor er det usmageligt.

Håber da ikke der er nogen, der vil falde for dette plat, for udstillingsvinduet vil blive så meget åbent, at selv familien vil skamme sig over dem, der skulle få lyst.

Gratis ferie for en journalist med kameramand. De vil hygge sig fordi en vil deltage, kvit og frit...

Hvor usmageligt... for de eneste der tjener på dette, altså kontanter er holdet der kommer og....

Dem der deltager, vil jo nok blive mærket for livet.

Violin
Redigeret af sune d. 17/08-2011 11:36

sune
De vil da ikke følge mere med end, et split sekund i Kastrup, et splitsekund i flyveren, og en et par dage i bar miljøet og senere i en uddybende samtale om, hvordan kan i dog være her, med jeres lille pension...

SÅ STARTER ROULETTEN da i meget hurtige omdrejninger.

Meld jer ikke... siger jeg bare, men det må jo være op til den enkelte...

Wittaya
Kan der snart koges mere suppe paa turister i Thailand.

Agurketider...find jer da noget andet aat gaa op i, i faar alligevel klippet det sammen saa farang fremstaar som en rigtig idiot. ( Hvilket han ogsaa mange gange er )

Og hvorfor lige Jomtien, der er fyldt med ludere og bar, naa jo, det saelger og forager i DK....foej !
Med venlig hilsen Wittaya.

sune skrev:
De vil da ikke følge mere med end, et split sekund i Kastrup, et splitsekund i flyveren, og en et par dage i bar miljøet og senere i en uddybende samtale om, hvordan kan i dog være her, med jeres lille pension...

SÅ STARTER ROULETTEN da i meget hurtige omdrejninger.

Meld jer ikke... siger jeg bare, men det må jo være op til den enkelte...

ENIG ENIG ENIG Hello.... Man skal endelig melde sig hvis man vil fremstilles som den komplette idiot. Man kan være helt sikker på at IKKE vil blive fremstillet som journalisten lover (som et lødigt og sagligt program) ....historien vil med 100% sikkerhed blive drejet/skåret så man bliver fremstillet som en druk falang med hang til billig sprut og ludere....de vil selvfølgelig vælge en der er på overførselsindkomst ellers bliver familien danmark jo ikke forarget DONT DO ITHello....

sony
Ja alt hvad tv2 efterhånden laver er snart en stor kopi af se og hør, men det der vel ikke noget at sige til med ham Henrik Q. de har.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

maik
Måske jeg skulle melde mig ...

Så kan jeg bagefter skrive en roman eller en novelle om jounalister som besøger Thailand Grin
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
sune
Det sjove er vel egentligt ikke, at alle mennesker bliver smidt ud, fordi de har en anden mening end andre, men det sjove er vel i dette her, at en TV stationen får lov til at ansøge om mennesker til latterliggørelse, uden at dette får nogen form for konsekvenser..

Jeg ved godt at dette er, at sætte det hele på en spids, men hvis denne udsendelse får samme udfald, som de andre vi har set...så vil jeg vove den påstand, at de som deltager bliver lige så latterlige som alle de andre

Vi har jo ikke fået informationer om, hvad der skal være ledetråden i denne udsendelse.

Vil jeg da vove den påstand, at dette ikke engang kommer i nærheden af SeogHor men vel nærmere min gamle ven fra Ugens Rapports artikler, hvor kun en havde ret.

Jeg mener efter alle disse udsendelser vi nu har været medvidende til, at noget sådant ikke skulle kunne tillades, for med den billigelse fra siden her, må man jo gå ud fra, at der bliver sanktioneret med et sådant indlæg...

Endnu engang..

Glem dette, for ingen tvivl om, at det kun vil give den enkelte problemer, og jeg mener det ville være på sin plads, at alle på denne debatside ikke sanktionere med noget sådant... og giver sine ærlige mening til kende.

Hvorfor kommer denne her lige i forlængelse af styrelsens måske ansatte af en dyneløfter.

Jeg mener journalisten er uforskammet, og andet er der egentligt ikke i dette................ for journalisten mener helt klart med sit mangelfulde indlæg, at alle andre ikke f..s... en sk.... Jeg græmmes
Redigeret af sune d. 17/08-2011 12:52

Hopla
Kunne ellers være interessant at høre lidt om, hvad ALLE de små verdensmænd i Jomtien mener om verdenssituationen (ja, med deres lille pension ;-) Sad

vandango
maik skrev:
Måske jeg skulle melde mig ...

Så kan jeg bagefter skrive en roman eller en novelle om jounalister som besøger Thailand Grin

Efter sigende skulle de journalister der var i Pattaya for nogle år siden, have slået sig løs i Pattaya's natteliv, og haft fingrene eller l..... nede i honning krukken.

Talte selv med pågældende som havde været ude med dem. Han var sur over at blive fremstillet forkert, men undlod dog at henvende sig til deres kærester/koner for "pay back".

Det var da fantastisk så hurtigt som alle fordommene kommer frem.
Lad mig slå fast, at det program vi laver hverken har til formål at fokusere på middelaldrende danskere eller deres førtidspensioner. Vi er blot interesserede i at få et indblik i den store danskerkultur, der er kommet i et land så langt væk fra Danmark - det er fascinerende, at gader og kvarterer næsten kun er bosat af danskere. Hvorfor er de det, og hvordan er det for danskerne at bo der?
For at programmet ikke kun skal fokusere på de folk, der har bosat sig fast i Jomtien, vil vi også gerne følge en dansker, som blot rejser dertil af og til.

Folk der passer på denne beskrivelse, og som kunne være interesserede i at medvirke, må fortsat gerne kontakte mig på .

Og Sune, hvis du ikke lever op til den efterlysning, ville det da være rart, hvis du bare kunne holde dig ude af tråden, tak. Man behøves ikke at have en mening om alt, og jeg er sikker på, at du nok kan finde noget bedre at bruge din tid på Smile

888
Hvorfor laver i ikke en udsendelse om os, der bor i Bangkok, og driver virksomhed her, og iøvrigt lever et normalt liv med kone og børn?
Adskellige danskere har store og mellemstore virksomheder hernede, udover alle dem som på en eller anden måde tjener deres egne penge.
Det er for nemt at focusere på sexturister og mænd på overførselsindkomst, der er bosiddende i et af turistresorterne.
888

filihankat
journalisten skrev:
Det var da fantastisk så hurtigt som alle fordommene kommer frem.
Lad mig slå fast, at det program vi laver hverken har til formål at fokusere på middelaldrende danskere eller deres førtidspensioner. Vi er blot interesserede i at få et indblik i den store danskerkultur, der er kommet i et land så langt væk fra Danmark - det er fascinerende, at gader og kvarterer næsten kun er bosat af danskere. Hvorfor er de det, og hvordan er det for danskerne at bo der?
For at programmet ikke kun skal fokusere på de folk, der har bosat sig fast i Jomtien, vil vi også gerne følge en dansker, som blot rejser dertil af og til.

Folk der passer på denne beskrivelse, og som kunne være interesserede i at medvirke, må fortsat gerne kontakte mig på .

Og Sune, hvis du ikke lever op til den efterlysning, ville det da være rart, hvis du bare kunne holde dig ude af tråden, tak. Man behøves ikke at have en mening om alt, og jeg er sikker på, at du nok kan finde noget bedre at bruge din tid på Smile

Næsten ordret det samme sagde journalisten for et par år siden....og se hvad der kom ud af det.

Stol aldrig på en journalist. Når man først har været på nationalt TV, så er det for sent at fortryde.

natty
sune:
"Jeg mener journalisten er uforskammet, og andet er der egentligt ikke i dette................ for journalisten mener helt klart med sit mangelfulde indlæg, at alle andre ikke f..s... en sk.... Jeg græmmes"

Øh, hvorfor uforskammet?, det er da en ganske neutral forespørgsel, at du så mener der ligger skjulte motiver bag, gør da ikke indlægget uforskammet.
Har du selv noget at skjule, eller er du bare lige så fordomsfuld over for andre, som du sikkert mener andre er overfor for dem som har Jomtien/Pattaya som deres favoritsted.

Men er iøvrigt enig med 888's indlæg, hvorfor ikke fortælle om danskere som bor i Bangkok og feks. Chiang Mai, men problemet er måske at det er nemmere at få folk, som ikke altid tænker over konsekvensen, til at stille op når de bor i og rejser til Pattaya, og det er der også lidt mere x-factor over, den der 5 minutes of fame.

Er iøvrigt selv blevet interviewet til radio og dagbladsartikel, og jeg gør det ikke igen. Ikke fordi der var manipuleret hverken med lyd eller tekst, men fordi mine formuleringer virkede helt anderledes, da de kom i en anden form, end ud af min mund.

Sune: iøvrigt kan jeg ikke se det er specielt usmageligt, folk stiller jo frivilligt op til det mærkeligste. "Følg fede Mette, som vil tabe 50 kilo, det lykkes ikke og hun bryder sammen, da hun tager 70 kilo på igen" "Dumme mødre, følg disse underfrankerede mødre, som kæmper for at få tilværelsen til at hænge sammen, i kampen mod bræk og lort, deres egen overvægt og de sociale myndigheder, det lykkes ikke". "Fra ruin til slot, se hvordan vennerne forvandler et uhumsk, nedslidt hjem til en nydelig og ren lejlighed."
Hvorfor udstiller folk sig selv? fordi de har en ubændig trang til af komme i TV.

Det ville være usmageligt hvis de satte et kamera op hos en døende og vi så kunne følge dødskampen 24/7.
Redigeret af natty d. 17/08-2011 14:48
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

undervurder ALDRIG hvor løgnagtig og uvederhæftige journalister er....når først optagelsen er kommet i kassen bliver det hele drejet og manipuleret så de medvirkende vil fremstå som idioter.
At journalisten er indigneret over de hurtige fordomme er bare en del af spillet.....
Tror i at de vil vise et program om nogle personer der ligger på stranden,spiser god mad og får massage ? NEJ vel ...det sælger jo ikke en skid ....de vil se falanger der er tykke og dumme at høre på fordi de er skide fulde...hvis de så har en 20 årig isan pige på skødet er det bare perfekt.....man kan lige høre dem "og her er Keld på 49 der lever af en dansk førtidspension"
Hold jer laaaaaaangt væk fra deres "velmenende" historie
fuck U

bruno
Stol ikke på Journalister ! Bvdrrrrrr

Hvorfor laver TV2 sådan en gang TV. Fordi dansker elsker, at få bekræftede deres fordomme, i deres kedlige leverpostej farvet middelmådig liv.

http://gj-blog.dk/
rinpoche
Hmm.
Her bliver journalisten hængt ud for at være potentielt fordomsfuld, og bliver skudt en række motiver i skoene.
Hvordan synes i selv det går mht. jeres forudindtagede holdninger?

Uden at vide det specifikt, kunne jeg meget vel forestille mig, at Jomtien/Pattaya velsagtens har en af de højeste koncentrationer af danskere i Thailand.
Dermed er det et eller andet sted temmelig indlysende at bruge denne lokalitet som fokusområde.
Hvad dtw brugere så forhippet læser ind i dette må stå for egen regning. Og jeg vil end ikke spekulere i deres bevæggrunde herfor.

Personligt ville jeg da sætte pris på, at høre/læse/se danskere, der har fundet en god tilværelse i Thailand, også i Jomtien.
Det er da godt nyhedsstof. Jeg kender adskillige, der har en god karriere, lykkeligt thai gifte og har formået at få tingene til at hænge sammen, selvom de er så meget på udebane.
Flere af dem taler thai på et særdeles højt niveau, og det er da en fornøjelse at være vidne til.
Danskere der begår sig såre vel i Thailand, er vel-integrerede og behersker sprog og skikke, og som kan belære os andre. Og også de, der måske ikke har nået disse højder, men stadig har en god tilværelse i Thailand.
Hvis dette ikke er godt nyhedsstof, så ved jeg ikke hvad der ellers kræves.

Og jeg tror, at de eneste der bliver hængt ud som en idiot, er de der opfører sig sådan.
Så det er man vel selv herre over.

I takt med at Thailand har udviklet sig til et af danskernes foretrukne oversøiske rejsemål, så finder jeg det helt naturligt, at en journalist ønsker at dække denne omstændighed.

Og det ser jeg intet odiøst i.

Jeg kan slet ikke forstå at folk farer i harnisk på denne måde over en uskyldig forespørgsel. Og som læser allehånde forudindfattede motiver ind heri.
Redigeret af rinpoche d. 17/08-2011 19:20

golfer
Jeg har set et program på Tysk TV om tyske pensionister som levede vinterhalvåret i Jomtien. Programmet var helt sobert og viste blot hvordan tyske pensionister nød vejret og samværet med andre tyskere (ja alt var jo indrettet på tysk levevis - mad, sprog, aviser, tv etc). Så hvorfor kan et TV2 program ikke være tilsvarende?

Jeg vil dog tillade mig at være lidt skeptisk (på forhånd) idet et program jo sælger bedre hvis man sviner nogle personer til - og sex og noget at blive forarget over sælger jo altid godt.

Thomas72
journalisten skrev:
Til program på TV2 søges mænd, der rejser til Jomtien-området i uge 38.
Vi vil skulle følge dig i din rejse fra Danmark til Thailand og en smule under dit ophold i Thailand.

Programmet studerer den store mængde danskere, som bor i Thailand og de mange danskere, der tager der til hvert år.

For mere info skriv til

eller ring 29616375.

Hvorfor ikke søge enlige kvinder mellem 40 år og 65+ år, der rejser til lande som Gambia, Kenya, Senegal, Tyrkiet, Egypten og Caribien til et program på TV2.
Der er mange enlige kvinder på 50+ fra Vesten der f.esk. rejser til Kenya, for at blive opvartet i hoved & r** og seksuelt tilfredsstillet af en ung "Big Bad John"

Men det sælger åbenbart mere at lave en udsendelse om enlige mænd der rejser til Pattaya, så seerne kan få noget at blive foraget over.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

rinpoche
Sandt nok.
Men hvordan sælger velintegrerede danskere med godt kendskab til sprog og kultur sig så?
Uanset deres domicil.
Det er måske bare mig, men jeg finder stor fornøjelse og respekt ved at opleve danskere, der har formået at bosætte sig, integrere sig langt væk fra de danske kyster.
Hatten af for dem Smile

Spring til debat: