Se indlæg
 Udskriv debat
Booking af flysæder
Annette N
Vi skal til Thailand til september med Thaiairways og vil rigtig gerne selv booke flysæder, men hvordan gør jeg? Har brugt en f...... masse tid på at finde rundt på deres hjemmeside uden held.

Er der nogen som kan hjælpe Smile - evt. med et link?

kro90
Hej Annette
Opgiv at finde det på hjemmesiden
ring isteddet til Thai Airways i DK på 33 75 01 20 de er super flinke og hjælpsomme. Hav dit booking nr. parart.
Kim

MLH608
Når man foretager Internet check-in via Thaiair's hjemmeside (Internet check-in åbner 24 timer inden afrejse) så får man mulighed får at kunne vælge sæde(r).
Dog vil man ofte ved Internet check-in på Thaiair's hjemmeside opleve, at mange sæder allerede er optaget, hvilket som oftest skyldes, at man ved bestilling af flybillet hos mange rejsebureauer kan reservere sæde + angive bonuskort mod et mindre gebyr.

Lung Yao
Annette N skrev:
Vi skal til Thailand til september med Thaiairways og vil rigtig gerne selv booke flysæder, men hvordan gør jeg? Har brugt en f...... masse tid på at finde rundt på deres hjemmeside uden held.
Er der nogen som kan hjælpe Smile - evt. med et link?

http://www.thaiai...qs.htm#top

FAQ:
Q :How can I make an online seat assignment?

A :Online seat assignment can be made together upon online booking creation in the Traveller details page up to 48 hours prior to flight departure. After online booking is done, online seat assignment has to be made at THAI offices before 48 hours prior to flight departure. For booking made within 48 hours prior to flight departure, seat assignment may be done at check in counter on the travelling date.

Q :Can I change my assigned seat at Internet Check-in?

A :Yes, and you can also change your seat on connecting THAI flights, which will be automatically through checked-in for you if the flights are in the same reservation code.

Besides, your THAI return flight in the same reservation code, with in 24 hours, will be automatically checked-in too. But if your connecting flight is the other airlines, seat change is not allowed
.

http://www.thaiai...ds/747.pdf

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kylling
Jeg var oppe på Thais kontor på vesterbrogade og mit sæde, når jeg eller min kone rejser alene beder vi altid om 53c som er ved nødudgangen, med masser af benplads samt ved gangen.
Vi ha fåat det hver gang indtil vidre,de kan ikke booke det fra deres computer men vi får senere en mail om at det er booket til os.
Men kan jo være mere vanskeligt hvis i rejser flere sammen.
Ok jeg arbejder på strøget så det er jo nemt for mig at gå derover.
Han spurgte mig ovenikøbet er der noget du ikke spiser for så kan jeg bestille mad til dig (jeg æder alt)
Min kone kommer hjem imorgen,og jeg rejser tirsdag det bliver SKØNT
I skal ikke undre jer over at vi ikke rejser sammen men vi vil ikke have vores hunde i pension
Sunflower

Spring til debat: