Se indlæg
hjælp søges
|
|
DLB |
Lagt på d. 08/08-2011 09:21
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
hey alle sammen. jeg står og gerne vil rejse til thailand d.22 september og tage hjem igen d.5 januar jeg vil helst købe en enklet billet, men kan det lade sig gøre uden visum ? har endnu ikke købt billet eller søgt visum, vil lige høre om nogle herinde ved hvordan man lige kan dreje den. Redigeret af DLB d. 08/08-2011 09:29 |
|
|
sony |
Lagt på d. 08/08-2011 09:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Du skal have visum, ring til dem i hvide sande så kan du bare sende pas, ansøgning, rejseplan (billet) og penge indenfor en uge før afrejse. http://www.thai-c... Ps hvis du sender post så husk at sende det anbefalet begge veje. Redigeret af sony d. 08/08-2011 09:51 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 08/08-2011 11:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
uden at skulle spille kloge åge, så tror jeg det bliver svært at få visum uden også at have returbillet ( fly ) hvis du rejser ind via en landegrænse, så gælder der helt andre regler, men dem kan jeg ikke lige husk, men general konsulatet i hvide sande kan hjælpe dig med samtlige spørgsmål du måtte have. [img]http://www.thai-consulate.dk/images/thai-konsulat-f.gif[/img] is not a valid Image.
Thailands General Konsulat Stormgade 8 6960 Hvide Sande Tlf. 9731 1541 fax. 9731 1542 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 08/08-2011 11:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
TG950 skrev: uden at skulle spille kloge åge, så tror jeg det bliver svært at få visum uden også at have returbillet ( fly ) hvis du rejser ind via en landegrænse, så gælder der helt andre regler, men dem kan jeg ikke lige husk, men general konsulatet i hvide sande kan hjælpe dig med samtlige spørgsmål du måtte have. [img]http://www.thai-consulate.dk/images/thai-konsulat-f.gif[/img] is not a valid Image. Thailands General Konsulat Stormgade 8 6960 Hvide Sande Tlf. 9731 1541 fax. 9731 1542 Ikke nødvendigvis en "returbillet", men også en billet (fly-tog-bus-skib ) ud af landet. Og ja, der er sikker mange (langtidsturister) der ville skrive:<< jeg har tit købt en enkelt billet og INGEN spurgte om noget>>. Kan godt være, men det er ikke "lige efter bogen". . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
DLB |
Lagt på d. 08/08-2011 14:47
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
jeg takker for hjælpen |
|
Spring til debat: |