Se indlæg
Lop Buri
|
|
krydolf |
Lagt på d. 04/08-2011 10:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Mon der er nogen her der kender lidt til Sakaerap, en lille by nær Khok Samrong i Lop Buri? Det er meget sparsomt med oplysninger om området på Internettet og billeder er der slet ikke noget af. Jeg rejser der til i januar og vil gerne vide lidt om forholdene, hvis der da overhovedet er nogen der ved noget. Jeg skal ikke bo på hotel, så den slags oplysninger har jeg ikke brug for. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 04/08-2011 13:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Har været I Lop Buri en enkelt gang, og det jeg husker mest, var de satans aber som på det tidspunkt var overalt!! Der er som jeg husker det, også nogle spænende ruiner man kan se på (hvis man er til den slags). Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 04/08-2011 22:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
krydolf skrev: Mon der er nogen her der kender lidt til Sakaerap, en lille by nær Khok Samrong i Lop Buri? Det er meget sparsomt med oplysninger om området på Internettet og billeder er der slet ikke noget af. Jeg rejser der til i januar og vil gerne vide lidt om forholdene, hvis der da overhovedet er nogen der ved noget. Jeg skal ikke bo på hotel, så den slags oplysninger har jeg ikke brug for. Du har bare søgt de "forkerte" steder. Forespørgsel på Google Earth gav resultat. Prøv at søge på positionen/koordinater : 15 07 29.78N 100 47 37.89E Men de er rigtigt, der er ikke mange billeder fra området, måske et enkelt fra vores "X-udsendt landbrugsmedarbejder" AKA Leif-Lesi-XXXX 15 08 45.60N 100 42 00.15E . Redigeret af Lung Yao d. 04/08-2011 22:32 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 04/08-2011 22:28
|
jimmikoldenborg skrev: Har været I Lop Buri en enkelt gang, og det jeg husker mest, var de satans aber som på det tidspunkt var overalt!! Der er som jeg husker det, også nogle spænende ruiner man kan se på (hvis man er til den slags). Og derfor kaldes byen i "folkemunde" : LIN Buri . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 05/08-2011 10:53
|
Hvad betyder Lin Buri? Lung Yao skrev:
jimmikoldenborg skrev: Har været I Lop Buri en enkelt gang, og det jeg husker mest, var de satans aber som på det tidspunkt var overalt!! Der er som jeg husker det, også nogle spænende ruiner man kan se på (hvis man er til den slags). Og derfor kaldes byen i "folkemunde" : LIN Buri . Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 05/08-2011 11:23
|
jimmikoldenborg skrev: Hvad betyder Lin Buri? Edit: Der skulle have stået LING Buri. Monkeytown = Abeville = Abeby . Redigeret af Lung Yao d. 05/08-2011 11:53 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 05/08-2011 12:52
|
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
krydolf |
Lagt på d. 05/08-2011 12:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Lung Yao skrev: krydolf skrev: Mon der er nogen her der kender lidt til Sakaerap, en lille by nær Khok Samrong i Lop Buri? Det er meget sparsomt med oplysninger om området på Internettet og billeder er der slet ikke noget af. Jeg rejser der til i januar og vil gerne vide lidt om forholdene, hvis der da overhovedet er nogen der ved noget. Jeg skal ikke bo på hotel, så den slags oplysninger har jeg ikke brug for. Du har bare søgt de "forkerte" steder. Forespørgsel på Google Earth gav resultat. Prøv at søge på positionen/koordinater : 15 07 29.78N 100 47 37.89E Men de er rigtigt, der er ikke mange billeder fra området, måske et enkelt fra vores "X-udsendt landbrugsmedarbejder" AKA Leif-Lesi-XXXX 15 08 45.60N 100 42 00.15E . Tja, jeg har da også fundet lidt, også det koordinat du refererer til. Min Smart phone GPS kan også finde Sakaerap, men som du også er kommet frem til, er det yderst sparsomt med billeder. Der er ikke andet for end jeg ved selvsyn må finde ud af det. Jeg fandt et landbrugskort på en thai side som indikerede, at der bliver dyrket en del ris i området. Det bliver spændende at se hvad jeg har rodet mig ud i. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 05/08-2011 14:36
|
krydolf skrev: .................................................................................. Tja, jeg har da også fundet lidt, også det koordinat du refererer til. Min Smart phone GPS kan også finde Sakaerap, men som du også er kommet frem til, er det yderst sparsomt med billeder. Der er ikke andet for end jeg ved selvsyn må finde ud af det. Jeg fandt et landbrugskort på en thai side som indikerede, at der bliver dyrket en del ris i området. Det bliver spændende at se hvad jeg har rodet mig ud i. På min Garmin GPS herfra DK og med Thai map indsat kunne jeg også finde "Sakae Rap" /Lop buri. Ja det ser ud til at der er en masse rismarker så langt øje rækker mod vest. Ja, "vi" er også spændt på at høre HVAD du har rodet dig i . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
hiks |
Lagt på d. 05/08-2011 22:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 209 |
Loburi er en stor by med store centre, bigc samt kfc, sweensen is, mm, jeg husker også alle de aber omkring ruinerne, de unge aber er rigtig frække og kan finde på at håbe op på ryggen af en, hvis man væsser af dem, så væser de igen og viser tænder, selv baby aberne gør det. |
|
Spring til debat: |