Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Et godt råd!
|
|
Klovn |
Lagt på d. 19/01-2011 08:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
hvis du er træt af lakorn på flimmeren hjemme i stuen,ved jeg lige præsis hvad du skal gøre ! køb en Ipad til din kone opret hende som bruger hos DOOTV,så har du ingen problemer med at se superliga/krigs-doku,når det passer dig! |
|
|
bob |
Lagt på d. 01/08-2011 15:07
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Man kan også se lakorn på youtube, på en alm PC |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 02/08-2011 07:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
bob skrev: Man kan også se lakorn på youtube, på en alm PC You missing the point Når, det er på en iPad (el. anden tablet pc) kan hun gå ind i et andet rum ... den holder strøm i rigtig laaang tid (mere end 2 super liga kampe) ... og med en iPad får man så også udlevet sin indre nerd Ved du forresten hvorfor en FS thailandsk kvinde ikke bliver våd i regnvejr ??? Det regner ikke mellem køkkenet og soveværelset ..... |
|
|
L |
Lagt på d. 02/08-2011 09:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
Speedmaster skrev: hvis du er træt af lakorn på flimmeren hjemme i stuen,ved jeg lige præsis hvad du skal gøre ! køb en Ipad til din kone opret hende som bruger hos DOOTV,så har du ingen problemer med at se superliga/krigs-doku,når det passer dig! hvad koster den "kanal" ...DOOTV ? og hvad er lakorn ? vi har kun TGN hjemme på tv'et. men en ipad lander derhjemme i denne uge, så kunne da være jeg skulle følge dit råd :-) |
|
|
savarden |
Lagt på d. 02/08-2011 10:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 226 |
Dootv holder 100 %... Giver også mulighed for at vælge streaming servere enten i USA eller England og tilbyder nu også HD Kan varmt anbefales.. konen har ihvertfald ikke brug for andet en dootv. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 02/08-2011 11:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
L skrev: Speedmaster skrev: hvis du er træt af lakorn på flimmeren hjemme i stuen,ved jeg lige præsis hvad du skal gøre ! køb en Ipad til din kone opret hende som bruger hos DOOTV,så har du ingen problemer med at se superliga/krigs-doku,når det passer dig! hvad koster den "kanal" ...DOOTV ? og hvad er lakorn ? vi har kun TGN hjemme på tv'et. men en ipad lander derhjemme i denne uge, så kunne da være jeg skulle følge dit råd :-) se priser her samt registrer din ipad her: http://www.mydoot...etype=plus Lakorn : populært sagt " SOAP OPERA " / Thai Tv serier. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
L |
Lagt på d. 02/08-2011 11:50
|
TG950 skrev: L skrev: Speedmaster skrev: hvis du er træt af lakorn på flimmeren hjemme i stuen,ved jeg lige præsis hvad du skal gøre ! køb en Ipad til din kone opret hende som bruger hos DOOTV,så har du ingen problemer med at se superliga/krigs-doku,når det passer dig! hvad koster den "kanal" ...DOOTV ? og hvad er lakorn ? vi har kun TGN hjemme på tv'et. men en ipad lander derhjemme i denne uge, så kunne da være jeg skulle følge dit råd :-) se priser her samt registrer din ipad her: http://www.mydoot...etype=plus Lakorn : populært sagt " SOAP OPERA " / Thai Tv serier. mange tak for linket, og så er det nok samme som min kone kalder "drama" |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/08-2011 20:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 180 |
Har nu i 2 år haft dootv min kone har bare en almindelig PC, IP eller hvad, det gør ingen forskel, kvaliteten er i top, koster ca 500 danske kroner om Året, det er vel ok???? og tro mig det bliver flittigt brugt, Mvh Nid |
|
|
chacha |
Lagt på d. 02/08-2011 21:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
Nid skrev: Har nu i 2 år haft dootv min kone har bare en almindelig PC, IP eller hvad, det gør ingen forskel, kvaliteten er i top, koster ca 500 danske kroner om Året, det er vel ok???? og tro mig det bliver flittigt brugt, Mvh Nid @NID, Jeg er sikker på de 500,- er givet godt ud Din kone tror jeg er mere villig til at lære sprog og integrere sig end mange andre.... Du gør det rigtige - det ved jeg "pop gan mai pyan phom" Godt jeg snart skal til Thailand igen.... |
|
|
L |
Lagt på d. 03/08-2011 13:28
|
har nu købt 3 mdr dootv, men synes det kører skidt.... film stopper og hakker i det...! er det bare idag de har problemer...??? |
|
|
savarden |
Lagt på d. 03/08-2011 13:37
|
Det er ikke sikker det er dem som har problemer. Start med at checke du har nyeste version af flash : http://www.mydoot...player.php Har du prøvet at vælge en engelsk server istedet for amerikansk ? (gøres i vinduet) Hvis du stadig har problemer skal vi vide lidt mere.. Kører du trådløst eller med kabel ? Hvad er din forbindelseshastighed ? Alternativt smid mig en PB. |
|
|
bob |
Lagt på d. 03/08-2011 14:07
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Surmule skrev: bob skrev: Man kan også se lakorn på youtube, på en alm PC You missing the point Når, det er på en iPad (el. anden tablet pc) kan hun gå ind i et andet rum ... den holder strøm i rigtig laaang tid (mere end 2 super liga kampe) ... og med en iPad får man så også udlevet sin indre nerd Hvis man har en bærbar PC, det er en slags gammeldags Ipad , så kan man også bære den ind i et andet rum. Spøg tilside: Hvad er fordelen ved at abonnere på dootv ? Flere lakorns ? Nyheder ? På forhånd tak |
|
|
L |
Lagt på d. 03/08-2011 15:04
|
savarden skrev: Det er ikke sikker det er dem som har problemer. Start med at checke du har nyeste version af flash : http://www.mydoot...player.php Har du prøvet at vælge en engelsk server istedet for amerikansk ? (gøres i vinduet) Hvis du stadig har problemer skal vi vide lidt mere.. Kører du trådløst eller med kabel ? Hvad er din forbindelseshastighed ? Alternativt smid mig en PB. Tak for hjælpen og de gode råd. Det hjalp en hel del at vælge UK server fremfor US. Ihvertfald er den ikke stoppet siden Jeg må sige at min kone fik julelys i øjnene over alle de serier / muligheder dootv har. Ang flash, så er vores ipad er en helt ny ipad2 og købt igår, men jeg mener da bestemt ikke at ipad kan køre flash..? Og vores ipad kører trådløst. Havde iøvrigt samme problem på min Mac som ikke er trådløs. Men også her hjalp det at vælge UK server. |
|
|
savarden |
Lagt på d. 03/08-2011 15:10
|
My mistake... havde ikke set det var en ipad som havde problemet = ingen flash. :-) men har sammetider problemer med US serveren så konen kører nu kun UK |
|
|
L |
Lagt på d. 22/08-2011 19:03
|
Har iøvrigt købt et lille adapter så ipad nu kan kobles til vores TV. Konen er vildt lykkelig over de mange thai kanaler, serier og drama fra DooTV som hun nu også har på vores TV. Vil gerne sige mange tak for tippet om DooTV. Så nu kan vi godt afbestille og spare TGN, den er aldrig i brug mere. |
|
|
helligaben |
Lagt på d. 22/08-2011 20:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 111 |
sjovt der står Thai tv anywhere, pånær thailand, for her er min IP blocked. Nu vi var ved det med Online TV så virker 3BB online TV, åbenbart både i thailand og DK http://tv.3bb.co....=52&type=1 Redigeret af helligaben d. 22/08-2011 20:24 Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
L |
Lagt på d. 23/08-2011 08:57
|
Måske der er spærret for det i Thailand (selvom det lyder underligt). Det er ihvertfald ikke helt så ærbart altsammen som det man ser på thai tv dernede. Igår så vi en film hvor der undervejs var en del bare bryster etc Iøvrigt en super film og med engelske subtitles: "The Legend of Suriyothai" Den kan jeg klart anbefale. Den har bla Mai Jaroenpura i en af hovedrollerne. http://www.imdb.c...tt0290879/ |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 23/08-2011 11:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Kan lige tilføje at DOOTV "funker" også fint via en IPOD. Datteren har også fået smag på diverse udsendelser, både film og musik. Problemet er bare, at der kun kan være EEN online på DOOTV (1 abonnement). Så når mor er hjemme, er det mor der bestemmer HVEM der skal se film . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 23/08-2011 11:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
helligaben skrev: sjovt der står Thai tv anywhere, pånær thailand, for her er min IP blocked. Nu vi var ved det med Online TV så virker 3BB online TV, åbenbart både i thailand og DK http://tv.3bb.co....=52&type=1 Hvad med hvis du fik oprettet kontoen i DK af een du kender eller familien og derefter åbnede forbindelsen i TH (ID+pasword) ? Jeg mener at jeg prøvede det i Korat på min bærbar(fra DK) men ved at bruge naboens WiFi forbindelse og Th IP, for at vise venner i TH hvad konen havde mulighed for at se. Jeg er ikke sikkert, men det kunne være at det er KUN i den indledende fase : tilmelding, at du bliver afvist med en Th IP. Prøv. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Phaiwan |
Lagt på d. 23/08-2011 18:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 29 |
Hej Jeg forstå ikke i siger i betaler for dootv, min kone kan set alle serie uden at betale. Hun ser næsten heller ikke TGN mere, men den betaler man heller ikke for |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |