Se indlæg
lønseddel for at blive gift
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 28/12-2005 17:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 430 |
For at blive gift i Thailand skal man have en lønseddel. Hvad hvis man er selvstændig? Kan en udskrift fra banken at der er penge på kontoen være nok? |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 28/12-2005 17:44
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Det er noget vrøvl. Du kan blive gift, uanset hvor arbejdsløs eller selvstændig du end er. At blive gift er at blive gift, og har intet med lønsedler at gøre, så længe vi altså ikke lige snakker sinsot... Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 28/12-2005 20:52
|
Hvorfor siger folk så der lige er blevet gift at de skulle bruge en lønseddel? |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 28/12-2005 22:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
danbusk skrev: Hvorfor siger folk så der lige er blevet gift at de skulle bruge en lønseddel? Hej Danbusk, Af den simpelt grund at de OGSÅ enten søgte om TURISTVISUM eller FAMILIESAMMENFØRING. Du skrev KUN : <<For at blive gift i Thailand skal man have en lønseddel. Hvad hvis man er selvstændig? Kan en udskrift fra banken at der er penge på kontoen være nok?>> Derfor fik du det svar som var baseret på det. Der er nogle som er blevet gift i TH, hvor konen bliver dernede enten fordi man selv ønsker om at immigrere eller fordi man vil søge om familiesammenføring på et senere tidspunkt, og de skulle ikke fremvise nogle lønsedler. M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
Mads_T |
Lagt på d. 28/12-2005 23:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
falang yao skrev: danbusk skrev: Hvorfor siger folk så der lige er blevet gift at de skulle bruge en lønseddel? Hej Danbusk, Af den simpelt grund at de OGSÅ enten søgte om TURISTVISUM eller FAMILIESAMMENFØRING. Du skrev KUN : <<For at blive gift i Thailand skal man have en lønseddel. Hvad hvis man er selvstændig? Kan en udskrift fra banken at der er penge på kontoen være nok?>> Derfor fik du det svar som var baseret på det. Der er nogle som er blevet gift i TH, hvor konen bliver dernede enten fordi man selv ønsker om at immigrere eller fordi man vil søge om familiesammenføring på et senere tidspunkt, og de skulle ikke fremvise nogle lønsedler. M.v.h., M. Rasmussen Danbusk har ret, og det har ikke noget med visum eller familiesammenføring at gøre. Den danske ambassade i BKK beder om en lønseddel,.. eller anden lignende dokumentation for indkomst, og i det dokument, ambassaden udsteder til brug for indgåelse af ægteskab skriver de, hvor meget ens indkomst er. Jeg går ud fra, at de skriver det fordi Thailand ønsker denne oplysning. Danbusk, prøv dette link, og kontakt evt. ambassaden og spørg, hvilken dokumentation de ønsker.: http://www.ambban...iThailand/ Mvh. Mads |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 29/12-2005 00:36
|
Antal indlæg: 1145 |
Det er saaledes at mandlige ulendinge der oensker at blive gift i Thailand skal dokumentere deres indkomst for at kunne blive gift. Thai maend der oensker at blive gift skal egentligt det samme, Grunden er at i Thailand er det manden der har den ubetingede forsoerfgerpligt og for at sikre kvinden vil man se om han kan forsoerge hende. Altsaa ikke noget med at man skal hjelpe hinanden. Bertaler manden ikke alt for kvinden er dette skildmissegrund her. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 29/12-2005 09:51
|
M.Rasmussen tak jeg har læst linket. Kan jeg eventuelt få dit tlf nummer og lidt af din tid. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 29/12-2005 10:10
|
Hej, Nå nå, men så kan jeg ikke blive gift i Thailand, for jeg har ikke noget sygesikringsbevise og ikke nogen adresse i DK, som ambasaden kan bekræfte. Desuden har jeg heller ingen lønseddel, og slet ikke fra DK, men jeg har dog bevis på, at jeg har fået skat tilbage Thailand. Redigeret af Robert Kronberg d. 29/12-2005 10:11 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 29/12-2005 10:17
|
Hej, Som det er kommet frem, kan man godt blive gift uden en lønseddel, men ambassaden skal dokumentere for, at man har styr på sit liv. Og ambassaden skriver, at dokumentationen kan være en årsopgørelse, og sådan en har du som selvstændig, hvis du bor i DK. Ambassadens link samt nedenstående vil være dig behjælpelig. http://www.dopa.g...i/serv.htm Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
steen amager |
Lagt på d. 29/12-2005 13:02
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
hej med jer hvad nu hvis man vil blive her i thailand og vil gifte sig hvad skal man så gøre , for det er hvad jeg vil hilsen steen amager
Steen Amager
|
|
Spring til debat: |