Se indlæg
 Udskriv debat
Invitation til orienteringsmøde omkring investerings mulighed
pdrhan
LOL Preben
Hør lige hvad du skriver - vil da give AL48 ret,han kommer med nogle punkter som du totalt ignorerer og så er man straks på overførsels indkomst fordi man har "googlet" en lille smule....ha´alt held og lykke du!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

hugoboerge
preben26 skrev:
hugoboerge skrev:
Jeg har meget svaert ved at faa forstaaelsen for et styringsprogram "som skal overholdes". Af hvem ? Hvis det er kunderne saa glem alt om det, dem kan man ikke styre.

Ellers er det hele ret enkelt og det drejer sig om 3 punkter.

Lager saa lille som muligt.
Giv dine kunder kort kredit, helst kontant.
Opnaa lang kredit fra leverandoererne.

Hvad opnaar man saa ved det ?

Helst et positivt cash flow uden at skulle gaa ud og laane i en bank eller faa penge fra investorer.

Men jeg er da glad for at Preben fulgte mit raad og held og lykke med projektet.

Vi vil paa et senere tidspunkt gerne hoere naermere om hvor stor en succes projektet er blevet.

Hej HugoBørge
lige en korrektion til et par af dine bemœrkninger:
- styringsprogrammet skal ikke overholdes. Et styringsprogram styrer f.eks. dit varelager ud fra nogle kriterier, som du selv lœgger ind. Men de 20 punkter i min lille Bibel, de skal overholdes.
- dine 3 punkter er desvœrre alle forkerte :
a. lille lager. Nej, du skal konkurrere med en Bilka butik, men på nettet, så kan det ikke hjœlpe at du kun har 7 par underbukser i butikken. Du skal have et stort udvalg med nye friske varer hele tiden.
b. ligesom i Bilka er der SLET ingen kredit. Kun kontant/Dankort.
c. Lang kredit fra asiatiske leverandørere er nœsten umuligt. Der kan vœre tale om en remburs eller lignende, men det er jo det samme som kontant.
Hvis alt går vel, skal jeg nok ligge en tråd ind med mellemrum, så du kan se hvordan det går.
Mvh Preben

Nu begynder det at blive lidt broget. Med andre ord, du oensker at have lager ? hvor skal det saa ligge ? I Thailand ?

Mit punkt a) er der ikke noget i vejen med. Det er almindelig koebmandsskab. Desuden skifter moden, saagar inden for underbukser.
Mit punkt Cool hvordan er det forkert ? nu er det kontant og det er ogsaa det jeg skriver !
Punkt c) Der er mit synspunkt ogsaa rigtigt, men du har da helt ret i at det nok bliver svaert at opnaa kredit fra leverandoerer herude i Asien.

SteenJ
Spændene læsning
Venligst forsæt med indlæg.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

AL 48
Preben skriver i sin selvretfærdige harme:
Jeg har aldrig kaldt mit projekt et "guldœg", kun en mulighed for at arbejde œrligt og tjene nogle penge ved almindeligt hårdt arbejde, men det er muligvis et ukendt fœnomen for dig, som sikkert sidder herude og suger på en overførselsindkomst, og har god tid til at skrive "dybdeborende" indlœg.
Tak for kaffe. (Nu er jeg ved at få en føling for niveauet, det fremmer kommunikationen....)
------------
Den mulighed for at arbejde ærligt har du jo haft hele livet, - hvorfor skulle du begynde nu?
Jeg sidder ikke med stor gæld til Told-Skat, og har heller ikke siddet 4½år i skyggen for svindel, - så hvem af os to der ved mest om ærligt arbejde,ser du, det ved jeg godt hvem er.
Desværre må jeg skuffe dig, jeg sidder heller ikke og "suger" på en overførselsindkomst, - men jeg har masser af tid til at komme efter PLATUGLER og følge dem.
Kan du ikke tåle "dybdeborende" indlæg og spørgsmål her, så kan du jo heller ikke til "hvervemødet", men er kun interesseret i at høre dig selv tale om din genialitet.
Selv-tak for kaffe.

lung
Ak ja, så fik alle dem som tror de er så kloge igen vist det modsatte, nærmest utroligt
at nogen efterhånden gider læse med...
og så fik Preben også lært dette forum at kende...prøv at spørg om hvor den bedste suttebar er
i Pattaya, så skal du se hvor seriøse de bliver alle sammen..

lung

Lundberg
"Den mulighed for at arbejde ærligt har du jo haft hele livet, - hvorfor skulle du begynde nu?
Jeg sidder ikke med stor gæld til Told-Skat, og har heller ikke siddet 4½år i skyggen for svindel, - så hvem af os to der ved mest om ærligt arbejde,ser du, det ved jeg godt hvem er"

GrinGrinGrin HELT ENIG AL 48 GrinGrinGrin

hvem vil for øvrigt arbejde sammen med en gammel kriminel og involvere sine måske surt tjente penge IKKE MIG !!!

Lundberg
lung skrev:
Ak ja, så fik alle dem som tror de er så kloge igen vist det modsatte, nærmest utroligt
at nogen efterhånden gider læse med...
og så fik Preben også lært dette forum at kende...prøv at spørg om hvor den bedste suttebar er
i Pattaya, så skal du se hvor seriøse de bliver alle sammen..

lung

Helt ærligt hvad forventer du ? at man kan skrive en annonce her inde på DTW og så smider folk millioner af Bath i projektet drevet at en tidligere kriminel ? ....det er sgu da det mest naive jeg har oplevet til dato. Folk med rigtige talenter søger sgu da ikke partnere på en side som DTW Hammer
Man kan igen spørge sig selv hvorfor søger man investorer på en side som DTW når der findes LAAAAAAANGT mere seriøse sider for erhvervsfolk ...er det måske fordi at professionelle nok bare ville have et skuldertræk til overs efter at deres falkeøje havde studeret det ?
Redigeret af Lundberg d. 05/07-2011 17:13

Spiceroads
Lundberg skrev:"Den mulighed for at arbejde ærligt har du jo haft hele livet, - hvorfor skulle du begynde nu?
Og hr. Lundberg hvorfra ved du at han ikke har haft et ærlig arbejde?
Jeg spørger bare, for det ved jeg tilfældigvis han har haft det meste i sit liv.

Jeg vil nu opfordre Preben til at forlade dette forum da det jo helt nytteløs med alle disse nedgørende,personkrænkende
indlæg.

Og til Lung: kan ikke være mere enig

Spiceroads

Spiceroads
Mit forrige indlæg vat nok mere møntet på AL 48
Spiceroads

Lundberg
spiceroads skrev:
Lundberg skrev:"Den mulighed for at arbejde ærligt har du jo haft hele livet, - hvorfor skulle du begynde nu?
Jeg spørger bare, for det ved jeg tilfældigvis han har haft det meste i sit liv.

Jeg vil nu opfordre Preben til at forlade dette forum da det jo helt nytteløs med alle disse nedgørende,personkrænkende
indlæg.

Spiceroads

Sig mig har du overhovedet læst tråden ??? 4 1/2 år fængsel og grov skatteundragelse ....Hammer nok ikke det bedste grundlag at lokke investorer med i et projekt ...
Skal vi ikke bare sige at grunden til at man går ind på DTW er nok fordi de rigtige forretningsfolk ikke vil "lege" med en .....
Redigeret af Lundberg d. 05/07-2011 19:51

Jens Ole
Lundberg skrev:
spiceroads skrev:

indlæg.

Spiceroads

Sig mig har du overhovedet læst tråden ??? 4 1/2 år fængsel og grov skatteundragelse ....Hammer nok ikke det bedste grundlag at lokke investorer med i et projekt ...
Skal vi ikke bare sige at grunden til at man går ind på DTW er nok fordi de rigtige forretningsfolk ikke vil "lege" med en .....

Hejsa

Det Lundberg skriver , kunne jeg ikke have skrevet bedre selv.

Mvh
Jens Ole

http://www.bws.dk
Spiceroads
Ja Hr Lundberg. Har læst hele tråden.
Kommenterede bare din begejstring for AL 48 `s påstande om at arbejde ærligt i sit liv,
kan jeg som barndomsven og indtil han roede sig ud i noget `snavs` bekræfte han i DK
har haft jobs som du og jeg formodentligt.
Han har udstået sin straf og dermed er tavlen vasket ren.
Dog ikke ensbetydende med at jeg har været enig i hans handlinger, men ved han har været
i en yderst presset sitiuation og at det har været dyrbar for hans børn og familie.

Som jer der ikke kender hele historien/forløbet giv dog manden en chance.

Spiceroads

AL 48 skrev:
Preben skriver i sin selvretfærdige harme:
Jeg har aldrig kaldt mit projekt et "guldœg", kun en mulighed for at arbejde œrligt og tjene nogle penge ved almindeligt hårdt arbejde, men det er muligvis et ukendt fœnomen for dig, som sikkert sidder herude og suger på en overførselsindkomst, og har god tid til at skrive "dybdeborende" indlœg.
Tak for kaffe. (Nu er jeg ved at få en føling for niveauet, det fremmer kommunikationen....)
------------
Den mulighed for at arbejde ærligt har du jo haft hele livet, - hvorfor skulle du begynde nu?
Jeg sidder ikke med stor gæld til Told-Skat, og har heller ikke siddet 4½år i skyggen for svindel, - så hvem af os to der ved mest om ærligt arbejde,ser du, det ved jeg godt hvem er.
Desværre må jeg skuffe dig, jeg sidder heller ikke og "suger" på en overførselsindkomst, - men jeg har masser af tid til at komme efter PLATUGLER og følge dem.
Kan du ikke tåle "dybdeborende" indlæg og spørgsmål her, så kan du jo heller ikke til "hvervemødet", men er kun interesseret i at høre dig selv tale om din genialitet.
Selv-tak for kaffe.

Nå, er efterløn nu ikke en overførselsindkomst ? Tuttelu Tralla

[url]
http://da.wikiped...erl%C3%B8n [/url]
[url]
http://www.dr.dk/...112947.htm [/url]

hn

lung
Kurt Thorsen har været i spjældet Klaus Riskær sidder i spjældet og en masse andre, de starter ALLE nye projekter og
finder nye investorer... men ok. ikke på dette forum, dertil er niveauet klart for lavt. det har Preben allerede set.

det der pisser mig af, er at ALT bliver nedgjordt og mistænkeliggjordt inden nogen overhovedet ved hvad det drejer sig om,
af de altid så kloge detektiver der sidder og googler alt og alle og tilmed tror at de er de eneste der kan finde ud af det...

ajjj, manden har været i spjældet...og straks deltager hele koblet...ned med ham... duer ikke...ud herfra.

rend mig..

INGEN absolut INGEN af dem jeg kender i Thailand som har drevet det rigtig langt, deltager her i dette forum, desværre.
det gider de simpelt hen ikke fordi disse kloge åger sidder i deres kedsomhed og kommenterer på ALT...

lung

sony
Ja lung her er mange kloge åger herinde
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

bannok
lung skrev:
Kurt Thorsen har været i spjældet Klaus Riskær sidder i spjældet og en masse andre, de starter ALLE nye projekter og
finder nye investorer... men ok. ikke på dette forum, dertil er niveauet klart for lavt. det har Preben allerede set.

det der pisser mig af, er at ALT bliver nedgjordt og mistænkeliggjordt inden nogen overhovedet ved hvad det drejer sig om,
af de altid så kloge detektiver der sidder og googler alt og alle og tilmed tror at de er de eneste der kan finde ud af det...

ajjj, manden har været i spjældet...og straks deltager hele koblet...ned med ham... duer ikke...ud herfra.

rend mig..

INGEN absolut INGEN af dem jeg kender i Thailand som har drevet det rigtig langt, deltager her i dette forum, desværre.
det gider de simpelt hen ikke fordi disse kloge åger sidder i deres kedsomhed og kommenterer på ALT...

lung

Nu ved jeg ikke hvor mange du kender i Thailand der har drevet det rigtigt vidt i Thailand, men du er i dette forum, of hvorfor er du det.

Og så vil jeg bare til det internet projekt, som denne tråd drejer sig, vorherre bevares, mange til gylle og kolort har jeg ikke hørt lang tid.

invitation til orienteringsmøde omkring investeringsmuligheder lyder overskriften, og så snakker man om at skaffe midler til leje af et mødelokale, vorherre bevares.
Et ordsprog sige, det er svært at blæse og have mel i munden, jeg har fundet på et nyt ordsprog, der lyder:
Det er svært at finde en investeringspartner i Thailand der har rent mel i posen.Yo baby

NoiNarak
Nu har jeg ikke deltaget i denne debat,men fulgt med på sidelinien,siden den startede-og jeg er desværre blevet bekræftet i det,som andre herinde også af og til påpeger.
Der sidder en sammentømret flok herinde-der simpelthen ikke, kan tåle,at andre skriver noget som helst-selv søde rare venlige folk,der kun kommer herind fordi de skal på ferie i Thailand eller tænker på at flytte herned-og som så, i deres naivitet,troede at man kunne få et fornuftigt og bare nogenlunde venligt svar herinde-ja, dem skyder de sgu også i sænk pr. omgående.
Der kan snart ikke komme et eneste indlæg her.uden at folk skal nedgøres eller mistænklig gøres.
Syntes da,at det er ok. hvis folk ikke vil eller har interesse i eksempelvis dette projekt-men hvorfor i alverden lader man så ikke bare være med at svare på det-nej, man SKAL ind og lave brok splid og ballade-men kan da godt se-at sidder man alene hjemme i danmark og røvkeder sig-og tillige med,mener man er så pokkers klog på alt hvad der har med Thailand at gøre-ja, så ER man da nødt til at kommenterer alt herinde-og det er jo ganske åbenlyst, at nogen herinde simpelthen trives allerbedst,når der er gang i en eller to tråde,hvor bølgerne går virkelig højt og der er mulighed for, at stene en eller anden.
Jeg forstår simpelthen ikke,at admins. deler bær osv. ud ved nogle simple overtrædelser herinde-men tillader,at dette cirkus fortsætter i en uendelighed med, at disse personer styrer-eller gerne vil-dette forum og tillader sig, at nedgører og mistænklig gører alt hvad der kommer af nye folk og indlæg herinde.

Lundberg
lung skrev:

rend mig..

lung

Ville du lave forretning med Klaus Riskær eller Kurt Thorsen ?? GrinGrinGrin du kan med garanti finde flere tusinde mennesker de skylder penge som syntes at det er en rigtig dårlig ide.....IGEN og IGEN og IGEN hvis man virkelig har fundet en god forretning så søger man ikke partnere på et Dansk/Thai forum.

birkedhoj
HØRT, HØRT. NoiNarak. Kick you

God dag

Ole

Lundberg
NoiNarak skrev:
Nu har jeg ikke deltaget i denne debat,men fulgt med på sidelinien,siden den startede-og jeg er desværre blevet bekræftet i det,som andre herinde også af og til påpeger.
Der sidder en sammentømret flok herinde-der simpelthen ikke, kan tåle,at andre skriver noget som helst-selv søde rare venlige folk,der kun kommer herind fordi de skal på ferie i Thailand eller tænker på at flytte herned-og som så, i deres naivitet,troede at man kunne få et fornuftigt og bare nogenlunde venligt svar herinde-ja, dem skyder de sgu også i sænk pr. omgående.
Der kan snart ikke komme et eneste indlæg her.uden at folk skal nedgøres eller mistænklig gøres.
Syntes da,at det er ok. hvis folk ikke vil eller har interesse i eksempelvis dette projekt-men hvorfor i alverden lader man så ikke bare være med at svare på det-nej, man SKAL ind og lave brok splid og ballade-men kan da godt se-at sidder man alene hjemme i danmark og røvkeder sig-og tillige med,mener man er så pokkers klog på alt hvad der har med Thailand at gøre-ja, så ER man da nødt til at kommenterer alt herinde-og det er jo ganske åbenlyst, at nogen herinde simpelthen trives allerbedst,når der er gang i en eller to tråde,hvor bølgerne går virkelig højt og der er mulighed for, at stene en eller anden.
Jeg forstår simpelthen ikke,at admins. deler bær osv. ud ved nogle simple overtrædelser herinde-men tillader,at dette cirkus fortsætter i en uendelighed med, at disse personer styrer-eller gerne vil-dette forum og tillader sig, at nedgører og mistænklig gører alt hvad der kommer af nye folk og indlæg herinde.

Nu er DDR/STASI tiden overstået så man må skrive hvad man vil i forhold til reglerne i det her forum ...så vidt jeg ved bliver der kun delt "røde bær" ud ved personangreb her på siden ....det der er humlen i den her tråd er kritiske spørgsmål til et projekt iværksat af en tidligere økonomisk kriminel. Jeg kan ved gud ikke se hvad der er galt i det Hmmmmmm

Spring til debat: