Se indlæg
 Udskriv debat
Stillingsbekræftelse
H_Larsen
I forbindelse med visum ansøgning skal min kæreste medbringe en stillingsbekræftelse til VSF.

Der stå følgende i chekliste:

Stillingsbekræftelse fra arbejdsgiver, hvis man er i arbejde (med oplysninger om lønforhold, ansættelsesperiode og ferieperiode)

Er der nogen her der kender en stillingsbekræftelse, er det bare et brev fra arbejdsgiver der forklare ovennævnte eller er det en bestemt fomular

Hvad er erfaringen med stillingsbekræftelse

Hilsen Larsen

golfer
H_Larsen skrev:
I forbindelse med visum ansøgning skal min kæreste medbringe en stillingsbekræftelse til VSF.

Stillingsbekræftelse fra arbejdsgiver, hvis man er i arbejde (med oplysninger om lønforhold, ansættelsesperiode og ferieperiode)

Er der nogen her der kender en stillingsbekræftelse, er det bare et brev fra arbejdsgiver der forklare ovennævnte eller er det en bestemt fomular

Hilsen Larsen

Det vil normalt være en underskrevet ansættelseskontrakt. Hvis ikke arbejdsgiveren udsteder en sådan, kan arbejdsgiveren blot skrive (på firmapapir):

Hermed bekræftes ansættelse af XXX fra d. XX/XX-2011 (til XXXX) som xxxxx. Arbejdstiden udgør XX timer per uge til en løn på XXX kr/time

Robert Kronberg
golfer skrev:
H_Larsen skrev:

Hilsen Larsen

Det vil normalt være en underskrevet ansættelseskontrakt. Hvis ikke arbejdsgiveren udsteder en sådan, kan arbejdsgiveren blot skrive (på firmapapir):

Hermed bekræftes ansættelse af XXX fra d. XX/XX-2011 (til XXXX) som xxxxx. Arbejdstiden udgør XX timer per uge til en løn på XXX kr/time

Der skal helst også stå, at vedkommende er bevilget ferie, og at vedkommende er lovet genansættelse, når denne kommer tilbage fra Danmark.

This is to certify that this and that...

Aktuel ny dato, underskrift og stempel.

Hilen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
AP7100
Har aldrig spekuleret over stillingsbekraeftigelse foer... hvad er det...... :-)

Ellers saa skriver du bare "jeg bekraefter hermed at jeg ligger ned naar jeg arbejder" / "jeg bekraefter hermed at jeg staar op naar jeg arbejder"... ehhhhh.... nej, den gaar nok ikke, humor er som regel ikke det der er mest af, naar man skal indgive visumansoegning!

"Kan det ikke goeres lidt sjovere".....(omskrivning af en eks-statsministers ord...) - synes vi traenger til at grine lidt mere og maaske specielt ambassaden traenger til at grine MEGET mere he he....

Hygge!

Fido
golfer skrev:
H_Larsen skrev:

Hilsen Larsen

Eftersom det er lovpligtigt at udstede en ansættelseskontrakt hvis der arbejdes mere end 8 timer om ugen burde det ikke være noget problem.

One man's ceiling is another man's floor

Spring til debat: