Se indlæg
 Udskriv debat
leje af scooter i los
Robert Kronberg
Kim Ludvigsen skrev:
Nu, hvor jeg har lært om rot bob, så må det være sådan en hybrid-fyr, som jeg har set i Big C til ca. 25.000 baht?

Til den pris kan det jo næsten betale sig i stedet for at leje en scooter, hvis man er samme sted længere tid ad gangen. Men hvis man er i Patong, skal man nok ikke regne med at kunne køre til de andre byer på den.

Nu skal man jo lige sikre sig, at man kan sætte den i et stik på hotellet, men den rot bot, der tidl. blev linket til, var til en brugt rot bot, og den var vist til salg for 6.000 baht i 2005?

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
Kim Ludvigsen
Nu skal man jo lige sikre sig, at man kan sætte den i et stik på hotellet

Også det, men det var nu mere tanken om at skulle op over bakkerne omkring Patong på sådan en, jeg tænkte på. Men jeg kan godt se fordelen i Bangkok.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Robert Kronberg
Kim Ludvigsen skrev:
Nu skal man jo lige sikre sig, at man kan sætte den i et stik på hotellet

Også det, men det var nu mere tanken om at skulle op over bakkerne omkring Patong på sådan en, jeg tænkte på. Men jeg kan godt se fordelen i Bangkok.

Uha, aner det ikke, men så den bare tilfældigt i Big C, og da jeg her i gaden, hvor vi kar kontor og hjem ikke kan stille sådan en fyr uden foran huset, tænkte jeg ikke mere over det.

Kineserne, der styrer gaden, vil have orden i sagerne, så der skal være pænt og ingen køretøjer om natten, men skal henstilles i pakeringshuset. Kokosnøder skæres også relementeret af i tide, inden nogen får en i hovedet.

Men efter alt, hvad jeg har lært i denne tråd, overvejer jeg at købe en brugt rot bob, som personale og konen kan deles om sammen med mig, når der er små byture. Tåbeligt at bruge 3-4 timer i bilen, hvis det kan klares på 40 min. på en rot bob...

Så kan jeg samtidig manifestere mig endnu mere i kinesergaden som farang, når jeg triller ud på en rot bob blandt mine naboers store Mercedes og lignende.

Jeg har allerede et helt særligt ry blandt vagterne - i starten anså de mig for en idiot, ligesom kineserne, og jeg skændtes med direktøren for parkeringspladsen og gaden jævnligt.

Men gennem tid har det ændret sig, og for nyligt bad vagterne mig om at holde lyset tænt udenfor om natten, så deres video kunne filme huset om natten.

Alle synes nok stadig, at jeg er mærkelig, men overraskende nok taler selv kineserne til både mig og min kone, og det er stort, da min kone er laot, altså at en rig kineser kan tale med en i deres øjne lavtstående laot.

Altså må en brugt rot bob være det helt rigtige næste stunt her i gaden, og så sparer jeg en masse penge, samt mc-kørekort til konen (og mig).

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
ABS
Utroligt så meget opmærksomhed en tråd ” Leje a scooter i Los” kan få.
Man kan ikke leje en scooter hvis man ikke har det rigtige kort. Det vil sige enten et Internationalt kørekort, thaikort og selvfølgelig skal du have et kort til det du lejer. Udlejeren er sgu ligeglad, bare de får deres penge. Politiet er sgu ligeglade, bare de får deres Tea money. Men forsikringerne er sgu ikke ligeglade. Andet er fuld af LORT… Leje en scooter uden et rigtigt kort.???????? Leje en bil i Thailand uden et rigtigt kort. Ja kan lade sig gøre. Men Fuck politiet og udlejeren. Tænkt på hvad koster hvis uheldet sker og kortet i lejer med/i er et ukorrekt. Go for it- Lej og hyg jer. Lige indtil ulykken sker..
Dum Dummere Dummest..
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
AL 48
ABS skrev:
Man kan ikke leje en scooter hvis man ikke har det rigtige kort. Det vil sige enten et Internationalt kørekort, thaikort og selvfølgelig skal du have et kort til det du lejer. Udlejeren er sgu ligeglad, bare de får deres penge. Politiet er sgu ligeglade, bare de får deres Tea money. Men forsikringerne er sgu ikke ligeglade. Andet er fuld af LORT… Leje en scooter uden et rigtigt kort.???????? Leje en bil i Thailand uden et rigtigt kort. Ja kan lade sig gøre. Men Fuck politiet og udlejeren. Tænkt på hvad koster hvis uheldet sker og kortet i lejer med/i er et ukorrekt. Go for it- Lej og hyg jer. Lige indtil ulykken sker..
Dum Dummere Dummest..

Al den opmærksomhed er jo nok på grund af totalt forvirrende indlæg,- som nu dit.
Først skriver du at man IKKE kan leje scooter uden det rigtige kort. - Dernæst skriver du, ja kan lade sig gøre.
Er du fuld, eller vrøvler du altid sådan for at være dækket ind i begge retninger?
Hej

Lundberg
ABS skrev:
Dum Dummere Dummest..

Er du bare ude på at provokere herinde med alle dine hadske indlæg ? ....find dog et andet sted og sprede din gylle Kick you

sony
Lundberg ignorer sådan nogle drukbolte det meget nemmere.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: