Se indlæg
Tatovering med thailanske bogstaver??
|
|
faellaz |
Lagt på d. 16/06-2011 20:08
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Hej alle, jeg skal til thailand anden gang her til august.. skal bo på Tropical Garden Resort i phuket.. vil gerne ha lavet en tatovering dernede med bogstaverne J L T F .. de skal stå i den række følge der, det skal så bare være med thailandske bogstaver og ville lige hører om der var nogle der evt. ku hjælpe mig med at ''oversætte'' dem til de thailandske bogstaver, og forresten om der er nogle der ved hvor der ligger en god og troværdig tatoverings butik. på forhånd tak for hjælpen |
|
|
ob |
Lagt på d. 16/06-2011 21:44
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
hej hej J L T F = จ ล ท ฟ |
|
|
faellaz |
Lagt på d. 16/06-2011 22:02
|
hej Tusind tak !! er jeg super glad for!!! |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 17/06-2011 01:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Med mindre, at du vil gøre som thailændere ynder..at bruge de mere sjældne konsonantlyde... |
|
|
milton |
Lagt på d. 17/06-2011 03:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 27 |
Hej Bogstaverne kan jeg ikke hjælpe med, men jeg kan anbefale dig Roy hos SN Tattoo Family'n'famous i Patong. Hans 'kontor' er beliggende ikke langt fra Christin Massage og du kan finde ham og hans værk her: http://www.facebo...m/SNtattoo Blev selv anbefalet ham af en ven der har fået lavet det meste af hans værk hos ham og jeg har absolut ikke fortrudt. Held og lykke |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 17/06-2011 08:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
jeg syns at du skulle gaa paa www.Dr.dk og se det gammel program under Kontant om tatovering saa kunne det vare at du ikke vil have en (gift under huden) Tink at en tatovering kan goer dig doedlig syd baade 10 og 20 aar efter man har faade sordan en det jeg syns var mest udlaekker var ham som maate faa sine ben fjernet Bare pga en tatovering og hans problemmer starte foest 10 aar efter han hade faade sin tatovering Godt at jeg aldr har faade mig tage sammen til at faa en og efter dette progran kontant lavet om tatovering skal jeg aldri have en forsat god liv naa ja saa er er det 1 ud af 4 der faar problemmer med en tatovering men se programmet saa vil i forstaa mig Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
BentBP |
Lagt på d. 17/06-2011 10:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 213 |
Hej ob. Ha ha , prøvede lige med Google at oversætte de Thailandske bogstaver , du kom frem til , จ ล ท ฟ =Vice President for Afrika . Så her kan vi jo så se at Google oversætteren , ikke er meget værd . Forsat god dag til alle her . |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/06-2011 13:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
problemet med dette er at thailand ikke har bokstaver som i danmark, dvs. "j" kan ikke direkte findes som "j" i det thailandske alfabet...thailand bruger ordlyde således vil "J" på thai ikke være et bokstave, men lyden "เจ" (jaeh/jay) osv.... din tatovering vil derfor ikke blot være på 4 thai "tegn" men flere...og uden mellemrum mellem disse "ordlyde" vil det give en vulapyk mening... mit bud: J = เจ L = เอล T = ที (sammensat af to tegn) F = เอฟ din færdige tatovering vil således se sådan ud: เจ เอล ที เอฟ husk endelig mellemrum... |
|
|
mattidk |
Lagt på d. 20/06-2011 10:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 256 |
har selv nogle tatovering, synes det kan være federe at lave fx i gamle thai bogstaver som ligner tatovering-agtigt men stadig læseligt [img]http://www.aksorn.com/userfiles/image/0752/soc/210752_29.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
faellaz |
Lagt på d. 20/06-2011 18:26
|
Milton: hej tak skal du have.. ved du om han bruger rene nåle? og ved du om det ligger tæt på kata strand ?? og selvfølgelig om man skal bestille tid? |
|
Spring til debat: |