Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter med Thai
Lundberg
Jeg fik lige bestilt en billet med Thai fra 13 november til 27 november....den nye direkte rute til Phuket ..pris 4766 kr tur-retur DET er dælme godt nok billigt og der er stadigvæk billetter. Yo baby

Det billigste med Startour (læs: svinetransporten) ligger over 5000 kr. Sad

Lung Yao
Lundberg skrev:
Jeg fik lige bestilt en billet med Thai fra 13 november til 27 november....den nye direkte rute til Phuket ..pris 4766 kr tur-retur DET er dælme godt nok billigt og der er stadigvæk billetter. Yo baby
Det billigste med Startour (læs: svinetransporten) ligger over 5000 kr. Sad

Det var det som jeg skrev om her:
http://www.dansk-...d_id=12750

Var din rejse længere end 21 dage(højst 30 dage) så var det nok en anden pris, 5890kr så vidt jeg husker, men stadigt billigt når man tænker at TAX(lufthavn/fuel/m.m.) udgør p.t. 2090krShock

Var det på Nettet du fandt din billet eller var det hos et rejsebureau ?
Jeg har selv givet 4770kr(+500 for tillægsbillet til CMX) for en 30 dages billet til BKK med afrejse d.22-06 til d.20-07(alle datoer efter den var fuld booket), og sidste skæringsdato for afrejse var netop 22-06, derefter steg billet prisen til 5890, og til +7K i begyndelsen af Juli og frem.
.
Redigeret af Lung Yao d. 16/06-2011 17:31
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lundberg
Det var på [url]www.flybillet.dk[/url]

Lung Yao
Lundberg skrev:
Det var på [url]www.flybillet.dk[/url]

OK, tak for infoen for dem som kunne være interesseret.
Dog ville jeg tilføje at ved købet på Nette er der så vidt jeg husker højst 48 timer "betænkningstid" inden afslutning af handelen, og når du har klikket på KØB, så er der ingen vej udenom(fortrydelse/ændring af rejsedatoerne/aflysning).
Hos en rejseagent: ATC - Thai Travel - E-zy travel - Kitty m.m. kan du reservere din billet og tage endelig beslutning (betaling) en måned før påtænkt afrejse. De 2-300kr du ville (måske) kom til at give extra for billetten ville være godt givet ud. Jeg er dog kommet i tvivl om der ikke er andre regler gældende for reservation på 30- dagesbilletter (regler og betingelser ændres hele tiden).
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

OleOrm
Det var i *gamle* dage du kunne vente med at betale til 30 dage før afrejse. I dag skal du betale med det samme, så den merpris de forlanger kan du lige så godt spare, ved selv at booke din rejse på nettet.

ener37
har købt billet Kbh-Bangkok.... afg 040911, hjem 230911, pris 4317,00 med Thai.... synes jeg er en fin prisrol

FCKdk
Har i mandags fundet Thaiairways afgang 28/07-11 hjem 12/08-11 4100kr.+gebyr 89kr. hos [url]goleif.dk[/url] til min gode veninde....
Så gør det ikke så ondt at forære hende billetten!!!! Lommepenge og ophold betaler hun selv, så Jeg er sluppet billigt....Grin

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

BentBP
Hej ener37 og FCKdk.
Jeres priser på flybiletterne , er det inklusive skatter og afgifter ? Har selv købt biletter til Thai Airways , afrejse 1. Juli (TG951) Hjemrejse 30. Juli ( TG950 ) Pris : 4.569 Kr. , så kommer skatter ( ikke konen ) og afgifter : 2.047 Kr. oven i , total Pr. snude : 6.616 Kr.
Forsat god dag til alle her . Wink

OleOrm
Det er incl skatter. Flybilletterne er billige med udrejse fra den 25.7
Det er derfor, du betaler en højere pris for dine billetter, fordi du rejser så tidlig i juli måned.
Det her er en kampagne Thai lige har søsat, vel sagtens fordi de ikke har solgt så mange billetter som budgetteret.

FCKdk
Paveraya skrev:
Hej ener37 og FCKdk.
Jeres priser på flybiletterne , er det inklusive skatter og afgifter ? Har selv købt biletter til Thai Airways , afrejse 1. Juli (TG951) Hjemrejse 30. Juli ( TG950 ) Pris : 4.569 Kr. , så kommer skatter ( ikke konen ) og afgifter : 2.047 Kr. oven i , total Pr. snude : 6.616 Kr.
Forsat god dag til alle her . Wink

[url]Goleif.dk[/url] sælger altid billetterne incl. skatter og afgifter....
I øvrigt er der masser af billetter der er billigere,
det er et spørgsmål om at ramme dagen og evt. mellemlandinger(Aerosvit etc.)Smile

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

BentBP
Hej.
Okay OleOrm og FCKdk , det er jo nok fordi jeg har valgt den tidlige dato 1. Juli , at det er så dyrt , ved godt at det kan gøres billigerer , ved mellemlandinger og med andre selskaber . Forsat god dag til alle her .Wink

Lung Yao
Paveraya skrev:
Hej.
Okay OleOrm og FCKdk , det er jo nok fordi jeg har valgt den tidlige dato 1. Juli , at det er så dyrt , ved godt at det kan gøres billigerer , ved mellemlandinger og med andre selskaber . Forsat god dag til alle her .Wink

NEJ, ikke nødvendigvis med mellemlanding eller andre selskaber. Du kunne du have valgt en afrejsedato med Thai direkt til BKK endnu tidligere, fx. fra 22-06 og lidt før. Fra d.24-06 så stiger prisen til 5890kr og efter d.1-07 til 7K+ (inkl. 2090kr i TAX).
Hvis du er lidt flexible vedr. afrejsedatoer så spørge altid om hvornår starter Højsæsonen, for er du ikke afhængig af børnenes skoleferie så er der tusind at spare ved at skaffe sig billetter inden den starter.
Som jeg skrev tidligere gav vi 4770kr(alt inkl.) for 1 mnd billet med afrejse den 22-06.

.

Lung Yao
OleOrm skrev:
Det var i *gamle* dage du kunne vente med at betale til 30 dage før afrejse. I dag skal du betale med det samme, så den merpris de forlanger kan du lige så godt spare, ved selv at booke din rejse på nettet.

Så mange år er det ikke (højst 4), og derfor skrev jeg at jeg var i tvivl om det gjalt 30 dages billetter, vel og mærke V-W class, for går du op i M-H-Q (3 mnd) så kan det stadigt godt lade sig gøre.
.

SteenJ
Hvorfor holder I jer ikke bare til at skrive prisen incl skatter ect. Det er sgu da det mest oplysende og rigtigst, hvad man skal skrive på "checken"..

Sidder lige nu i HH, afrejse med Thai fra cph: 4700,- incl.
mvh,
Steen
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

BentBP
Hej.
Undskyld SteenJ , det var fordi at jeg kom til at spørge om deres priser på billetterne , var inklusive afgifter og skatter , og det var det så , sorry .
Til Lung Yao , ja okay afrejsedatoen har meget at sige , med prisen på billetten , men både konen og jeg , har ferie på det tidspunkt , for vores afrejsedato . Forsat god Søndag , til alle her . Wink

Spring til debat: