Se indlæg
Sverige-løsningen
|
|
Bjarne30 |
Lagt på d. 15/06-2011 10:15
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
Hej er det nogen her som måske kan hjælp min ven. Jeg har en ven som er flytte til sverige og har mødet en thai pige i sverige hun er der for at arbejet og hendes visum udløber nu og nu vi hun godt blive ved ham. Så han har bruge for at snak med en der kende til der svensk lov er det en her ind der kan og vil hjælp med det eller kende en der kan. Hilsen Bjarne |
|
|
swed |
Lagt på d. 15/06-2011 13:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
Bjarne30 skrev: Hej er det nogen her som måske kan hjælp min ven. Jeg har en ven som er flytte til sverige og har mødet en thai pige i sverige hun er der for at arbejet og hendes visum udløber nu og nu vi hun godt blive ved ham. Så han har bruge for at snak med en der kende til der svensk lov er det en her ind der kan og vil hjælp med det eller kende en der kan. Hilsen Bjarne Hvis de gifter sig er det din ven`s ret at få sin kone til landet Swed
|
|
|
Havnso |
Lagt på d. 15/06-2011 14:02
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
hej swed hvis du gifter dig end en thai har du sku ingen ret længer så er der kun den swenske løsningen tilbage der kan man stadig bosætte sig med den man elsker uden at blive en fjende af staten fuck danmark havnsø må de skide politikker brænde i helvede
|
|
|
olejensen |
Lagt på d. 15/06-2011 14:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 276 |
Bjarne30 skrev: Hej er det nogen her som måske kan hjælp min ven. Jeg har en ven som er flytte til sverige og har mødet en thai pige i sverige hun er der for at arbejet og hendes visum udløber nu og nu vi hun godt blive ved ham. Så han har bruge for at snak med en der kende til der svensk lov er det en her ind der kan og vil hjælp med det eller kende en der kan. Hilsen Bjarne Spørgsmålet er nok, hvad "nu" betyder med hensyn til visum i Sverige, for er der tid ellers er det nok svært. Men ellers hvis din kammerat er dansk statsborger er det EU reglen der gælder og er kan man ikke nægte at kunne bo med sin ægtefælle i Sverige. Men hvis de svenske regler skal bruges er det noget helt andet. |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 15/06-2011 17:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
[url]www.thaikonsult.se[/url]
Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/06-2011 18:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
så vidt jeg ved kan hun bare forlænge sit visum på migrationsverket, men vis hun vil have opholdstilladelse skal hun dog lige et smut forbi thailand eller giftes i sverige med din danske ven http://www.migrat...verket.se/ Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
Spring til debat: |