Se indlæg
 Udskriv debat
Sverige-løsningen
Bjarne30
Hej er det nogen her som måske kan hjælp min ven.

Jeg har en ven som er flytte til sverige og har mødet en thai pige i sverige hun er der for at arbejet og hendes visum udløber nu og nu vi hun godt blive ved ham.
Så han har bruge for at snak med en der kende til der svensk lov er det en her ind der kan og vil hjælp med det eller kende en der kan.

Hilsen Bjarne

swed
Bjarne30 skrev:

Jeg har en ven som er flytte til sverige og har mødet en thai pige i sverige hun er der for at arbejet og hendes visum udløber nu og nu vi hun godt blive ved ham.
Så han har bruge for at snak med en der kende til der svensk lov er det en her ind der kan og vil hjælp med det eller kende en der kan.

Hilsen Bjarne

Hvis de gifter sig er det din ven`s ret at få sin kone til landet
Swed

Havnso
hej swed
hvis du gifter dig end en thai har du sku ingen ret længer
så er der kun den swenske løsningen tilbage
der kan man stadig bosætte sig med den man elsker uden at blive en fjende af staten

fuck danmarkDead
havnsø
må de skide politikker brænde i helvedeHeadbanger

olejensen
Bjarne30 skrev:

Hilsen Bjarne

Spørgsmålet er nok, hvad "nu" betyder med hensyn til visum i Sverige, for er der tid ellers er det nok svært.

Men ellers hvis din kammerat er dansk statsborger er det EU reglen der gælder og er kan man ikke nægte at kunne bo med sin ægtefælle i Sverige.

Men hvis de svenske regler skal bruges er det noget helt andet.

ingolf
[url]www.thaikonsult.se[/url]
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

b_j3ns3n
så vidt jeg ved kan hun bare forlænge sit visum på migrationsverket, men vis hun vil have opholdstilladelse skal hun dog lige et smut forbi thailand eller giftes i sverige med din danske ven Smile

http://www.migrat...verket.se/

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Spring til debat: