Se indlæg
 Udskriv debat
Kondomer i thailand
Henrik45
hej forum medlemmer.

Jeg skal snart til puket med min kone for anden gang, denne gang kunne jeg godt tænke mig at prøve nogen thaipiger.. hvis jeg alså får muligheden uden at min konee kan opdage det.
Derfor vil jeg spørge om der er nogen der kan anbefale gode kondomer ? evt. navn mærke pris osv

hej Henrik

rinpoche
Nice try, troll Grin

flyer
น่าสะอิดสะเอียน

Tænk dig om...... Du er sgu da for nederen, plapre op om sådan noget, du er ganske enkelt usmageligHello.... eller vil du bare lave ballade?

น่าสะอิดสะเอียน
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Henrik45
hvorfor skal jeg straks sables ned ?

Mit spørgsmål er realt ment,og fordi jeg overvejer skilsmisse fordi min kone er 15 år ældre og har misten gnisten.

jeg er stadig ung føler jeg , skal jeg give op og blive en gamel sur mand ?

seriøse svar tak.

hej Henrik

flyer
Så skulle du måske havde formuleret dit spørgsmål på en anden måde, hvorfor ikke blive skilt før du kvajer dig?
Men utroskab er måske lige dig? Så har du da også valgt den rigtige nationalitet, jeg kender desværre en del thaikvinder hvor deres mand har været dem utro og selvfølgelig også omvendt SØRGELIGT siger jeg bare.... at behandle andre mennesker på den møde!!!
Husk at være mod andre som du gerne vil have de skal være mog digAngry
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

natty
Fordi du overvejer skilmisse, synes du det er okay at ligge og hore rundt, bag hendes ryg, på en ferie?
Hvis hun har mistet gnisten, burde du måske tage det up-front, med din kone og tale det igennem.
At hun har mistet gnisten, kan jo have flere årsager, måske dig selv? Hvilket jeg egentlig godt kan forstå efter dit indlæg.

Synes du selv det ville være rart, hvis din kone sexede den med virile, fyringe og unge grækere, egyptere eller gambianere, bag din ryg, på ferien og planlagt, uden du var vidende om det, og måske fandt ud af det ved et tilfælde?

Kondomerne må du sgu selv finde ud af, de findes på ethvert gadehjørne.
Måske du skulle spørge på et sexforum.
Redigeret af natty d. 31/05-2011 21:29
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Anonym Bruger
nu skal danske Henrik45 til Phuket og 'prøve nogen thaipiger'

Headbanger

rinpoche
Henrik45 skrev:
hvorfor skal jeg straks sables ned ?

Mit spørgsmål er realt ment,og fordi jeg overvejer skilsmisse fordi min kone er 15 år ældre og har misten gnisten.

jeg er stadig ung føler jeg , skal jeg give op og blive en gamel sur mand ?

seriøse svar tak.

hej Henrik

Det er sgu da svært at tage dig seriøst.

Skilsmisse? Og så vil du vide priser på kondomer?
Jamen, er du da helt væk? Kender du udtrykket: en ufattelig proportionsfrovrængning?
Så køb da L**** i DK

Jeg har da sjældent hørt et tilsvarende banalt spørgsmål her, og så med jeres personlige forhold taget i betragtning.
Og hvis du ikke selv kan finde ud af at købe et simpelt produkt, bør du nok heller ikke kaste dig ud i nogle yderligere eventyr.
Det kan kun gå galt.

Prøv for en gang skyld at løsrive dig fra den bagerste bænk i klasselokalet, hvor du aldrig kunne høre noget....
And get a F**** grip.

Frank
Hvis man ikke selv kan finde ud af at købe kondomer, så er man ikke gammel nok til sex.Smile

Jeg tror du finder mere ligesindede her: www.arto.com.

Anonym Bruger
hehe nice indlæg fra rinpoche, er helt enig..

til Henrik45, i virkeligheden synes jeg slet ikke at du skal købe kondomer...prøv uden og vælg gerne én af de allermest 'nasty' fra gaden...

jeg håber du får en slem kløe og en lærestreg for livet..

John
Ok jeg prøver lige at lukke den her Wink

Henrik hvis du ikke ønsker at medbringe kondomer fra Danmark så er jeg sikker på at pigen der vælger at gå med dig godt kan hjælpe med at købe kondomer, hvis hun ikke allerede har dem.

Hvis du ikke vil vælge ovenstående så har 7-elleven et bredt sortiment der er linet op ved kassen, til en pris af 50-60 baht for en pakke.

Håber det hjalp dig. God fornøjelse Angel
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
natty
John skrev:
Ok jeg prøver lige at lukke den her Wink

Henrik hvis du ikke ønsker at medbringe kondomer fra Danmark så er jeg sikker på at pigen der vælger at gå med dig godt kan hjælpe med at købe kondomer, hvis hun ikke allerede har dem.

Hvis du ikke vil vælge ovenstående så har 7-elleven et bredt sortiment der er linet op ved kassen, til en pris af 50-60 baht for en pakke.

Håber det hjalp dig. God fornøjelseAngel

Hmm. sorry John, men jeg synes du kommer med et underligt indlæg, administrator eller ej. Det som jeg først lagde mærke i i Henriks indlæg, var ikke om kondomer, men dette:

Henrik45:
"Jeg skal snart til puket med min kone for anden gang, denne gang kunne jeg godt tænke mig at prøve nogen thaipiger.. hvis jeg alså får muligheden uden at min konee kan opdage det."

Altså for at sige det lige ud, udspekuleret planlagt, og ikke spontan, sex bag konens ryg, på en fælles ferie. Han tager jo ikke på en single ferie, med konens accept, hun må jo netopl ikke opdage det, selvom han overvejer at blive skilt, uden at hun sikkert har nogen ide om det.

Jamen jeg siger da også gerne god fornøjelse...og tak for kaffe.Shock
Redigeret af natty d. 31/05-2011 23:31

rinpoche
Du misforstår helt admin`s opgaver.
De er ikke moralens vogtere. Hvorfra har du fået dette indtryk?

Ja, jeg er da heller ikke "imponeret" af den påtænkte agenda fra OP.
Men på den anden side, er det ikke noget der vedrører mig eller andre her på dtw.
Hvis man har besluttet sig for at F*** up, er der alligevel ingen der kan ændre den beslutning.

Mange spørger om råd, men ingen lytter hertil alligevel.
Kun hvis disse råd bekræfter hvad man allerede har besluttet sig til i forvejen.

Altså, helt ærligt. Natty. You talk too much Wink
Jeg er sikker på, at du har hørt det før.

sony
rinpoche skrev

Men på den anden side, er det ikke noget der vedrører mig eller andre her på dtw.
Hvis man har besluttet sig for at F*** up, er der alligevel ingen der kan ændre den beslutning.

Jeg kan kun være så enig i det her

Og til js. hvad er det for noget ævl at komme med at han skal gøre det uden. Det er vel det samme hvis nogle ønsker du bare skal gå over for rødt.Shock
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

chacha
rinpoche skrev:

Kun hvis disse råd bekræfter hvad man allerede har besluttet sig til i forvejen.

Helt enig - Smile...
Redigeret af chacha d. 01/06-2011 08:06

natty
chacha skrev:
rinpoche skrev:

Helt enig - Smile...

Jeg er helt med på at admin's opgave hverken skal eller kan være moralens vogtere. Så den er jeg helt med på og har altså ikke misforstået noget.

Jeg udtrykte mig måske ikke klart, men det jeg reagerede på var udtrykket "God fornøjelse" i slutningen af Johns indlæg.
Det opfattede jeg som om, at der blev givet udtryk for en personlig mening/holdning, som jeg så opponerede imod, og ikke skrevet i rollen som adm.

Jeg fremhævede det derfor også i mit citat, og skrev også til sidst, nogenlunde sådan her:
Jeg siger også god fornølense og tak for kaffe.
Det var ironisk ment, men beviser jo nok engang, at det skal man holde sig fra.

Yeah sometimes I talk too much, men det er der sgu så mange der gør. Wink
Redigeret af natty d. 01/06-2011 08:58

bagerbager
kondomer kan du købe i alle apoteker og personalet er hjælpsome med valg af størelse. ellers har alle de registrerede steders piger kondomer med i lommen. næsten alle short time steder har kondomer i flere forskellige størelser.

thaikurt1
Har i aldrig gerne vil lave et sidespringende med en andre men i har bare ikke haft mod til at gør det ikke fordi i i ikke elsker hende i lever sammen med med for at prøve om noget andre.

Få i ikke lyst når i se en flot thaidame gå forbi at kunne tilbringe en nat sammen med hende.

Henrik45 komme med et simpel spørgsmål og så kommer i med jeres moralen i sted for bare at svare på det han vil havde svar på
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
DKPete
Tror alle kan have lyst i ny og næ Tuttelu Tralla men derfra og til at skilte med det på et website - der er altså et stykke vej. Jeg fordømmer ingen - men man må være klar til et par verbale huk når man skriver sådan i et offentligt forum.

Anonym Bruger
sony skrev:
rinpoche skrev

Og til js. hvad er det for noget ævl at komme med at han skal gøre det uden. Det er vel det samme hvis nogle ønsker du bare skal gå over for rødt.Shock

hvad kan jeg sige, dumt spørgsmål kræver dumt svar...

Spring til debat: