Se indlæg
Glædelig jul og Godt Nytår
|
|
Kimpil |
Lagt på d. 23/12-2005 16:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Jeg vil hermed gerne benytte chancen til at ønske jer alle en glædelig jul og et godt nytår. Det har været meget berigende at bruge denne side, og jeg siger 1000 tak for de mange gode råd jeg har fået. Jeg glæder mig til at møde flere af jer IRL og få snakket om fælles problemer og oplevelser. En speciel tak skal gå til de mennesker der har gjort lidt ekstra for at hjælpe mig, da jeg var allermest forvirret Glædelig jul Kim Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
Locturian |
Lagt på d. 23/12-2005 17:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
GLÆDELIG JUL TIL ALLE ! Håber i får en god tid hos Jeres kære... Redigeret af Locturian d. 23/12-2005 17:31 |
|
|
Lagt på d. 23/12-2005 18:19
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hejsa **JA jeg hopper med på den God jul til jer alle og et rigtigt godt nytår Så husk at hygge jer da det er kanon vigtigt bamsen Ja mit nytårs ønske er en lejlighed der er til at betale |
|
|
swaddii |
Lagt på d. 23/12-2005 19:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 258 |
hej til alle her på DTW i ønskes en rigtig god jul samt et rigtig godt nytår,med de bedste ønsker for jer der endnu ikke har fået kæresten til Danmark,opgiv ikke håbet. Desuden mange hilsner til Webmaster for den utrolige indsats han har lavet for denne her Website. Mange hilsner fra Sirorat og Falang en gang Isaan altid Isaan
|
|
|
high-tower |
Lagt på d. 23/12-2005 21:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 214 |
Også en lille jule hilsen fra mig til jer alle, med ønsket om en god jul og et godt nytår. For dem der endnu ikker er blevet forenet med deres kone eller kæreste, må vi håbe 2006 bliver året hvor det sker. Tak for mange underholdende og spændende debatter her på siden - jeg håber det forsætter :-) Hold jer muntre og som min bedstemor altid sagde: "spis ALDRIG gul sne!" Glædelig jul |
|
|
Don |
Lagt på d. 23/12-2005 22:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 117 |
Yep, jeg er med i koret. Rigtig god jul til alle. Dette bliver den bedste jul i lang tid. Konen har fået opholdstilladelse, så nu tager jeg ned og hilser på svigermekanikken og tager så min smukke kone med hjem. Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
thaibamse |
Lagt på d. 24/12-2005 01:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 43 |
god jul til alle |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 24/12-2005 08:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Glædelig jul & godt nytår til alle, her fra Samutprakan.........
Mvh.............Ning & Suk................ Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 24/12-2005 08:18
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja kan i nu allesammen have en rigtig glædelig jul, og et rigtigt godt nytår. |
|
|
resten |
Lagt på d. 24/12-2005 09:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 67 |
jep god jul alle sammen og godt nytår alle sammen
Thailand en gang Thailand altid...
|
|
|
Stampe |
Lagt på d. 24/12-2005 10:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 305 |
Ja rigtigt god JUL til alle her på D-T-W Hilsen Stampe |
|
|
ANMIC |
Lagt på d. 24/12-2005 10:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
Rigtig glædelig jul og godt nytår til alle Mvh. Anton og Dao |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/12-2005 10:39
|
Antal indlæg: 3779 |
Glædelig jul og godt nytår! Varme hilsener, Robert & Boo (Piyatida) Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
steen amager |
Lagt på d. 24/12-2005 11:24
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
jeg vil da også godt være med på holdet så kan i alle har en god jul og et godt nytår , og lade nu være med at spise for meget , men det er jo op til jer selv , vi tales jo nok i det nye år , så pas nu godt på jer , og kan i så hygge jer hilsen steen amager
Steen Amager
|
|
|
jorn |
Lagt på d. 24/12-2005 11:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Yeps! rigtig glaedelig jul og nyt aar! Lige "en aaret som det gik for mig" paa DTW: B) Tak for det! “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 24/12-2005 12:13
|
Antal indlæg: 1145 |
Ja en rigtig god Jul og et godt Nyt Aar til alle her paa siden.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 24/12-2005 21:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hej allesammen, Jeg vil gerne også bidrage med et ønske om en Glædelig Jul til alle. MEN jeg vil også gerne at I, sammen med mig, forene os i en bøn om en bedre og lykkelig fremtid for en af vores medlemmer : MUGGE. som skrev følgende for lidt over en måned siden: <<Jeg har ikke skrevet i så lang tid men har lige løst til at ruske lidt op i folk. Elsk virkelig dem du er sammen med.Man ved aldrig hvornår livet slutter.Smil hverdag og gerne til alle.Gør hverdag til en positiv dag,glæd dig over hvad du har,glæd dig over andres lykke.Se positivt fremad og fryd dig over alle de dejlige minder du har. Smerten kan ramme alle lige pludselig,noget så hårdt. Selv beder min familje til at en af vores dejlige smukke piger klarer sin ondskbsfulde sygdom som er vendt tilbage. Det største og bedste du har koster ikke noget. KÆRLIGHED.>> Lad os bede for at hun er kommet sig over det "nyt anfald". M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
Spring til debat: |