Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Admin sletter indlæg
|
|
natty |
Lagt på d. 12/02-2011 04:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
kender íkke baggagereglerne, men tyúrkich er et supert selskab
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Jake |
Lagt på d. 12/02-2011 15:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Webmaster skrev: Hejsa Jake, Tråden du oprettede er fjernet da den intet havde med Thailand at gøre, hverken direkte eller indirekte, men alene omhandlede en moske på Islands Brygge. Tråden med den såkaldte "venstreorienteret tankegang" har direkte indflydelse på dansk-thai par og derfor har den fået lov til at blive på siden. Om jeg er landsforrædder eller ej vedrører sådan set ikke sagen. Formålet med siden her er Thailand, så har ret svært ved at se hvilke berettelse en tråd om en moske har her på siden. Jeg vil lige opfordre til at læse følgende "nyhed" om at holde fokus på hvad siden omhandler. - Så skal fokus væk fra pis og papir herinde Fortsat god dag. Der var et link til en artikel fra Berlingske, hvilket jo for nogen er en højreorienteret avis. Samtidig var der en generel kritik over de politikere, der har solgt ud. Deraf overskriften Islams Brygge. På DTW får folk lov til at ytre sig imod regeringens stramme indvandringspolitik. De får lov til at skrive om fodbold, sætte biler til salg og meget andet, der i sin kerne ikke vedrører Thailand. Jeg er selv gift med en udlænding fra Østen; har fået familiesammenføring og er hårdt ramt af de stramninger, som jeg trods alt mener er nødvendige efter årtiers indvandring af personer fra især muslimske lande. Personer der ikke ønsker at integrere sig. Det gør min kone. Hun lærer dansk og har et arbejde. Hun ser ikke ned på homoseksuelle. Misbruger ikke systemet. Synes ikke at danskere er vantro, selvom hun ikke er prostestant. Anyway, tak for denne gang. Må jeres leflen for islamismen bringe jer lykke.... |
|
|
natty |
Lagt på d. 12/02-2011 15:55
|
"Må jeres leflen for islamismen bringe jer lykke...." Hvem her på DTW lefler for islamisme, kom lige med et eller to eksempler. Jeg har ihvertfald ikke set det. Da du åbenbart er ret småt kørende vil jeg anbefale dig Ekstra Bladets Nationen, hvor du kan beskylde folk for hvad som helst. Redigeret af natty d. 12/02-2011 16:00 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/02-2011 16:09
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jake skrev: Der var et link til en artikel fra Berlingske, hvilket jo for nogen er en højreorienteret avis. Samtidig var der en generel kritik over de politikere, der har solgt ud. Deraf overskriften Islams Brygge. På DTW får folk lov til at ytre sig imod regeringens stramme indvandringspolitik. De får lov til at skrive om fodbold, sætte biler til salg og meget andet, der i sin kerne ikke vedrører Thailand. Jeg er selv gift med en udlænding fra Østen; har fået familiesammenføring og er hårdt ramt af de stramninger, som jeg trods alt mener er nødvendige efter årtiers indvandring af personer fra især muslimske lande. Personer der ikke ønsker at integrere sig. Det gør min kone. Hun lærer dansk og har et arbejde. Hun ser ikke ned på homoseksuelle. Misbruger ikke systemet. Synes ikke at danskere er vantro, selvom hun ikke er prostestant. Anyway, tak for denne gang. Må jeres leflen for islamismen bringe jer lykke.... Hejsa Jake, Jeg synes helt ærligt du burde skamme dig lidt over de betegnelser du efterhånden har hæftet på flere andre herinde, ikke mindst at du nu både har kaldt mig for landsforrædder og for at lefle for islamismen. Og det jo hellere ikke sådan herinde at de forskellige kun ytre sig mod indvandringspolitikken, der er mig bekendt også flere som ytre sig for indvandringspolitikken. Så jeg finder din kritik fuldstændig uberettet og forfejlet. Og jeg skal også gerne være den første til at sige højt, ligesom du selv er inde på, at der er stor forskel på de indvandre vi har her i landet og at jeg gerne så at debatten blev lidt mere nuanceret end bare at betegne f.eks. statsløse palæstinensere og thaier som nogle som kommer fra et ikke-vestligt land. Ja gu' fanden er der forskel på hvordan folk opfører sig og hvor disse folk kommer fra, vi må bare ikke sige det højt - desværre. Og det er hellere ikke sådan herinde at muslimere/islam er tabu. Se blot denne TRÅD hvor blandt andet undertegnende selv deltog i debatten og diskussionen om muslimer og islam. Men uanset hvad så finder jeg ikke at den tråd og det indlæg som du postede havde nogen som helst berettelse her på siden. Dine meninger og holdninger er skam velkomne, men lad os lige prøve at holde det lidt i et thai-perspektiv i en eller anden grad. Fortsat god weekend til dig. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
natty |
Lagt på d. 12/02-2011 16:27
|
Hej Webmaster Nu bliver jeg lidt forvirret. Tråden startede med Jake som var sur over en tråd om en moske var blevet slettet. Det som smækre Birthe sagen handler om, er at hendes ministerium har frataget et statsborgerskab, til meget få drenge og piger, som ikke har noget i forvejen, Det skal falde her og nu efter reglerne, som ikke bare kan laves om. Men pease og fred til jer alle i denne weekend Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
HJB |
Lagt på d. 12/02-2011 18:06
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 71 |
Webmaster skrev: Jake skrev: Der var et link til en artikel fra Berlingske, hvilket jo for nogen er en højreorienteret avis. Samtidig var der en generel kritik over de politikere, der har solgt ud. Deraf overskriften Islams Brygge. På DTW får folk lov til at ytre sig imod regeringens stramme indvandringspolitik. De får lov til at skrive om fodbold, sætte biler til salg og meget andet, der i sin kerne ikke vedrører Thailand. Jeg er selv gift med en udlænding fra Østen; har fået familiesammenføring og er hårdt ramt af de stramninger, som jeg trods alt mener er nødvendige efter årtiers indvandring af personer fra især muslimske lande. Personer der ikke ønsker at integrere sig. Det gør min kone. Hun lærer dansk og har et arbejde. Hun ser ikke ned på homoseksuelle. Misbruger ikke systemet. Synes ikke at danskere er vantro, selvom hun ikke er prostestant. Anyway, tak for denne gang. Må jeres leflen for islamismen bringe jer lykke.... Hejsa Jake, Jeg synes helt ærligt du burde skamme dig lidt over de betegnelser du efterhånden har hæftet på flere andre herinde, ikke mindst at du nu både har kaldt mig for landsforrædder og for at lefle for islamismen. Jake SKAM DIG !!! Mener website er: www.dansk-thai.dk Øhhhh!!.... du har ret web.... Hvor er lige leflen omkring Islam her???..... Blok IP samt MAC-adresse... så er den skid s... slået!.... forkert site han er slået ind på.... mener der er plads til ALLES meninger, og man er meget tolerant på sitet her, omkring forskellige synspunkter.... Og det jo hellere ikke sådan herinde at de forskellige kun ytre sig mod indvandringspolitikken, der er mig bekendt også flere som ytre sig for indvandringspolitikken. Så jeg finder din kritik fuldstændig uberettet og forfejlet. Og jeg skal også gerne være den første til at sige højt, ligesom du selv er inde på, at der er stor forskel på de indvandre vi har her i landet og at jeg gerne så at debatten blev lidt mere nuanceret end bare at betegne f.eks. statsløse palæstinensere og thaier som nogle som kommer fra et ikke-vestligt land. Ja gu' fanden er der forskel på hvordan folk opfører sig og hvor disse folk kommer fra, vi må bare ikke sige det højt - desværre. Og det er hellere ikke sådan herinde at muslimere/islam er tabu. Se blot denne TRÅD hvor blandt andet undertegnende selv deltog i debatten og diskussionen om muslimer og islam. Men uanset hvad så finder jeg ikke at den tråd og det indlæg som du postede havde nogen som helst berettelse her på siden. Dine meninger og holdninger er skam velkomne, men lad os lige prøve at holde det lidt i et thai-perspektiv i en eller anden grad. Fortsat god weekend til dig. |
|
|
JoMo |
Lagt på d. 24/05-2011 23:56
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
Administrator, vil du venligst gøre mig opmærksom på hvorfor du har slettet min tråd under nyheder. Jeg henviste til et par websteder som skrev om nogle folk i Bangkok med en bestemt farve t-shirt. Er det t-shirtene du ikke kan tåle at høre noget om eller er det et/begge websteder som er underlagt cencur herinde? Tråden blev oprettet mandag aften og var tirsdag morgen set af ca. 100, men var væk tirsdag eftermiddag. Synes sgu det er for dårligt at du bare sletter en tråd, uden at informerer mig om hvad det er som du har får galt i halsen. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 25/05-2011 00:36
|
JoMo skrev: Administrator, vil du venligst gøre mig opmærksom på hvorfor du har slettet min tråd under nyheder. Jeg henviste til et par websteder som skrev om nogle folk i Bangkok med en bestemt farve t-shirt. Er det t-shirtene du ikke kan tåle at høre noget om eller er det et/begge websteder som er underlagt cencur herinde? Tråden blev oprettet mandag aften og var tirsdag morgen set af ca. 100, men var væk tirsdag eftermiddag. Synes sgu det er for dårligt at du bare sletter en tråd, uden at informerer mig om hvad det er som du har får galt i halsen. Kære Jomo, Du er ikke underlagt censur her på siden men et reglement som også du bedes følge og overholde. Dit indlæg overtrådte §21 i reglementet. Derfor blev det fjernet. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
JoMo |
Lagt på d. 25/05-2011 00:50
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
Ok, tak for svar. |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 25/05-2011 07:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
Webmaster skrev: randle skrev: Hvad handler dette om? Har absolut INTET med dansk/thai at gøre!!! Mindst 31 dræbte og 100 sårede efter bombeeksplosion i Moskva-lufthavn Flyselskaber, Flyruter og BilletterDødstallet stiger drastisk i Moskva efter en bombeeksplosion i Domodedovo-lufthavnen. Der kan være tale om et selvmordsangreb. Mindst 31 er omkommet og flere end hundrede personer sårede efter en selvmordsaktion i Domodedovo-lufthavnen i Moskva. Eksplosionen skete kl 16.32 lokal tid i bagageområdet ved lufthavnens internationale ankomsthal, skriver nyhedsbureauet AP. Ifølge Russian Times gik eksplosionen af med en styrke, der svarer til fem til ti kilogram TNT. Flere end 80 ambulancer er ankommet til lufthavnen, og mere end 170 sengepladser er reserveret på nærliggende hospitaler. De sårede bliver lige nu flyttet til fire hospitaler og et katastrofecenter. Ifølge avisen Russian Times kommer der lige nu røg ud af bygningen og alle nødudgange er blevet lukket. Da der udbrød panik slog lufthavnsmedarbejdere hul i muren, og passagerer flygter væk fra området. Lagt på af: John d. 24/01-2011 klokken 17:32:12 Læs mere · 0 Kommentarer · 121 Fremvisninger · Udskriv Der er mig bekendt flere som rejser til Thailand over Moskva. Nyheden har at gøre med at deres rejse kunne blive berørt. Ligeledes som vi postede nyheder om flytrafikken da den var berørt af askeskyen over Europa sidste år. jeg har floeget fler gang over Moskva. men ik linger nu er det over findland saa jeg vil give vores ammy radt Info fra lufthavne som man bruger som et spring brad er skam vikti info Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 29/05-2011 14:55
|
Webmaster skrev: JoMo skrev: Administrator, vil du venligst gøre mig opmærksom på hvorfor du har slettet min tråd under nyheder. Jeg henviste til et par websteder som skrev om nogle folk i Bangkok med en bestemt farve t-shirt. Er det t-shirtene du ikke kan tåle at høre noget om eller er det et/begge websteder som er underlagt cencur herinde? Tråden blev oprettet mandag aften og var tirsdag morgen set af ca. 100, men var væk tirsdag eftermiddag. Synes sgu det er for dårligt at du bare sletter en tråd, uden at informerer mig om hvad det er som du har får galt i halsen. Kære Jomo, Du er ikke underlagt censur her på siden men et reglement som også du bedes følge og overholde. Dit indlæg overtrådte §21 i reglementet. Derfor blev det fjernet. - Admin - Til alles information, én tråd mere er fjernet. Samme grund (§21 i reglementet), dog anden bruger og link. Så er forklaring givet før enkelte finder det nødvendigt at kæfte op om det ene og andet. - Admin - Med venlig hilsen
|
|
BentBP |
Lagt på d. 29/05-2011 15:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 213 |
Fra Webmaster Dato 29/05-2011 klokken 15:45:16 Emne XXXXXXXXXXX Hejsa, Din tråd om XXXXXXXXXXX er fjernet grundet §21 i reglementet. §21 - Det er ikke tilladt at reklamere for eksterne konkurrerende hjemmesider (*) - hverken direkte eller inddirekte uden tilladelse fra Adminstrationen, dog er relevant indhold på ikke-konkurrerende sider naturligvis tilladt. Er du i tvivl, så spørg en Administrator. *Definationen på en konkurrerende webside dækker over andre danske thai-relateret sider og thai-relaterede fora. Det er endvidere ikke tilladt at linke til eksterne websider med links, der indeholder en affiliate-kode af den ene eller anden slags. Dette gælder både links til kommercielle websider og til andre sider, hvor det gælder om at få andre ind via affiliate-kode. Således også hvis der ikke forsøges at tjene penge via et link, men blot at skabe trafik til den pågældende webside. Beklager Og jeg undskylder , dette var da selvfølgelig ikke ment som en reklame , for den anden side , hvorfor i alverden skulle jeg gøre det , når jeg er blevet udelukket ( skummet fra ) der . Det med rødt redigeret væk af Admin. Redigeret af Webmaster d. 29/05-2011 19:56 |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |