Se indlæg
 Udskriv debat
Børnene i Doi Law
ubon lynge skrev:
Kunne Hugo da så bare komme med sandheden men den kan han nok ikke huske, det er alt sammen det samme hø han skriver om alle steder, men der kommer jo aldrig noget af det folk gerne vil høre om og spørg om, prøv da lige og tage dig sammen Hugo, og kom frem med den sandhed folk har spurt efter i lang tid nu.

Men den kloge ubon fra Mariager og Ratehathani, han kender jo åbenbart sandheden, så hvorfor fortæller du ikke bare, hvordan det hele hænger sammen ? Cool

hn

sony
Ja hn jeg venter også på han fortæller sandheden og lidt beviser. Men han han kan jo kun lukke ned sådan så Hugo ikke har en chance.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
Denne artikel visser bare hvor let det er at snyde danskerne og hvor tillidsfuldt danskerne er når der handel om at indsamling til børn osv.

Det er nok også grunden til at flere danskerne ikke vil være give penge til organisationer.

http://ekstrablad...543863.ece
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
ubon lynge
hn skrev:
ubon lynge skrev:
Kunne Hugo da så bare komme med sandheden men den kan han nok ikke huske, det er alt sammen det samme hø han skriver om alle steder, men der kommer jo aldrig noget af det folk gerne vil høre om og spørg om, prøv da lige og tage dig sammen Hugo, og kom frem med den sandhed folk har spurt efter i lang tid nu.

Men den kloge ubon fra Mariager og Ratehathani, han kender jo åbenbart sandheden, så hvorfor fortæller du ikke bare, hvordan det hele hænger sammen ? Cool

hn

hn efter det vi har set til det regnskab, så kan selv min søn på 9 år komme med det samme, det beviser jo kun at der står penge på kontoen, men ikke hvornår de er sat ind og med datoer på ind og udbetalinger, de mangler jo også kan alle jo komme og sige at her har man et godt regnskab, jeg kender ikke til sandheden men efter alt det som der er kommet frem om hugo og skolen, så tror jeg godt nok ikke han er kommet med nogen sandhed om de penge og skolen ind til nu.
Og hvor jeg er fra hvad kommer det lige debatten ved hn prøv da og læse alt hvad der er kommet fra hugo om den skole og det regnskab, så bliver du nok lige så klog som mig en dag hn Sad
Ubon.

Pibe

handy
thaikurt1 skrev:
Denne artikel visser bare hvor let det er at snyde danskerne og hvor tillidsfuldt danskerne er når der handel om at indsamling til børn osv.

Det er nok også grunden til at flere danskerne ikke vil være give penge til organisationer.

http://ekstrablad...543863.ece
usmageligt hvis det er sandt....det er jo desværre set før...Cool

chaingmai
hvis i kan så prøv at se ,,kontant" på dr-tv.LOL LOL

Webmaster
chaingmai skrev:
hvis i kan så prøv at se ,,kontant" på dr-tv.LOL LOL

Kan ses på følgende links:
- Plat på syge børn
- Tv-udsendelsen
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
FCKdk
Hvorfor sammenligne Hugo med "Dansk Børnehjælp"? Hugo hjælper jo bevisligt med støtte til skolejemmet i Doi Law.... Det har adskillige brugere af DTW jo set med egne øjne, under deres besøg på skolen....
At hugo ikke er den store revisor, med lovformelige regnskaber og en lovlig nedsat bestyrelse, skal vel ikke forhindre børnene i at få hjælp???? I mange andre øjemed bliver brugerne på DTW, jo nærmest mishandlet med demokrati, tænk bare på de forfærdelige regler om at jeres koner nu skal kunne kommunikere på dansk, på et rimeligt niveau!!!!
Politikerne er sgu da ikke misundelige på jer!, men i tilfældet Hugo, læser Jeg det som at demokrati er = jantelov, som her er = jalousi og intet andet!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Riverkwai
hvadsaa fckdk.er du i lommen paa hugo mangepenge eller sutter dudu du bare r.. paa ham.det er da utroligt som du forsvare den plattenslager.Hmmmmmm.vaagn op for helv...

Webmaster
Så-så, én ting er at der ikke er enighed om tingene men derfor kan vi godt snakke ordentlig til hinanden.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

jimmikoldenborg
Helt enig!

Hugo har jo vist at der står penge på kontoen. Kan det så ikke være lige meget hvornår hvad er sat ind?

Og ja til at Hugo nok aldrig bliver revisor.

Hvis Hugo skulle gøre alt det gode arbejde, for egen vindings skyld, hvad har han så brugt alle de penge, han angiveligt skulle have taget, til?
Nu er det jo ikke fordi Hugo kører i store BMWèr, eller bor som en konge. Så skulle det da lige være konge for alle hans hundeWink

Jeg fornemmer at lige meget hvad Hugo kommer med, af beviser, så vil det aldrig stille visse personer tilfreds. Jeg ville vældig gerne hør ABS optagelse, hvori Hugo skulle fortælle at han har taget af kassen. Tror dog bare aldrig vi kommer til det, da den med garanti ikke eksistererGrin
Hvis den eksisterer, hvorfor dælen bliver den så ikke fremlagt, så vi alle kan se om Hugo er en plattenslager?

Og hjemmesiden Aidsborn. Ja det er da ikke rart hvis det er skrevet for at "sælge billetter", men det er nu næppe noget Hugo har fået noget ud af. Og måske har det virket. Nogle gange helliger målet jo midlet, eller er det omvendt?

Det er vigtigt at trække en stor streg imellem hvad vi nu ser i kontant. Her er der jo tale om folk der reelt tager penge til sig selv og siger noget andet. Hugo har jo ikke taget procenter eller hvad ved jeg. Efter min mening, ville det da være rimeligt hvis Hugo selv fik til benzinen, når han skulle på skolen, men det vil han jo ikke engang.

Jeg har mødt mange plattenslagere i mit liv. Rigtig mange.... Men det ville komme meget bag på mig, hvis Hugo skulle blande sig med dem.

Jeg tror at Hugo er en mand med et hjerte af guld (måske også guldøl(undskyld Hugo, den lå lige til højrebenetPfft)), som noget naivt ikke har haft styr på regnskaberne, men intentionerne har været reelle hele vejen.

Amen!!

FCKdk skrev:
Hvorfor sammenligne Hugo med "Dansk Børnehjælp"? Hugo hjælper jo bevisligt med støtte til skolejemmet i Doi Law.... Det har adskillige brugere af DTW jo set med egne øjne, under deres besøg på skolen....
At hugo ikke er den store revisor, med lovformelige regnskaber og en lovlig nedsat bestyrelse, skal vel ikke forhindre børnene i at få hjælp???? I mange andre øjemed bliver brugerne på DTW, jo nærmest mishandlet med demokrati, tænk bare på de forfærdelige regler om at jeres koner nu skal kunne kommunikere på dansk, på et rimeligt niveau!!!!
Politikerne er sgu da ikke misundelige på jer!, men i tilfældet Hugo, læser Jeg det som at demokrati er = jantelov, som her er = jalousi og intet andet!!!!Cool

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
sony
Igen skal man være enig med fck, det går da helt galt i dag og til riwerkwai hugo kan da i det mindste tale pænt, utroligt du slipper for andet end en påtale.

Ps og Jimmi du har fuldstændig ret også. Men nu får man vel også på puklen bare fordi man er uenig med modstanderne af guld hugoPfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
At hugo ikke er den store revisor, med lovformelige
regnskaber og en lovlig nedsat bestyrelse, skal vel ikke forhindre børnene i at få hjælp???? I mange andre øjemed bliver brugerne på DTW, jo nærmest mishandlet med demokrati, tænk bare på de forfærdelige regler om at jeres koner nu skal kunne kommunikere på dansk, på et rimeligt niveau!!!!

FCKdk
Hvor i mit indlæg sammenligne jeg Hugo med "Dansk Børnehjælp ?

Jeg har ikke på noget tidspunkt i mit indlæg skrevet Hugo hvad for dig til at tro at der er en sammenligne med det der stå skrevet i artikel og så sagen omkrig Hugo.

At der i dag er mange skruppelløse bagmænd der udnytter naive og godtroende danskerne der vil hjælpe børn men at de så selv bliver udnytter af andre danskerne der frarøve dem penge ved at de kalde det for indsamlinger til børn der lider få flere danskerne at fravælge at hjælpe.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
chaingmai
der er INGEN der har sammenlignet hugo med noget som helst, det var bare for at vise hvor nemt det er at platte folk, når det drejer sig om børn,så langt er vi vel eninge,LOL LOL

Webmaster
Jeg synes at denne tråd efterhånden er løbet tør for plads til nye indlæg, da tråden efterhånden mere ligner fanboy-snak end reelt bydende på nye oplysninger. Jeg vil dog ikke låse tråden, da jeg stadigvæk mener at Hugo skal have mulighed for at komme med den redegørelse som han tidligere lovede at komme med og som jeg kan forstå flere stadigvæk venter og håber på.

Men indtil den redegørelse bliver smidt på bordet, så synes jeg ikke at tråden kommer nærmere en afklaringen af hvad der er op og ned i sagen og at de enkelte derfor bør afholde sig fra at poste mere fanboy-snak.

Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

Webmaster skrev:
Jeg synes at denne tråd efterhånden er løbet tør for plads til nye indlæg, da tråden efterhånden mere ligner fanboy-snak end reelt bydende på nye oplysninger. Jeg vil dog ikke låse tråden, da jeg stadigvæk mener at Hugo skal have mulighed for at komme med den redegørelse som han tidligere lovede at komme med og som jeg kan forstå flere stadigvæk venter og håber på.

Men indtil den redegørelse bliver smidt på bordet, så synes jeg ikke at tråden kommer nærmere en afklaringen af hvad der er op og ned i sagen og at de enkelte derfor bør afholde sig fra at poste mere fanboy-snak.

Tak

- Admin -

skal det forstås sådan, at dem, der er kritiske overfor Hugo godt må fortsætte med at kritisere og beskylde ham for alt muligt, mens dem, der forsvarer ham, skal tie stille ?

hn

jimmikoldenborg
Hej Web

Redegørelsen er vi nogle der mener er fremlagt, mens andre mener det modsatte.

Fanboysnak? Må man kun kritisere?

quote]Webmaster skrev:

Tak

- Admin -[/quote]
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Webmaster
Det skal forstås på den måde at det fanboy-snak bør holde op indtil der kommer nyt i sagen. Om det er fanboy-snak for den ene eller anden siden er sådan set uden betydning. Og jeg regner da ikke med at nogle kan benægte at de seneste mange indlæg her i tråden alene har haft karakter af fanboy-snak for eller imod "forretningsgangen" på AIDS-skolen/skolen. Desuden har denne fanboy-snak spredt sig til og har ødelagt andre tråde i kraft af at debatten er drejet væk fra pågældende tråds oprindelige fokus over på person-spørgsmål udfra hvad den enkelte har ment og givet udtryk for i denne tråd.

Så indtil der er i nyt i sagen, så mener jeg ikke at sagen/tråden kan udvikle sig i hverken bedre eller værre retning. Og den eneste som kan ændre det er Hugo med sin længe ventet og lovet redegørelse.
Med venlig hilsen

Webmaster

sofus
Hej Alle
Jeg er ny på siden her, men har læst hele denne lange tråd igennem omkring Hugo, Skolen i Doi Law og tilfredse samt utilfredse indlæg fra forskellige brugere.

Jeg er den forældre der skal med Pede og 7 børn fra DK til Doi Law og besøge skolen, og på trods af alle skriverier glæder vi os alle til at komme afsted. 1 bruger nævnte kort hvorfor Pede ikke vidste mere om skolen når nu han brugte kommunale penge til at rejse for, og det er derfor jeg nu retter et indlæg i tråden.

Turen var oprindeligt et projekt under fritidsordningen Grønhøjgård, men midt i vores planlægning blev den økonomiske støtte trukket tilbage, for ikke at skuffe børnene besluttede et enigt forældre råd at turen skulle gennemføres uanset hvad, så i 1 1/2 år har vi nu søgt fonde, sponsorer, afhold kræmmer markeder, børnene har lavet et sponsorløb hvor venner og bekendte har betalt dem for at udføre noget motion, vi har afholdt Thai middag for familier, og der er delt lillebror lodder ud, så NEJ der er ikke brugt én eneste kommunal krone på projektet, Pede og jeg bruger vores egen sommerferie, så alt i alt er det en rent privat arrangement hvor kun børnenes og forældres stædige vilje har medført at vi har kunne rejse de nødvendige midler..vi tager ned til Hugo med oprejst pande, og glæder os til at møde både ham og børnene på skolen uanset hvad de så end fejler/eller ikke fejler.....

bagerbager
sofus skrev:
Hej Alle
Jeg er ny på siden her, men har læst hele denne lange tråd igennem omkring Hugo, Skolen i Doi Law og tilfredse samt utilfredse indlæg fra forskellige brugere.

Jeg er den forældre der skal med Pede og 7 børn fra DK til Doi Law og besøge skolen, og på trods af alle skriverier glæder vi os alle til at komme afsted. 1 bruger nævnte kort hvorfor Pede ikke vidste mere om skolen når nu han brugte kommunale penge til at rejse for, og det er derfor jeg nu retter et indlæg i tråden.

Turen var oprindeligt et projekt under fritidsordningen Grønhøjgård, men midt i vores planlægning blev den økonomiske støtte trukket tilbage, for ikke at skuffe børnene besluttede et enigt forældre råd at turen skulle gennemføres uanset hvad, så i 1 1/2 år har vi nu søgt fonde, sponsorer, afhold kræmmer markeder, børnene har lavet et sponsorløb hvor venner og bekendte har betalt dem for at udføre noget motion, vi har afholdt Thai middag for familier, og der er delt lillebror lodder ud, så NEJ der er ikke brugt én eneste kommunal krone på projektet, Pede og jeg bruger vores egen sommerferie, så alt i alt er det en rent privat arrangement hvor kun børnenes og forældres stædige vilje har medført at vi har kunne rejse de nødvendige midler..vi tager ned til Hugo med oprejst pande, og glæder os til at møde både ham og børnene på skolen uanset hvad de så end fejler/eller ikke fejler.....
hatten af for jer,håber i får en god oplevelse. det fnider der har været på det sidste skal i ikke tage jer af.bare nyd ferien og vær stolte over at der er nogle der virkelig hjælper uden at sætte betingelser.

Spring til debat: