Se indlæg
mobilt bredbond
|
|
handy |
Lagt på d. 14/05-2011 14:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
hvilken udbyder har noget med ubegranset for en md.....det internet jeg har via hotel falder hele tiden ud...ville gerne blive fri for at huske at logge ud so 30 timer de forsvinder hurtigt.... |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 14/05-2011 14:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
handy skrev: ved vi har haft dtac før mener 399 bath
hvilken udbyder har noget med ubegranset for en md.....det internet jeg har via hotel falder hele tiden ud...ville gerne blive fri for at huske at logge ud so 30 timer de forsvinder hurtigt.... DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
prh |
Lagt på d. 14/05-2011 15:20
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Dtag har ubegrænset mobil internet for lige omkring 1000 Bath for en måned. Hastigheden er dog ikke noget at skrive om |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 14/05-2011 16:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
prh skrev: Dtag har ubegrænset mobil internet for lige omkring 1000 Bath for en måned. Hastigheden er dog ikke noget at skrive om Det er faktisk dyrere at have bredbånd i TH end i DK. Jeg har endnu ikke fundet en udbyder, der kan tilbyde et godt bredbånd, men er der nogen der kan, så..........vil jeg gerne høre om det. SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
jens |
Lagt på d. 14/05-2011 18:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Er du et sted hvor TOT har 3G dækning på TOTs net så vil jeg foreslå at købe en forbrugsafregnet pakke fra I-KOOL http://www.i-kool...hp?lang=en Der skulle være 3G dækning i hele Bangkok området, Chiang mai og pattaya og sikkert også andre steder. http://www.tot3g....fault.aspx Da vi var dernede i december gav jeg 100baht for en startpakke med 1Gb, og det stemte også med at det blev afbrudt ifht forbrugsmåleren i mobile partner. Og det kørte hastighedsmæssigt som det 1mbit mobil bredbånd jeg har haft ved CBB herhjemme. Jeg kan se at de nu skal have 300 baht for 2,2GB Det eneste problem er at få fat i en startpakke, da vi var der kunne de kun købes ved de forhandlere der står på hjemmesiden. Topup kan købes i 7-11. |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 14/05-2011 19:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
Jeg har selv 3BB Hastigheden er 6m/512k til 590 THB om måneden. Det har jeg været ganske godt tilfreds med. Men du kan jo selv se her hvad de tilbyder. http://www.3bb.co...on/6mb.php M.V.H. |
|
|
kimberg |
Lagt på d. 14/05-2011 21:08
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 75 |
Hej Handy. Vi bruger 3BB. Har en Premium opkobling. Det er noget med at der max er 20 på samme line ad gangen. Det virker rigtigt godt. Mener vores line er 2MB/512KB men er ikke sikker.Det kan også være den er 3MB Kan fortælle dig det næste gang vi kommer til Paradis / Pattaya :-) Det kører i hvert til fald fint. Streamer tit slingbox med 8-900 kbps. Det koster et sted mellem 10 og 12.000 baht om året, og mener det var omkring 2.000 baht i oprettelse. Tror nu du er ude efter noget du kan tage med dig, alt efter hvor du er i Thailand. Så det du skal kigge efter er nok noget 3G mobilnet. Prøv og ringe 1777 og snak med deres kundeservice. (TOT) Her er hvad jeg kan finde af priser. 199 baht for 1 Måned med max 1 GB data 399 baht for 1 Måned med max 2,5 GB data 599 baht for 1 Måned med max 4 GB data 799 baht for 1 Måned med max 6 GB data Ved dog ikke om de er begyndt og bruge 3G nettet i Pattaya endnu. De sidste 4 år har de jo sagt at det kommer snart, så måske det er kommet nu. 3G er jo også ved og være forældet. Men held og lykke med projektet. M.v.h. Kim |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 14/05-2011 22:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Indre Bkk findes wifi, gratis, samme gælder Hua Hin, send en SMS, og du får kode og kodeord, husker desværre ikke Nummeret, men det står på mange plakater i byen!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
handy |
Lagt på d. 15/05-2011 11:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
bukker og takker... |
|
|
hiks |
Lagt på d. 15/05-2011 22:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 209 |
pattaya har stadig kun 2G, det er iøvrigt for langsomt til skype. rigtig mange steder har de kun 2G, så det skal du være særlig opmærksom på, 2G er meget langsomt internet. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 16/05-2011 01:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Har ikke haft problemer med gratis wifi i hverken HH eller Bkk, bruger dog ikke skypevideo! Det er for langsomt!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 01/06-2011 12:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Da jeg var i LOS i april/maj måned købte jeg 1-2-Call Aircard og det virkede uden problemer! Man skal blot huske at købe 30 dages ubegrænset til (tror jeg) THB 900 - kom til at ofre "en formue" på de her 20-timers optankning fordi jeg både brugte kortet til pc.en og til min Android HTC telefon! Telefonen opdaterer jo hele tiden med alt muligt så baht.ene drønede derudaf og slugte beholdningen næsten ligeså hurtigt som jeg kunne fylde på - mai pen rai - tchun! |
|
Spring til debat: |