Se indlæg
 Udskriv debat
Vil gerne finde en thaikæreste
Snerle
Jeg er 44 år og bor i mit eget hus i en større by i det vestjyske. Jeg kender lidt til det thailandske, da jeg tidligere har været kæreste med en kvinde fra Thailand. Jeg har i den forbindelse lært denne hjemmeside at kende, men har dog ikke kunnet finde megen hjælp, f.eks. ved chat, der er aldrig nogen logget på.
Jeg holder meget af thaimusik, jeg har flere dvd´er med karoki, og naturligvis maden. Findes der en thaikvinde, der gerne vil skabe et liv i Danmark, og ikke kun tænker på at komme hjem til Thailand, så vil jeg meget gerne hjælpe med at blive integreret i det danske og få et godt liv her. Lad os få et godt liv sammen, evt. gerne sammen med dine børn.

FCKdk
Prøv også flg. datingsider:

[url]Thaikisses.com
[/url]
[url]Thailovelinks.com
[/url]
[url]Dateinasia.com[/url]

De primære brugere her på siden er danske, der for nogens vedkommende deler velvilligt ud af deres erfaringer omkring Thailand og det at leve sammen med Thaier i Thailand og Danmark!!!!Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

jesperfrb
badoo.com er et bud!
Men ikke DTW!Wink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

randle
Snerle skrev:
Jeg er 44 år og bor i mit eget hus i en større by i det vestjyske. Jeg kender lidt til det thailandske, da jeg tidligere har været kæreste med en kvinde fra Thailand. Jeg har i den forbindelse lært denne hjemmeside at kende, men har dog ikke kunnet finde megen hjælp, f.eks. ved chat, der er aldrig nogen logget på.
Jeg holder meget af thaimusik, jeg har flere dvd´er med karoki, og naturligvis maden. Findes der en thaikvinde, der gerne vil skabe et liv i Danmark, og ikke kun tænker på at komme hjem til Thailand, så vil jeg meget gerne hjælpe med at blive integreret i det danske og få et godt liv her. Lad os få et godt liv sammen, evt. gerne sammen med dine børn.

Tag dog ned og find en i Thailand, men det er maaske for dyrt. Du vil helst have en der er kommet til DK for en andens midler...Bvdrrrrrr

Du kunne ogsaa ansaette en pige i huset og gaa paa klinik et par gange eller tre om ugen, det er billigere..Smile

Sjimmel
Randle, hvad er det for noget at skrive? Hvad bilder du dig egentlig ind?

-Godt råd ville være. Hop i et fly mod det thailandske, så skal du nok finde en masse kønne mørkhårede piger. Og lad være med at tage til Pattaya som alle andre blegfede danskere, der er ikke andet end plattenslagere og ludere i den by.
Pattaya har ikke en skid med det virkelige Thailand at gøre.

-Men okay, vil du have en bar-pige skal du netop tage til Pattaya.
[img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.

Baimon
Hej. Snerle . Jeg har en veninde der arbejder i Korat i et telefon firma. Hun tjerner ca.16.000 bth. om månder. Højt uddannelse rigtigt sød og smuk pige på 39 ingen børn. er i gang med master degree fordi hun keder sig. har køb eget hus og bil. Hun er virklige træt af hende arbejde og vil så gerne tage til DK. og vil gerne bor tæt på mig. Hun er min best veninde. Du kan kontakte mig hvis du intereser i.

swed
Hvad vejer hun og er tænderne iorden ?Wink
Swed

larschr5
@Randle @ swed.

Hvor er det dog nogle usmagelige kommentarer der bliver skrevet herinde. Hvor er i nogle sørgelige mennesker der ikke har noget indhold i livet og synes det er i orden at nedgøre andre mennesker. Hvad laver i herinde?

Jeg væmmes ved sådanne kommentarer.

carstenj
jeg forstår hvis folk ikke tør spørge om noget her på DTW, for sandsynligheden for at blive svinet til og latterliggjort er jo 99%

Webmaster
Røde bær er hermed uddelt til Randle og Swed. Her er lidt begrundelser fra reglementet for de røde bær:

§2 - Forstå andre medlemmers indlæg i bedste mening.
Forsøg at forstå hvad andre medlemmer mener og fortolk det i bedste mening. Virker et indlæg meningsløst, provokerende eller idiotisk ? Så læs det venligst et par gange mere, gerne med pauser mellem. Skriv så en indlæg, hvor du forsøger at finde ud af hvad det andet medlem egentlig mener. Forsøg at se helheden i tråden. Finder du en sætning som du kan hænge dig op i og kraftigt modsige - så gør ikke det!!! Du skal ikke altid regne med at alt bliver læst gennem mange gange før det bliver postet og der er mulighed for at andre medlemmer skriver forkert eller udtrykker sig uklart.

§3 - Brug ikke sarkasme og ironi i seriøse debatter.
Det du selv opfatter som en uskyldig spøg, kan og vil ofte blive misforstået af folk du ikke kender. Hvis en anden person reagerer negativt på dine forsøg på humor, er det sandsynligt at du slet ikke er morsom men irriterende.

§4 - Læg ikke ord i munden på folk, og stemple dem ikke for deres meninger.
Du kender dine egne meninger, men ikke andres. Er du sikker på at den som poster er sådan en type, og helt sikker mener dette ? Det kan du ikke vide noget om. Udtal dig ikke om hvad andre personer mener. Spørg og lad dem selv fortælle det.

§5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med.
Hav venligst respekt for andres debatter. Er nogle i gang med at diskutere på en heftig måde ? Du er ikke nødt til at deltage, og hvis du blander dig er chancen for at tingene bliver endda værre større, specielt hvis følelserne er i kog. Er nogle i gang med at diskutere noget som du syntes er udenfor temaet eller meningsløst - så lad dem gøre det uden din indblanding, du vinder intet ved at prøve at forhindre dem, og skal hellere bruge energien på at diskutere noget som du syntes er meningsfyldt.

§6 - Undgå billig retorik.
Kan du sætte nogles synspunkter på spidsen, og få dem til at virke tåbelige ? Kan du vende ordene som nogle har postet, for at få dem til at virke meningsløse ? Kan du få det til at se ud som om nogle modsiger sig selv ? Kan du få nogle til at virke tåbelige, underlegen, dumme eller usammenhængen ? Gør det ikke.... Det eneste du vinder er en uven og det du taber er muligheden for at forstå den anden.

§11 - Ingen personangreb.
Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren.

§12 - Følg normale normer for god opførelse.
Selv om debatterne ikke foregår ansigt til ansigt, så husk venligst på at det er mennesker af kød og blod du diskutere med. Hvis du overvejer om indlægget er over grænsen for det acceptable, så spørg dig selv: Ville folk blive sure, skuffet eller kede af at jeg sagde dette ansigt til ansigt ? Hvis svaret er ja, så lad være med at poste det, eller skriv noget andet i stedet.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
hsn
Sjimmel skrev:

-Godt råd ville være. Hop i et fly mod det thailandske, så skal du nok finde en masse kønne mørkhårede piger. Og lad være med at tage til Pattaya som alle andre blegfede danskere, der er ikke andet end plattenslagere og ludere i den by.

Med din sætning omkring Pattaya, generaliserede du lige et helt folkefærd.
I mine øjne er den kommentar (som man ser tit), ligeså usmagelig som du mener Randle's var.

Med det sagt vil jeg så være enig i, den del om at hoppe i flyveren.

keniko
Sjimmel skrev:

Hvad bilder du dig ind??

Mødte min dejlige kone i Pattaya, og betragter ikke mig selv som blegfed eller plattenslager....!!

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

sony
Snerle skrev:

Hvis jeg var dig ville jeg tage en tur til thailand, og om det er i pattaya, bangkok, hua hin chiang mai eller phuket så er det bare at gå til den uanset hvor og hvordan du finder hende, bare i kan finde kemien sammen.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

chaingmai
mit råd vil være tag en tur til thailan,får du kontakt med en sød pige du kan lide, så har du også muligheden for at komme til ,at kende hendes baggrund,og det er en stor fordel når i skal leve i danmark, og selvfølgelig kan man finde søde og ordentlige piger i pattaya, men også det modsatte, held og lykkeLOL LOL

mobbe
Hvornår er denne side blevet til en kontaktside for hjælpeløse faranger der ikke selv kan finde den ægte kærlighed ?

Det er ellers meget nemt at score en Thai især hvis man starter med at fortælle at man har villa job og lidt på bogen om det så er ægte kærlighed er så spørgsmålet.

Der findes mange dejlige kvinder i LOS som ikke kun tænker penge, men så skal man nok gøre sig sine egne erfaringer.

Med hensyn til barpiger findes der sikkert også nogle man kan stole på, men husk du kan tage pigen væk fra baren men ikke baren væk fra pigen. men kan godt forstå pigerne når de møder sådan nogle naive ATM (Faranger)
Kender nogle som har flere sponsorer.

Jeg er lige kommet hjem fra LOS og kan fortælle at min gode ven som giftede sig for 5 år siden med en barpige og bor i LOS nu rejser tilbage med sine 2 små børn han har lukket ATM sa konen skulle til at arbejde, hun tog selvfølgelig tilbage til Pattaya for at arbejde på bar. Hun kom glad hjem til landsbyen for 1 mdr siden og fortalte at nu havde hun fået ny sponsor og han også havde et hus i Holland som skulle sælges, jo så kærligheden er meget stor.

Skal lige siges er gift på 3 år med med min elskede Thai kone som jeg selv fandt uden at gå og prale med hvad man har

Palmer
Jeg kan konstatere, at man skal være varsom med at komme med "kvikke" kommentarer, så det vil jeg forsøge mig med.

Hvis du ikke lige er typen der hopper på det første og bedste fly til Thailand, så er datingsider jo en mulighed. Fandt min dejlige kone på Thaikisses.com - men husk på....med ærlighed kommer man længst. Lad være med at prale med hvad du har, hvis det ikke passer, og lad generelt være med at lyve. Et enkelt råd mere - aftal webcammøde så I kan se hinanden an, før I aftaler at mødes i Thailand.

Held og lykke.
Wink

Klovn
Sjimmel skrev:

Pattaya er det virkelige Thailand ! resten er kun kulisser fra en dårlig B-film.Sunflower

olejensen
Mangler der ikke lidt oplysning om, at finder man den store kærlighed i eksempelvis Thailand og kvinden også har et barn eller 2, så skal man nok ikke forvente at kunne bo i Danmark, men må nok se, at et andet EU land skal bruges som start på et blandet ægteskab.

swed
larschr5 skrev:
@Randle @ swed.

Hvor er det dog nogle usmagelige kommentarer der bliver skrevet herinde. Hvor er i nogle sørgelige mennesker der ikke har noget indhold i livet og synes det er i orden at nedgøre andre mennesker. Hvad laver i herinde?

Jeg væmmes ved sådanne kommentarer.

Pas nu på at du ikke bliver personlig , det koster bær , og du ved intet om mig eller hvordan jeg lever og hvordan jeg er , men jeg ved derimod at der med jævne mellemrum kommer forespørgsler om der er nogen her på siten der kender giftemoden thai dame og fælles for dem alle er at det er deres første eller andet indlæg ,så min mistanke er at de tager pis på dem der tager dem seriøst , og som jeg opfatter det er dette et debat forum og et sted hvor folk kan videregive deres erfaringer og viden om thailand , og ikke et kontaktbureau eller et sted hvor niecer , søstre skal introduceres for danske mænd der er ude af stand til at finde en kvinde .

Hvad Randel skriver er jo en del af sandheden om man kan lide den eller ej
Swed

larschr5
Håber du selv kan se det komiske i at du bruger tråden til at komme med nedladende kommentarer uden at kende noget som helst til trådstarter. For så bagefter at bruge det selvsamme argument som undskyldning når jeg tillader mig at komme med min uforbeholdne mening om dig.

Sikke et selvmål. Men ha' en rigtig god dag og husk. Smil til verden, så smiler den også til dig.

Spring til debat: