Se indlæg
Ti gode råd til at ligne et fjols i Thailand
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 10/05-2011 08:54
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
1. Bo og spender tiden på Khao San Road. 2. Er du kvinde så sørg for hurtigst muligt efter ankomsten at få flettet dit hår. 3. Der er ingen vej uden om en erhvervelse af en t-shirt med et stort øl-logo foran. 4. Bliv taget i røven på en gogo-bar. 5. Kom op at skændes med en af de lokale. 6. Kom hjem med de bedste billeder. 7. Husk den rette hovedbeklædning. 8. Måske behøver du slet ikke at købe den der t-shirt, når du nu bare kan gå rundt i bar overkrop. 9. Giv de lokale en lektion i thailandske forhold. 10. Bliv befamlet og bestjålet af en ladyboy. Læs selv artiklen på: Ekstra Bladet Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/05-2011 11:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
hehe ikke en liste jeg havde set komme på EB.dk...men lidt flabet passer da meget godt på klassiske førstegangsturister el. gengangere af den mere "originale" slags der tror de ved alt om Thailand fordi de kender til singha, chang og leo.. jeg skal skynde mig at sige at jeg da selv har været skyldig i et par af den på min første tur til LOS...forbandede ladyboys |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 10/05-2011 14:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
nr 10 kender jeg godt fra patong = 1000bath fatigere (havde været der i ca 1 time) |
|
|
CHINGCHOK |
Lagt på d. 10/05-2011 17:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
11: Tag ud om aftenen spis feks på finere restaurant iklædt Hawaii skjorte, korte bukser og ikke mindst med hvide sokker i sandalerne /Chingchok จิ้งจก
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 10/05-2011 17:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
CHINGCHOK skrev: ha ha den var god , ja jeg kalder sgu også tit thailand ,bon bon land for voksne, ser rigtig mange meget sjove falanger derude , og uanset hvor pinlige de er så smiler thaierne bare.
11: Tag ud om aftenen spis feks på finere restaurant iklædt Hawaii skjorte, korte bukser og ikke mindst med hvide sokker i sandalerne /Chingchok DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 10/05-2011 17:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Køb den "innovative" T-shirt med påskriften: Good Guys go to Heaven. Bad Guys go to Pattaya Og stempel dig selv som en sex-turist. |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 10/05-2011 18:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Gift dig med en Thaipige ! |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/05-2011 18:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Speedmaster skrev: Gift dig med en Thaipige ! hahaha!! "The mother of all mistakes" ja, så er den for alvor gal ...den klassiske begynder fejl.. |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 10/05-2011 18:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
rinpoche skrev: er da ikke kun sex turister i pattaya, de fleste af dem jeg husker derfra , tror jeg ikke var i stand til udføre noget sexuelt , højst stikke en tunge i en Singha- ha ha
Køb den "innovative" T-shirt med påskriften: Good Guys go to Heaven. Bad Guys go to Pattaya Og stempel dig selv som en sex-turist. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
chacha |
Lagt på d. 10/05-2011 18:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
rinpoche skrev: Køb den "innovative" T-shirt med påskriften: Good Guys go to Heaven. Bad Guys go to Pattaya Og stempel dig selv som en sex-turist. UPS, sådan en har jeg sku købt i grå........ Ja der er mange sjove påklædninger derude....alt er tilladt åbenbart...det kan godt give lidt smil på læben ( ret ofte endda ) ....også de fede falanger med Beer- Chang tank top ....virkelig "flot" ......også gerne storrygende og halvfulde/ svedige |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 10/05-2011 18:46
|
Antal indlæg: 3779 |
Webmaster skrev: 1. Bo og spender tiden på Khao San Road. 2. Er du kvinde så sørg for hurtigst muligt efter ankomsten at få flettet dit hår. 3. Der er ingen vej uden om en erhvervelse af en t-shirt med et stort øl-logo foran. 4. Bliv taget i røven på en gogo-bar. 5. Kom op at skændes med en af de lokale. 6. Kom hjem med de bedste billeder. 7. Husk den rette hovedbeklædning. 8. Måske behøver du slet ikke at købe den der t-shirt, når du nu bare kan gå rundt i bar overkrop. 9. Giv de lokale en lektion i thailandske forhold. 10. Bliv befamlet og bestjålet af en ladyboy. Læs selv artiklen på: Ekstra Bladet Man kan sige meget om de ærmeløse T-shirts med Chang eller Singha, men Chang og Singha får i al fald en masse gratis reklame, men der er underligt nok ingen i Danmark, som vil betale for en Carlsberg-T-shirt og så gå rundt på Strøget med den :-) Khao San Road synes jeg ellers er ganske hyggelig (og billig), uagtet den ikke er særligt thailandsk. Hilsen, Robert |
|
|
natty |
Lagt på d. 10/05-2011 20:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
"Good Guys go to Heaven. Bad Guys go to Pattaya" Ja den er selvfølgelig også set, er rigtig sjov i BKK lufthavn, hvor der konsekvent bliver set ned på den slags påklædning og med rette af personalet, og af medpassagererne. Tilmed risikere man at få det værste sæde på flyet. Og alkohol indtaget vil være overvåget. "og uanset hvor pinlige de er så smiler thaierne bare" Ja det gør de med dine øjne, men smilet kan lige så godt signalere "sikken en idiot." tingtong farang." 12 Turister som tror at ethvert thai smil er en accept af det turisten gør. Der er vist doktorafhandlinger om hvordan thai smilene skal forstås. Et smil kan ex. være fuld af tårrer. Redigeret af natty d. 10/05-2011 20:58 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 10/05-2011 21:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Robert Kronberg skrev: Khao San Road synes jeg ellers er ganske hyggelig (og billig), uagtet den ikke er særligt thailandsk. Hilsen, Robert Der er jeg meget enig med dig, Robert. Mange interessante mennesker der. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 10/05-2011 21:34
|
Antal indlæg: 3779 |
natty skrev: "Good Guys go to Heaven. Bad Guys go to Pattaya" Ja den er selvfølgelig også set, er rigtig sjov i BKK lufthavn, hvor der konsekvent bliver set ned på den slags påklædning og med rette af personalet, og af medpassagererne. Tilmed risikere man at få det værste sæde på flyet. Og alkohol indtaget vil være overvåget. "og uanset hvor pinlige de er så smiler thaierne bare" Ja det gør de med dine øjne, men smilet kan lige så godt signalere "sikken en idiot." tingtong farang." 12 Turister som tror at ethvert thai smil er en accept af det turisten gør. Der er vist doktorafhandlinger om hvordan thai smilene skal forstås. Et smil kan ex. være fuld af tårrer. Det thailandske smil er meget kryptisk, som du netop påpeger. Min mest "traumatiske" oplevelse var i 1980 på Phuket som 12-årig, da jeg bar en komisk "thai-skjorte" og kom ind i en butik, så var der en køn thailandsk pige på min egen alder, der grinte af mig. Jeg bar aldrig den skjorte igen... Dog tror jeg i dag, selvom skjorten var komisk (det ved jeg i dag), at hun faktisk grinte venligt af mig, men det modsatte kan også være tilfældet. Det er ofte vanskeligt at gennemskue, hvorfor de griner eller smiler, men det kan ske, at det absolut ikke er venligt ment. Smilets Land - jeps, men det kan både være venligt og til grin (grinets land), men det er jo netop det, der gør Thailand så spændende, at vi aldrig helt ved, hvad der lige sker omkring os (uagtet hvor meget thai man end kender, og uagtet man lærer mere og mere hver dag). Hilsen, Robert |
|
|
chacha |
Lagt på d. 10/05-2011 21:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
Ja flot trøje, tror jeg vil købe 1 i blå også, men bruges kun i Pattaya.....i visse sammenhænge...hvad betyder "ting tong farang "....... |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 10/05-2011 22:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
chacha skrev: Ja flot trøje, tror jeg vil købe 1 i blå også, men bruges kun i Pattaya.....i visse sammenhænge...hvad betyder "ting tong farang "....... Til den slags lejligheder kan du vælge at være lidt mere original, fx med en T-shirt med: "Vikings are horny". Ting tong = skør |
|
|
Allan73 |
Lagt på d. 11/05-2011 04:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 66 |
Lidt vaek fra traaden. Men sjovt nok saa saa jeg T-Shirts med " Good girls go to heaven, Bad girls go to Copenhagen" I Kastrup sidste aar. |
|
|
olejensen |
Lagt på d. 11/05-2011 06:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 276 |
Nu er det jo det fantastiske seriøse blad Ekstra Bladet, så hvorfor der behøver alle disse ord, når bladets mening om Thailandsfaren er nok med billee af et dansk pas. Men hvilken avis mon laver de 10 mest åndsvage historier om Thailand, for mig kommer EB helt klar ind på en førsteplads. Bladet og dets historier fra/om Thailnad er da langt dummere end de ti bud de lige har opfundet. |
|
Spring til debat: |