Se indlæg
 Udskriv debat
Ti gode råd til at ligne et fjols i Thailand
Webmaster
1. Bo og spender tiden på Khao San Road.
2. Er du kvinde så sørg for hurtigst muligt efter ankomsten at få flettet dit hår.
3. Der er ingen vej uden om en erhvervelse af en t-shirt med et stort øl-logo foran.
4. Bliv taget i røven på en gogo-bar.
5. Kom op at skændes med en af de lokale.
6. Kom hjem med de bedste billeder.
7. Husk den rette hovedbeklædning.
8. Måske behøver du slet ikke at købe den der t-shirt, når du nu bare kan gå rundt i bar overkrop.
9. Giv de lokale en lektion i thailandske forhold.
10. Bliv befamlet og bestjålet af en ladyboy.

Læs selv artiklen på: Ekstra Bladet
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Anonym Bruger
hehe ikke en liste jeg havde set komme på EB.dk...men lidt flabet passer da meget godt på klassiske førstegangsturister el. gengangere af den mere "originale" slags der tror de ved alt om Thailand fordi de kender til singha, chang og leo..

jeg skal skynde mig at sige at jeg da selv har været skyldig i et par af den på min første tur til LOS...forbandede ladyboys More sick

bagerbager
nr 10 kender jeg godt fra patong = 1000bath fatigere (havde været der i ca 1 time)

CHINGCHOK
11:
Tag ud om aftenen spis feks på finere restaurant iklædt Hawaii skjorte, korte bukser og ikke mindst med hvide sokker i sandalerne Wink
/Chingchok
จิ้งจก

fckguld
CHINGCHOK skrev:
11:
Tag ud om aftenen spis feks på finere restaurant iklædt Hawaii skjorte, korte bukser og ikke mindst med hvide sokker i sandalerne Wink
/Chingchok
ha ha den var god , ja jeg kalder sgu også tit thailand ,bon bon land for voksne, ser rigtig mange meget sjove falanger derude , og uanset hvor pinlige de er så smiler thaierne bare.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

rinpoche
Køb den "innovative" T-shirt med påskriften:

Good Guys go to Heaven. Bad Guys go to Pattaya

Og stempel dig selv som en sex-turist.

Klovn
Gift dig med en Thaipige !Grin

Anonym Bruger
Speedmaster skrev:
Gift dig med en Thaipige !Grin

hahaha!! Rolll "The mother of all mistakes"

ja, så er den for alvor gal Smile ...den klassiske begynder fejl..

fckguld
rinpoche skrev:

er da ikke kun sex turister i pattaya, de fleste af dem jeg husker derfra , tror jeg ikke var i stand til udføre noget sexuelt , højst stikke en tunge i en Singha- ha ha
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

chacha
rinpoche skrev:

UPS, sådan en har jeg sku købt i grå....LOL LOL....
Ja der er mange sjove påklædninger derude....alt er tilladt åbenbart...det kan godt give lidt smil på læben ( ret ofte endda ) ....også de fede falanger med Beer- Chang tank top ....virkelig "flot" ......også gerne storrygende og halvfulde/ svedige Cheers

Robert Kronberg
Webmaster skrev:
1. Bo og spender tiden på Khao San Road.
2. Er du kvinde så sørg for hurtigst muligt efter ankomsten at få flettet dit hår.
3. Der er ingen vej uden om en erhvervelse af en t-shirt med et stort øl-logo foran.
4. Bliv taget i røven på en gogo-bar.
5. Kom op at skændes med en af de lokale.
6. Kom hjem med de bedste billeder.
7. Husk den rette hovedbeklædning.
8. Måske behøver du slet ikke at købe den der t-shirt, når du nu bare kan gå rundt i bar overkrop.
9. Giv de lokale en lektion i thailandske forhold.
10. Bliv befamlet og bestjålet af en ladyboy.

Læs selv artiklen på: Ekstra Bladet

Man kan sige meget om de ærmeløse T-shirts med Chang eller Singha, men Chang og Singha får i al fald en masse gratis reklame, men der er underligt nok ingen i Danmark, som vil betale for en Carlsberg-T-shirt og så gå rundt på Strøget med den :-)

Khao San Road synes jeg ellers er ganske hyggelig (og billig), uagtet den ikke er særligt thailandsk.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
natty
"Good Guys go to Heaven. Bad Guys go to Pattaya"

Ja den er selvfølgelig også set, er rigtig sjov i BKK lufthavn, hvor der konsekvent bliver set ned på den slags påklædning og med rette af personalet, og af medpassagererne. Tilmed risikere man at
få det værste sæde på flyet. Og alkohol indtaget vil være overvåget.

"og uanset hvor pinlige de er så smiler thaierne bare"

Ja det gør de med dine øjne, men smilet kan lige så godt signalere "sikken en idiot." tingtong farang."

12 Turister som tror at ethvert thai smil er en accept af det turisten gør.

Der er vist doktorafhandlinger om hvordan thai smilene skal forstås. Et smil kan ex. være fuld af tårrer.
Redigeret af natty d. 10/05-2011 20:58
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

rinpoche
Robert Kronberg skrev:

Khao San Road synes jeg ellers er ganske hyggelig (og billig), uagtet den ikke er særligt thailandsk.

Hilsen, Robert

Der er jeg meget enig med dig, Robert.
Mange interessante mennesker der.

Robert Kronberg
natty skrev:
"Good Guys go to Heaven. Bad Guys go to Pattaya"

Ja den er selvfølgelig også set, er rigtig sjov i BKK lufthavn, hvor der konsekvent bliver set ned på den slags påklædning og med rette af personalet, og af medpassagererne. Tilmed risikere man at
få det værste sæde på flyet. Og alkohol indtaget vil være overvåget.

"og uanset hvor pinlige de er så smiler thaierne bare"

Ja det gør de med dine øjne, men smilet kan lige så godt signalere "sikken en idiot." tingtong farang."

12 Turister som tror at ethvert thai smil er en accept af det turisten gør.

Der er vist doktorafhandlinger om hvordan thai smilene skal forstås. Et smil kan ex. være fuld af tårrer.

Det thailandske smil er meget kryptisk, som du netop påpeger.

Min mest "traumatiske" oplevelse var i 1980 på Phuket som 12-årig, da jeg bar en komisk "thai-skjorte" og kom ind i en butik, så var der en køn thailandsk pige på min egen alder, der grinte af mig.

Jeg bar aldrig den skjorte igen...

Dog tror jeg i dag, selvom skjorten var komisk (det ved jeg i dag), at hun faktisk grinte venligt af mig, men det modsatte kan også være tilfældet.

Det er ofte vanskeligt at gennemskue, hvorfor de griner eller smiler, men det kan ske, at det absolut ikke er venligt ment.

Smilets Land - jeps, men det kan både være venligt og til grin (grinets land), men det er jo netop det, der gør Thailand så spændende, at vi aldrig helt ved, hvad der lige sker omkring os (uagtet hvor meget thai man end kender, og uagtet man lærer mere og mere hver dag).

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
chacha
Ja flot trøje, tror jeg vil købe 1 i blå også, men bruges kun i Pattaya.....i visse sammenhænge...hvad betyder "ting tong farang ".......Smile

Kim Ludvigsen
chacha skrev:
Ja flot trøje, tror jeg vil købe 1 i blå også, men bruges kun i Pattaya.....i visse sammenhænge...hvad betyder "ting tong farang ".......Smile

Til den slags lejligheder kan du vælge at være lidt mere original, fx med en T-shirt med: "Vikings are horny".

Ting tong = skør
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Allan73
Lidt vaek fra traaden. Men sjovt nok saa saa jeg T-Shirts med " Good girls go to heaven, Bad girls go to Copenhagen" I Kastrup sidste aar. Pfft

olejensen
Nu er det jo det fantastiske seriøse blad Ekstra Bladet, så hvorfor der behøver alle disse ord, når bladets mening om Thailandsfaren er nok med billee af et dansk pas.

Men hvilken avis mon laver de 10 mest åndsvage historier om Thailand, for mig kommer EB helt klar ind på en førsteplads.

Bladet og dets historier fra/om Thailnad er da langt dummere end de ti bud de lige har opfundet.

Spring til debat: