Se indlæg
foodland
|
|
Havnso |
Lagt på d. 07/05-2011 19:13
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
er der nogle der kender foodland som ligger på gammel køge landevej 77 og er det værd at køre efter havnsø må de skide politikker brænde i helvede
|
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 08/05-2011 00:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Her er linket til Foodland i Valby.... http://www.foodla...nmark.com/ __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 08/05-2011 21:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
de har et udemærket udvalg og jeg synes ikke deres priser er sky høje, men det må du selv vurdere.. jeg køber noget med hjem hver gang jeg er i området
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
L |
Lagt på d. 09/05-2011 09:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
Min kone synes det er bedste butik i Kbh. Den er stor. Stort udvalg både af friske grøntsager og frostvarer. og ca samme priser som dem i indre by. Der er TV og hyggelig thai musik. De smiler og er venlige. Vi kan komme rundt med barnevogn. Og jeg er glad fordi det er meget nemt og helt gratis at parkere |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 09/05-2011 15:09
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
L skrev: Min kone synes det er bedste butik i Kbh. Den er stor. Stort udvalg både af friske grøntsager og frostvarer. og ca samme priser som dem i indre by. Der er TV og hyggelig thai musik. De smiler og er venlige. Vi kan komme rundt med barnevogn. Og jeg er glad fordi det er meget nemt og helt gratis at parkere Og du glemmer vist at nævne : M S G (E621) i lange baner . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
L |
Lagt på d. 09/05-2011 19:25
|
nu er det ikke lige mit stærke område, men hvorfor skulle de have mere med det stof end alle de andre butikker omkring hovedbanegården ? |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 10/05-2011 11:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Havnso skrev: er der nogle der kender foodland som ligger på gammel køge landevej 77 og er det værd at køre efter havnsø Jeps - det er en dejlig stor forretning at komme i og parkering lige udenfor døren - kæmpe udvalg! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/05-2011 13:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
L skrev: nu er det ikke lige mit stærke område, men hvorfor skulle de have mere med det stof end alle de andre butikker omkring hovedbanegården ? Måske fordi forretningen er Størere end dem ved hovedbanegården Næsten hele nederste hylde af reolen lige før kassen var fyldt med MSG poser . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
L |
Lagt på d. 10/05-2011 14:57
|
well, det har jeg ikke bemærket, men er heller ikke noget vi køber... tror jeg Frisk grønt, ris i 20 kg sække og så lidt frostvarer (fisk-skaldyr) er hvad vi køber. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 10/05-2011 20:18
|
det sådan ca det samme vi køber og til tider ryger der da også en kasse mama nudler i bilen.. msg siger mig intet..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 10/05-2011 22:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Lung Yao skrev: L skrev: nu er det ikke lige mit stærke område, men hvorfor skulle de have mere med det stof end alle de andre butikker omkring hovedbanegården ? Måske fordi forretningen er Størere end dem ved hovedbanegården Næsten hele nederste hylde af reolen lige før kassen var fyldt med MSG poser . Man behøves jo ikke at købe skidtet!!!! Hvis de solgte Heroin ville du vel heller ikke købe det???? __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Havnso |
Lagt på d. 11/05-2011 14:56
|
hvormeget tar de for 20 kg ris mvh havnsø må de skide politikker brænde i helvede
|
|
|
L |
Lagt på d. 11/05-2011 20:02
|
jeg mener jeg gav 250 kr for jasmin risene forleden og så 270 kr for "klisterrisene". Købte en sæk af hver. Så ca samme som andre steder. Kun Sverige er billigere...... |
|
|
Havnso |
Lagt på d. 14/05-2011 10:23
|
såå har vi været i foodland det er abselut et ok supermarked priserene er ok ikke dyre end hvis man kører til det indre københavn og god pakering så vi kan anbefale dette supermarked mvh havnsø må de skide politikker brænde i helvede
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/05-2011 14:33
|
jeg var tilfældigt også forbi i går. de har udvidet.. ved ikke hvornår men det må være indenfor den sidste månede.. hele afsnittet der var på højre hånd da du kom ind var der ikke sidste månede men det gør jo ikke butikken dårligere
|
|
|
L |
Lagt på d. 14/05-2011 15:53
|
yep en super fin "køleafdeling" med alle grøntsagerne de har lavet der. |
|
Spring til debat: |