Se indlæg
 Udskriv debat
PRIS PÅ FAMILIESAMMENFØRING STIGER
TG950
Klippet fra DR Text TV NYHEDER :

DR1 S118 ons 04 maj 06:10:03
4.maj dr.dk/nyheder 04:50

PRIS PÅ FAMILIESAMMENFØRING STIGER
Om små to måneder bliver det langt
dyrere at få sin ægtefælle til Danmark,
hvis de bliver vedtaget i Folketinget.
Fx stiger udgifterne til familiesammen-
føring voldsomt, skriver Information.

De nye stramninger af udlændingeloven
er fremsat af integrationsministeriet,
og indtil videre støttes de af
regeringen og Dansk Folkeparti.

Med de nye stramninger er ansøgnings-
gebyret ikke som i dag 5.975 kr., men i
stedet 7.775 kr., og det er ikke nok at
stille en fireårig bankgaranti på
63.000 - den skal være 100.000 kr.

Fremover skal man have været i Danmark
to gange for at få familiesammenføring.

110 NYHEDER 760 REG.NYH. 180 NEWS

endnu et bevis for at den danske regering ønsker at se røven af alle FS, sådan er det når man stemmer borgerligt og lader sig prostistuerrer sig sammen med DF.

ved at se røven af alle FS må alle regerings medllerne samt DF, efterhånden have en herlig lorte smag i munden.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Anonym Bruger
'JA

Det er nu godt at de laver de nye stramninger.
så der ikke kommer for mange indvandrere herop til landet.Angel

natty
sonny hvorfor bliver du så kisteglad hver gang der kommer nye regler som gør det endnu sværere og vanskeligere for to elskende at være sammen.

Har du aldrig selv oplevet forelskelse eller kærlighed mellem to mennesker, er du jaloux, skadefro eller bare dårligt opdraget?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

pee chang
Flyt til Sverige , Adresse udlejes

Faulkner
Bemærk lige, at der står i artiklen; hvis det vedtages i folketinget. Smile håber ikke, der er nogle herinde, der bliver alt for skuffet hvis det ikke vedtages:-)

Faulkner
Ydermere hvilken forskel vil det gøre, når det er pointsystemet, der er den centrale del; de eksisterende regler begrænser jo allerede for den ikke ønsket del af familesammenføringerne. uanset om man besidder bankgarantier etc. vil det jo ingen forskel gøre. Tror de fleste ville gøre alt økonomisk og kunne, hvis nødvendigt for, at blive familesammenført. Så at sige det begrænser invandringen over en kam, tvivler jeg stærkt på. Det er jo netop en specifik gruppe via pointsystemet der ønskes til landet. For den ønsket gruppe vil det ikke ændre sig væsentligt. Den ønsket gruppe defineres også som invandrere; så at slynge ligegyldige, ikke velbegrundede bemærkninger ud om det begrænser invandringen, vidner om uvidenhed.Smile

januss
hvad er der galt med dig sonny du er en af de få herinde der
fryder sig hver gang der kommer stramninger har du så mange
penge du er ligeglad med hvad det koster at få sin kære hertil
eller er du alene og kun ønsker ondt for andre .Vi er mange der
er lykkelig thaigift og jeg ønsker det kun godt for dem der skal
til at søge om familiesammenføring og håber bare den nuværende
regering hurtigst mulig udskriver valg så vi kan få en ny regering
det kan ikke blive værre end det er nu.

Thomas72
Jeg kender en dame, som skal giftes med en fra Norge her i DK. Hun skal ikke stille en bankgaranti på 100K og betale nogen gebyr på 7.775 kr. Og hun og hendes kommende mand skal heller ikke opfylde alderskravet samt pointsystemet.
Derimod kommer ægtefælden fra f.eks. Thailand, så skal opfylde kravene.

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen: Danmark har den mest diskriminerende lov i Europa siden Nürnberglovene.Sad
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

TG950
natty skrev:
sonny hvorfor bliver du så kisteglad hver gang der kommer nye regler som gør det endnu sværere og vanskeligere for to elskende at være sammen.

Har du aldrig selv oplevet forelskelse eller kærlighed mellem to mennesker, er du jaloux, skadefro eller bare dårligt opdraget?

eller måske han er blevet afvist mange gange i uls hvergang han har søgt Read the rules

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Anonym Bruger
tg

Jeg har søgt 1 gang og havde orden i mine ting,så ingen problemer her, men jeg mener her er allerede rigeligt her i landet..

Prøv at se hvor mange thai ludere her er allerede,som arbejder i bordeller,massage kliniker.
Det er selvfølgelig deres mænds skyld,at de er sådanne tøsedrenge at de ikke tør sige deres kone imod,
at arbejde sådanne steder.
så her er en lykkelig gift med en thai pige Pfft

natty
sonny skrev:
tg

Jeg har søgt 1 gang og havde orden i mine ting,så ingen problemer her, men jeg mener her er allerede rigeligt her i landet..

Prøv at se hvor mange thai ludere her er allerede,som arbejder i bordeller,massage kliniker.
Det er selvfølgelig deres mænds skyld,at de er sådanne tøsedrenge at de ikke tør sige deres kone imod,

Jamen det gør dig bare så (not)sympatisk. Du har dit på det tørre, da der var andre regler, går jeg ud fra. Så skide være med dem som kommer efter dig og bliver forhindret i et liv i Danmark sammen med deres kære, fordi du har en eller anden ide om at "der er nok".
Hvor egoistisk kan man være? Men det er meget typisk i dagens Danmark, at det kun handler om mig, mig, mig og egen lykke.
Du er selv lykkelig gift med en thaier, men du ser helst at andre ikke bliver det, ihvertfald ikke i Danmark. Moral er godt, men dobbeltmoral er åbenbart dobbelt så godt.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

TG950
sonny skrev: tg

så her er en lykkelig gift med en thai pige

er du så den eneste der er gift med en ikke Thai luder Hmmmmmm for hvis det er tilfældet så må du være den eneste iflg. dine egne udtalelser.

natty skrev : Jamen det gør dig bare så (not)sympatisk. Du har dit på det tørre, da der var andre regler, går jeg ud fra. Så skide være med dem som kommer efter dig og bliver forhindret i et liv i Danmark sammen med deres kære, fordi du har en eller anden ide om at "der er nok".
Hvor egoistisk kan man være? Men det er meget typisk i dagens Danmark, at det kun handler om mig, mig, mig og egen lykke.
Du er selv lykkelig gift med en thaier, men du ser helst at andre ikke bliver det, ihvertfald ikke i Danmark. Moral er godt, men dobbeltmoral er åbenbart dobbelt så godt.

godt skrevet, kunne ikke gøre det bedere selv, tak.

Sonny-Det var dog en utrolig arrogant holdning at have til tingene-hvad kommer det vi andre ved,hvad folks koner laver-og hvor ved du dette fra-fordi du er den eneste,der ikke er gift med en prostitueret.?
Man kunne jo-hvis man har dine holdninger i regeringen og ikke ønsker bestemte folkeslag eller grupper til landet,specificerer krav til disse-istedetfor,at lade det gå ud over mennesker der fint kan og vil intregrerer sig i det danske samfund.
Men at sidde og fryde sig over, at andre mennesker ikke kan få lov til at have et liv sammen-det er da langt ude-fy for...s....

jesperfrb
sonny skrev:
tg

Sorry Sonny!
Det er den mest usympatiske holdning jeg endnu har set her på DTW!Sad

Du er lykkelig gift med din Thai pige, men vil ikke have flere til landet?
De er luderer og det deres mænds skyld?

Fatter dig ikke, og må sige din menning er usmagligKick you
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Thomas72
jesperfrb skrev:
sonny skrev:
tg

Sorry Sonny!

Der er kun en ting at sige. Sonny er en hykler.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

b_j3ns3n
jesperfrb skrev:

Sorry Sonny!

det burde være sonny der sagde Sorry!
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

swed
Sveriges løsningen bliver bedre og bedre specielt når man har 2 adresser tilleje
Swed

kylling
swed skrev:
Sveriges løsningen bliver bedre og bedre specielt når man har 2 adresser tilleje

Det er jo ulovligt at have en fiktiv adresse,så med mindre du har 2 værelser el. 2 lejligheder tilleje,syntes jeg du skal stoppe det du har gang i

MortenB
Bor selv i Sverige pga. de danske udlændige regler.
Synes nu ikke de danske regler er perfekte, men de er trods alt bedre end den ultra liberale udlændige lov de bruger i sverige.
Sverige kommer over de næste 10-15 år at opleve store problemer med den masse indvandrig der er sket op igennem 2000 og fortsætter.

så tager gerne 5 år i sverige til fruen bliver statsborger, så vi frit kan flytte hvorhen vi vil.

olejensen
MortenB skrev:
Bor selv i Sverige pga. de danske udlændige regler.
Synes nu ikke de danske regler er perfekte, men de er trods alt bedre end den ultra liberale udlændige lov de bruger i sverige.
Sverige kommer over de næste 10-15 år at opleve store problemer med den masse indvandrig der er sket op igennem 2000 og fortsætter.

så tager gerne 5 år i sverige til fruen bliver statsborger, så vi frit kan flytte hvorhen vi vil.

Nu giver et svensk statsborgerskab ikke flere rettigheder end et Dansk, kun når det handler om, at være gift med en udlænding indenfor/EU.

Svenske statsborgere har jo også mange regler de skal overholde, som du som dansker ikke skal med hensyn til valg af ægtefælle.
Hvis du bosætter dig i et andet EU land end dit eget hjemland, så glem ikke at svenskere har/får nøjagtig de samme rettigheder, hvis/når de flytter til Danmark med en ægtefælle udefra.

Du kan jo blive Svensk på 3 år, og så har i nærmest de samme rettigheder som hvis du er dansk og konen svensk efter 5 år i forhold til udlændingeregler.

Spring til debat: