Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Ring Til Thailand hvordan ??
|
|
cesse |
Lagt på d. 02/05-2011 18:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Lige nu ringer jeg til Thailand over Skype for 80 øre i minuttet Det må da kunne gøres billiger ?? Nogen forslag ?? Hilsen Cesse |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/05-2011 19:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Der er flere gode alternativer. Vi har derhjemme Onfone IP telefon (vi kan godt lide at have en hjemmetelefon). Der koster det 15/25 (fastnet/mobil) øre at ringe til Thailand. Derudover ved jeg at rigtigt mange bruger Lebara mobil de koster kun 9 øre i minuttet. |
|
|
natty |
Lagt på d. 02/05-2011 19:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
jeg er nu tilfreds med Skype, selvom jeg måske kan få det billigere, men hvad med Onfone? http://www.onfone...§ion=1 bare et forslag. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
DeeJ |
Lagt på d. 02/05-2011 19:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 195 |
Med VoipDiscount.com kan du reelt tale ubegrænset til fast/mobil for 25 kr. om måneden. De har vist en teoretisk begrænsning på 5 timer pr. uge, men den håndhæver de ikke ... min kone taler i hvert fald dagligt flere timer med familie/venner i Thailand. Virker også som sip klient til iPhone / Android. vh Dan |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 02/05-2011 19:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Endnu flere der bruger VOIPDISCOUNT: www.voipdiscount.com - Indkøb af "kredit" på 10€ + 1,60 i oprettelsesgebyr. - 120 dage FRI telefoni til bl.a. Thailand (overalt i landet) både til fastnet og mobil. - Mulighed for at bruge Phone to phone, som er smart hvis du har en trådløs fastnet tlf. Det koster kun 0,05€ i opkaldsafgift da det er over IP, og det bliver en "indkommende samtale" så resten af samtalen er FRI. Vi i huset har brugt systemet i flere år og er meget tilfreds med det. Har sparet os for mange penge på opkald til familien i Thailand. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
HFD |
Lagt på d. 02/05-2011 20:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 196 |
Du kan tegne et abonement på skype hvor du har 400 minuter,s taletid pr. måned for 49 kr pr måned har selv en 1 års med fri taletid( ved ikke om de stadig kan laves) for ca 400kr om året. |
|
|
barefeet |
Lagt på d. 02/05-2011 20:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
DeeJ skrev: Med VoipDiscount.com kan du reelt tale ubegrænset til fast/mobil for 25 kr. om måneden. De har vist en teoretisk begrænsning på 5 timer pr. uge, men den håndhæver de ikke ... min kone taler i hvert fald dagligt flere timer med familie/venner i Thailand. Virker også som sip klient til iPhone / Android. vh Dan Jeg tror ikke den holder med de 5 timer. Jeg oprettede abonnement forleden og indbetalte de 10 Euro. Jeg nåede at snakke ca. 2 timer fordelt på 1 uge, så begyndte de at trække fra mine 10 Euro. Jeg bruger wireless/deres program til iPhone. Jeg har oplevet en enkelt dag hvor vi blev afbrudt konstant, men siden har det faktisk virket ret godt. Jeg mener det koster 8-9øre pr. minut når du er ude ovre "gratis" grænsen. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 03/05-2011 00:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Bruger selv 3 løsninger: Skype, voipdiscount, som er gratis, men ikke altid god kvalitet, ellers så har jeg et "LYCA" sim kort, 6 øre pr minut. Men vær opmærksom på at tale i DK på "LYCA" er meget dyrt!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
mr peer |
Lagt på d. 03/05-2011 01:38
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
hej køb lebara på nettet og ring for 9øre i minuttet opkaldsafgift er 50 øre |
|
|
VIP |
Lagt på d. 03/05-2011 04:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Jeg har nævnt det før. Skype er meget billigt, når man skal ringe til Thailand. Fastnet, eller mobil. Kvaliteten er fremragende. Prisen: 11 kr. 19 kr. og 50 kr. for henholdsvis 60 min. 200 min. og 400 min. i en måned. Abonnementet kan opsiges fra dag til dag. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
cesse |
Lagt på d. 03/05-2011 08:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Jeg har bestilt lebara De havde et tilbud der hedder gratis nr. + 10 kr Så nu prøver jeg det Tak for indput hilsen Cesse |
|
|
hsn |
Lagt på d. 03/05-2011 09:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Jeg bruger selv OneMobile til tider. Opkaldsafgiften er godt nok højere end hos Lebare (de tager vist 99 øre). Men jeg oplevede at kvaliteten var bedre. Hos Lebara gik den ofte ikke igennem første gang, det gør den ved OneMobile. Samtidig kan modtager rent faktisk se dit nummer, når du ringer fra OneMobile. Ikke sikkert mange har brug for det, men da meget rart. Nu er jeg skiftet til Payngo fra Call Me. Der giver jeg 35 øre i minuttet til Thailand og ingen opkaldsafgift. Hvilket gør jeg ikke gider rende rundt med 2 simkort |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 03/05-2011 15:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
VIP skrev: Jeg har nævnt det før. Skype er meget billigt, når man skal ringe til Thailand. Fastnet, eller mobil. Kvaliteten er fremragende. Prisen: 11 kr. 19 kr. og 50 kr. for henholdsvis 60 min. 200 min. og 400 min. i en måned. Abonnementet kan opsiges fra dag til dag. Det er vist nok en påstand som du er ene om: Især når du tager disse begrænsninger med i betragtning: er det FUP eller F.U.P? http://www.skype....air_usage/ Bliver ubrugte minutter overført til næste måned?..NEJ Kan jeg forsat ringe, når jeg har nået grænsen for samtaleminutter pr. måned?..NEJ. Regnestykket bliver også anderledes når du lægger moms oveni : Fx. 50kr (du glemmer at lægge moms oveni) for "sølle 400 min" per mnd,bliver til ca. 232 kr, som sammenlignet med VOIPdiscount for samme periode på 120 dage(4mnd)til ca. 85 kr, . Selv "Ubegrænset taletid" med SKYPE er dyrt : kr. 74,99/måned kr. 86,23 inkl. moms per mnd. i forhold til VOIP. http://www.skype....mitedWorld Ikke at glemme : opkaldsafgift: http://www.skype....tion-fees/ Behold du bare SKYPE. Jeg skal ihvertfald ikke skifte. Redigeret af Lung Yao d. 03/05-2011 15:24 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
sleipner |
Lagt på d. 03/05-2011 15:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 128 |
cesse skrev: Jeg har bestilt lebara De havde et tilbud der hedder gratis nr. + 10 kr Så nu prøver jeg det Tak for indput hilsen Cesse lebara er SKOD - prøv at se om du kan få forbindelse mellem kl.14 til 17 dansk tid, det er en UMULIGHED, og koster 49 øre i opkaldsafgift hver gang. SVINDELFIRMAder tar røven på dig - ALDRIG mere lebara til mig |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 03/05-2011 15:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Jeg har Skype. Det har jeg brugt i 2 år nu. Ved ikke om man stadig kan få det abonnement. Men betaler for et år ad gangen, kun 385 dkk og ubegrænset taletid til mobil og fastnet i Thailand.
Michael B Kristensen
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/05-2011 19:36
|
Antal indlæg: 3779 |
cesse skrev: Lige nu ringer jeg til Thailand over Skype for 80 øre i minuttet Det må da kunne gøres billiger ?? Nogen forslag ?? Hilsen Cesse Jeg tror, at det er ca. 80 kr. om måneden, at det koster hos Skype for ubegrænsede opkald til bl.a. Thailand. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
barefeet |
Lagt på d. 03/05-2011 22:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
Robert Kronberg skrev: cesse skrev: Lige nu ringer jeg til Thailand over Skype for 80 øre i minuttet Det må da kunne gøres billiger ?? Nogen forslag ?? Hilsen Cesse Jeg tror, at det er ca. 80 kr. om måneden, at det koster hos Skype for ubegrænsede opkald til bl.a. Thailand. Hilsen, Robert Ahhhh Robert ... Den viden kunne jeg godt have brugt lidt før ;-) Jeg har smidt 1500kr. til skype de sidste 2 måneder ved opkald til Thailand. Jeg har nu tilmeldt mig ubegrænset til Thailand, 86kr. pr. md. ) |
|
|
VIP |
Lagt på d. 04/05-2011 04:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Lung Yao skrev: VIP skrev: Jeg har nævnt det før. Skype er meget billigt, når man skal ringe til Thailand. Fastnet, eller mobil. Kvaliteten er fremragende. Prisen: 11 kr. 19 kr. og 50 kr. for henholdsvis 60 min. 200 min. og 400 min. i en måned. Abonnementet kan opsiges fra dag til dag. Det er vist nok en påstand som du er ene om: Især når du tager disse begrænsninger med i betragtning: er det FUP eller F.U.P? http://www.skype....air_usage/ Bliver ubrugte minutter overført til næste måned?..NEJ Kan jeg forsat ringe, når jeg har nået grænsen for samtaleminutter pr. måned?..NEJ. Regnestykket bliver også anderledes når du lægger moms oveni : Fx. 50kr (du glemmer at lægge moms oveni) for "sølle 400 min" per mnd,bliver til ca. 232 kr, som sammenlignet med VOIPdiscount for samme periode på 120 dage(4mnd)til ca. 85 kr, . Selv "Ubegrænset taletid" med SKYPE er dyrt : kr. 74,99/måned kr. 86,23 inkl. moms per mnd. i forhold til VOIP. http://www.skype....mitedWorld Ikke at glemme : opkaldsafgift: http://www.skype....tion-fees/ Behold du bare SKYPE. Jeg skal ihvertfald ikke skifte. Lung Yao, Du vrøvler! Her er copy/past fra mit Skype måneds abbonement på 60 min. til alle telefoner i Thailand: 1 måneds abonnement kr. 10,49 0% moms kr. 0,00 I alt kr. 10,49 Som du kan se, er der ikke moms på beløbet, som du påstår! Opkaldsafgift? Ikke oplyst af Skype, for den pakke type jeg køber og omtaler. Minutterne skal bruges inden for en måned og ja, der kan ikke overføres til ny måned. Hvilket jeg heller ikke har påstået. Men efter min mening er Skype stadig en god deal, >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
handy |
Lagt på d. 04/05-2011 14:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
barefeet skrev: ...har også brugt voip mange år aldrig haft problemer med at snakke rigtigt meget men i efteråret begyndte min også med hurtigt at sige at man var ud over.de gratis min...DeeJ skrev: Med VoipDiscount.com kan du reelt tale ubegrænset til fast/mobil for 25 kr. om måneden. De har vist en teoretisk begrænsning på 5 timer pr. uge, men den håndhæver de ikke ... min kone taler i hvert fald dagligt flere timer med familie/venner i Thailand. Virker også som sip klient til iPhone / Android. vh Dan Jeg tror ikke den holder med de 5 timer. Jeg oprettede abonnement forleden og indbetalte de 10 Euro. Jeg nåede at snakke ca. 2 timer fordelt på 1 uge, så begyndte de at trække fra mine 10 Euro. Jeg bruger wireless/deres program til iPhone. Jeg har oplevet en enkelt dag hvor vi blev afbrudt konstant, men siden har det faktisk virket ret godt. Jeg mener det koster 8-9øre pr. minut når du er ude ovre "gratis" grænsen. |
|
|
Leon |
Lagt på d. 04/05-2011 21:45
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
Hey Jeg vil gerne slå et slag for ACN ip video tlf igen.Den koster pt. 1500 kr i engangsbeløb,derefter 89 kr om mdr.Så kan du ringe ubegrænset til 43 landes fastnet og 9 landes mobil.Mobil landene er Canada, Hong Kong, Kina, New Zealand, San Marino, Singapore, Thailand, USA, Puerto Rico,disse lande også ubegrænset fastnet.Dansk fastnet er også inkl.Dertil kommer gratis video telefoni til alle ACN video telefoner worldwide. Du kan også tjene penge på eget og andres forbrug www.4all.acnrep.com |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |