Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har en condo i Pattaya,og vil gerne vide om mine børn automatisk arver min condo eller om man skal få dem skrevet ind i skødet,ikke fodi jeg har tænkt mig at himle lige nu, men det er da meget godt at få vished over rettigheder på besiddelse i Thailand.
Speedmaster skrev:
Har en condo i Pattaya,og vil gerne vide om mine børn automatisk arver min condo eller om man skal få dem skrevet ind i skødet,ikke fodi jeg har tænkt mig at himle lige nu, men det er da meget godt at få vished over rettigheder på besiddelse i Thailand.
Mit råd vil være at få dem skrevet på skødet, så er du helt sikker på at de overtager.
Du skal sørge for at få skrevet et Thai Testamente hos en Advokat ? der er ikke noget andet der gælder heller ikke et DK testamente. Spørg eventuelt i den Skandinaviske Expat Club.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."
Vi har hus i Hua-Hin.og vi fik lavet et testamente hos en advokat. der blev lavet et til mig hvis min mand døde først og et til ham hvis jeg døde først,på begge er vores 2 voksne børn skrevet ind som arvinger når vi begge er væk der blev lavet kopi til børnene .det blev lavet i 2010 og kostede 8000 thb
Det er dejligt med lidt info omkring dette spørgsmål,og jeg vil som det næste,rådfører mig med en advokat når jeg igen sætter mine ben i Thailand,jeg vil også gerne takke for hurtigt respons til alle der har bidraget med svar/info. med venlig hilsen Speedmaster.