Se indlæg
Samsung NC20
|
|
bentmj |
Lagt på d. 06/04-2011 09:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Jeg har meget meget lidt forstand på pc, og bruger den kun til mail, surfe lidt om Thailand og rejse, og kun de mest basale ting som en ret enkelt, og for nyligt var jeg alligevel dygtig nok til at få virus 2 gange indenfor en uge, og jeg var i Labtech i Aalborg og fik renset pc og instaleret et nyt antivirusprogram, Bullgaurd, som virker helt fint. Siden pc blev renset har jeg dog fået et problem med pc, hver morgen logger jeg på trådløs internet og logger af igen til sengetid hver aften, men siden jeg har fået renset pc logger den af internettet efter ca. en times tid hvor jeg ikke har brugt den, det er aldrig sket før og hvorfor er den nu begyndt med det? Og hvordan ordner jeg det problem så den bliver på nettet når jeg har logget på? Håber nogen kan hjælpe mig med problemet på en enkelt måde. |
|
|
Draaben |
Lagt på d. 06/04-2011 11:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 177 |
Hej, Problemet kan måske løses ved at gå ind på Samsung`s hjemmeside og download den nyeste driver til dit nætværks kort. http://www.samsun...rd=NP-NC20 Hilsen Frank Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
natty |
Lagt på d. 06/04-2011 14:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jeg har ikke forstand lige på dit problem, men hvis jeg ikke bruger min PC i længere tid, lukker den selv ned, sikkert af spare hensyn, og så skal jeg også logge på igen=finde forbindelsen, hvilket dog sker helt automatisk. Men jeg bruger dog ikke trådløs til daglig, måske deri forskellen ligger. Tjah bum-bum, det kan du deværre nok ikke bruge til meget. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 06/04-2011 17:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Gå ind i kontrolpanel på din computer. Derefter skriver du batteri, eller strømstyring i søgefeltet oppe i højre hjørne. Nu kommer der en masse indstillingsmuligheder frem for hvornår trådløs, samt slukning af skærm og Harddisk skal finde sted. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 07/04-2011 04:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Mit internet køre uafbrudt uden at jeg logger på igen det samme med pc. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
bentmj |
Lagt på d. 07/04-2011 07:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Tak Vip, det har jeg prøvet, og i sluk for skærm, harddisk, systemstandby og systemdvale står der aldrig. Tidligere kunne min pc køre uafbrudt hele dagen når jeg var logget på internet som også thaikurt1 skriver, men den logger selv af nettet når jeg ikke har brugt den i ca. 1 times tid, lidt irreterende. Tjah bum-bum som natty skriver. |
|
|
VIP |
Lagt på d. 07/04-2011 10:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Jeg mener, at der er en rubrik for stømstyring af netkortet, under rubrikken vis ikke tilgængelige indstillinger. Det må være der du skal ind. Ellers, må vi ha' de kloge på banen. Hvor er warlock? Redigeret af VIP d. 07/04-2011 10:13 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
BentBP |
Lagt på d. 07/04-2011 10:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 213 |
Hej bentmj. Det kan muligvis , være en sikkerheds indstilling i dit nye virusprogram , der gør det , prøv at gå ind i indstillingerne i Bullgaurd , og se om der ikke skulle være noget angående standby eller dvale af internet , men lad nu være med at pille i noget du ikke ved hvad er . Håber du finder ud af det , forsat god dag , til alle her . |
|
|
Lagt på d. 07/04-2011 11:37
|
|
Begynder Antal indlæg: |
afinstaller dit antivirus og se om det virkeligt er det der laver problemet. du kan jo altid installere det igen når du har opdaget om fejlen ligger der. også tjekke instillinger for dit netkort er en god ide. |
|
|
Black Lotus |
Lagt på d. 07/04-2011 12:09
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
Prøv flg. : Åbn Netværks og delingscenter --> Rediger indstillinger for nætværkskort--> Højreklik på din trådløse forbindelse/kort --> vælg engenskaber --> vælg kofigurer --> vælg fanebladet strømstyring --> skift til de indstillinger du vil have. ps: dette er fra win 7, men må være noget det samme i xp, som jeg mener nc20 kører med. |
|
|
swed |
Lagt på d. 07/04-2011 12:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
VIP skrev: Jeg mener, at der er en rubrik for stømstyring af netkortet, under rubrikken vis ikke tilgængelige indstillinger. Det må være der du skal ind. Ellers, må vi ha' de kloge på banen. Hvor er warlock? Er Warlock ikke blevet smidt ud ? Swed
|
|
Spring til debat: |