Se indlæg
 Udskriv debat
visum udløb
mcpdk
Jeg har brug for precis 10 dages forlængelse af mit 60 dages TR visum... hvordan gør jeg det lettest?
Hvor mange dage er det max man kan forlænge med på imigrationen i Bkk...?
Smile

buzzer
Hej
Så vidt jeg ved, så kan du få forlænget med 30 dage på immigrationen. Dette koster 1900 baht..

Jeg har selv lige fået det lavet på Phuket.

Held og lykke

Buzzer

peterengelbrecht
Hej

I Bangkok får du kun 7 dage og det koster 1900 bath.
Har lige prøvet men tog til Cambodia i stedet og fik 15 dage for samme pris
Hvis det er 10 dage du mangler kan du jo også betale 500 bath overstay pr. dag i stedet

Peter

sula
du kan kun få 7 dage spurgte i Januar i udon og kun 1 gang hvert 3 år efter deres oplysninger

kkn3122
sula skrev:
du kan kun få 7 dage spurgte i Januar i udon og kun 1 gang hvert 3 år efter deres oplysninger

[b]Det passer simpelthen ikke![/b]

Jeg har selv lige været på min årlige, ca. 3 måneders tur til Thailand.
Og som så mange gange tidligere, på et 60 dages turistvisa.
På Immigration i Phuket Town ansøger jeg så om 30 dages extension. (1900 THCool
Dette har jeg gjort hvert år, i de seneste ihvertfald 5 år.
Og der har aldrig været nogen problemer med at få det.

M.V.H.

Robert Kronberg
mcpdk skrev:
Jeg har brug for precis 10 dages forlængelse af mit 60 dages TR visum... hvordan gør jeg det lettest?
Hvor mange dage er det max man kan forlænge med på imigrationen i Bkk...?

Et turistvisum kan uden problemer forlænges med 30 dage på enhver Immigraition for 1900 baht.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
peterengelbrecht
Jeg fik besked på kun 7 dage i Bangkok og det var også det du sagde til mig da vi efter følgenende talte i telefon sammen for en uge siden
Robert

Draaben
Hmm…Den sædvanlige problematik, folk snakker …..Sad

This visa type, as its name states, is issued to foreigners entering Thailand as tourists. Like the non-immigrant visa, this visa type must be obtained abroad before travelling to Thailand. Upon arrival a stay of 60 days will be granted, which may be extended by another 30 days (according to Immigration Bureau policies, citizens of Sri Lanka, Bangladesh, India, Pakistan, Iran, Nigeria, Togo, and Uganda are granted extensions of only 7 days). This type of visa may be extended to long term stays of up to one year according to the authority given to the director general of the Police Department (presently changed to commander-in-chief of the National Police Bureau) to consider and approve extension s of not exceeding one year at a time (according to section 35 of the 1979 immigration act). Holders of this type of visa may not apply for a work permit. Holders of tourist visas may apply to change the visa to a non-immigrant visa if they wish to work in Thailand or are afraid that they may not be granted a long term extension of stay without non-immigrant visa.

Applications may be made at

Bangkok Immigration Division
Immigration Bureau
507 Soi Suanphlu, Bangkok
Tel: 02 287 3101-10 ext 2263

but not all applications for change of visa status will be approved.

Sakset fra http://www.immigr...?page=visa

Så skulle tror og ved, vist være skudt i sænk.

Hilsen Frank.
Redigeret af Draaben d. 06/04-2011 03:48
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

steen nielsen
[quote]Draaben skrev:
Hmm…Den sædvanlige problematik, folk snakker …..Sad

This visa type, as its name states, is issued to foreigners entering Thailand as tourists. Like the non-immigrant visa, this visa type must be obtained abroad before travelling to Thailand. Upon arrival a stay of 60 days will be granted, which may be extended by another 30 days (according to Immigration Bureau policies, citizens of Sri Lanka, Bangladesh, India, Pakistan, Iran, Nigeria, Togo, and Uganda are granted extensions of only 7 days). This type of visa may be extended to long term stays of up to one year according to the authority given to the director general of the Police Department (presently changed to commander-in-chief of the National Police Bureau) to consider and approve extension s of not exceeding one year at a time (according to section 35 of the 1979 immigration act). Holders of this type of visa may not apply for a work permit. Holders of tourist visas may apply to change the visa to a non-immigrant visa if they wish to work in Thailand or are afraid that they may not be granted a long term extension of stay without non-immigrant visa.

Applications may be made at

Bangkok Immigration Division
Immigration Bureau
507 Soi Suanphlu, Bangkok
Tel: 02 287 3101-10 ext 2263

but not all applications for change of visa status will be approved.

Sakset fra http://www.immigr...?page=visa

Så skulle tror og ved, vist være skudt i sænk.

Hilsen Frank.[/quote
Til hest
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!

Robert Kronberg
peterengelbrecht skrev:
Jeg fik besked på kun 7 dage i Bangkok og det var også det du sagde til mig da vi efter følgenende talte i telefon sammen for en uge siden
Robert

Så er det, fordi du ikke har et turistvisum, men har et indrejsestempel???

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
mcpdk
jeg ser at der ligger et immigrationskontor i Survarnabhumi lufthavn... er det noget problem at benytte dette, eller skal man en tur på det store kontor på Sathorn rd....?
Smile

Spring til debat: