Se indlæg
Hjælp en gravid thailænder!!
|
|
Lagt på d. 17/03-2011 09:10
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa folken! Nu lyder overskriften nok lidt vild, men siden jeg blev gravid vil jeg kun have meget stærk ildelugtende thai mad såsom som tam pla la, man prik kabi osv osv. Heldigvis har jeg en forstående kæreste Men nu savner jeg en ret som jeg ikke ved hvordan man laver. Jeg håber at I kan spørge jeres søde thailandske koner om råd for mig Retten jeg vil lave hedder kaow kook kabi, det er ris blandet med det der rejepasta kabi, hvor der så er en masse tilbehør til. 1. Hvordan laver man selve risen med rejepastaen? 2. Hvilken tilbehør spiser man til? Tak for al hjælp! MVH Kusuma |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 17/03-2011 10:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Undskyld,-men hvis du er moderen med den flade næse som beskrevet i replikboksen, så må jeg komplimentere dig med dit danske. Mvh,-Anton |
|
|
Baimon |
Lagt på d. 17/03-2011 10:35
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Hej. Kusuma. Prøv www.ukancookthai.... mvh. Baimon |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 17/03-2011 10:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Baimon skrev: Hej. Kusuma. Prøv www.ukancookthai.... mvh. Baimon Virker ikke. Her: http://ucancookth... Mvh.,-Anton |
|
|
Lagt på d. 18/03-2011 15:22
|
|
Begynder Antal indlæg: |
AL 48 skrev: Undskyld,-men hvis du er moderen med den flade næse som beskrevet i replikboksen, så må jeg komplimentere dig med dit danske. Mvh,-Anton Hejsa Anton. Tak for komplimenten! Jeg har boet her i Danmark i 16 år det er derfor jeg er god til dansk Mvh Kusuma |
|
Spring til debat: |