Se indlæg
 Udskriv debat
Overnatning i Bangkok
godtur
Km
Jeg mener faktisk, at jeg også har boet på Royal Hotel, Bangkok - tilbage i oktober 2004. :-) Kan det passe, at det ligger lige ud til en meget stor vej med mange spor i begge retninger? Og hvis man går ud af hovedindgangen, skal man bare dreje til venstre for at komme ned til Grand Palace? Købte dengang min rejse igennem Kilroy, og de har vidst et samarbejde med Royal Hotel.

Anden gang jeg var i Thailand bookede vi nu selv det hele - det er nemt nok og meget billigere. :-)
Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
Holder meget af Thailand, har besøgt landet to gange i hhv. 5 og 3 uger.

www.godtur.dk
SIAMCON
Hej igen
Grand President på soi 11 Sukhumvhit er også et dejligt hotle her jeg hørt fra andre men har dog ikke selv prøvet det
Men det får pæne anmeldelser.. og nær shoppingmuligheder Foodland på soi 5 - et godt sted til dagligvarer - man kan også spise der til en billig penge - det er Sukhumvhit området elelrs ikke kendt for - .Man kan dog og som regel spare penge ved hotelbookings ved at bruge www.asairooms.com -
F.es på Royal Benja - fik jeg væresler til omkring 50 USD for en single.. men da jeg ville booke direkte på hotelle var prisen, 76 USD ! Så der er gode penge at spare...men som sagt skulle de være til at " tale med for tiden"..

ThomasHOL
godtur>>Ja det skulle jeg mene var det hotel. Jeg prøvede ligt at google det tidligere og det lignede det jeg husker fra min hukommelse, men det er efterhånden 7 år siden jeg boede der.

Hvad angår booking finder jeg personligt www.asiaroom.com for dyr. Sider der bruger r24.org som feks http://www.thaila...angkok.php er generelt billigere. Feks Omnitower i Sukhumwit Asiaroom 71 USD for et studio room r24.org 58 USD. Men generelt må jeg anbefale at finde hotelleti vil bo på og så lave en søgning på hvilken booking site der er den billigste. Forøvrigt man skal heller aldrig stole på sidernes tilbud, feks grand president der koster deres bedste værelse 3499 bath på deres egen hjemmeside og stortset alle sider jeg har fundet har samme pris eller højere. Især de der sene booking sider der findes har det med at citere kunstigt høje priser så man føler at man få et tilbud.

pdrhan
Har boet her en enkelt gang i en suite lejlighed - kæmpe opholdstue og sove værelse samt stort bad og seperat toilet - incl køkken med alt....det var faktisk ok....
http://www.accorh...ndex.shtml
Redigeret af pdrhan d. 20/01-2009 08:43
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

godtur
SIAMCON og ThomasHOL
Tak for links, tror præcis jeg vil lægge mig fast på et hotel, og derefter benytte søgesiderne til at finde den billigste pris, som ThomasHOL skriver! Og fine råd, at man skal prøve at booke uden om hotellernes egne hjemmesider - eller helt lade være med at booke.

pdrhan
Det ser i hvert fald godt ud! Men tror måske det ligger en smule over det prisniveau, som jeg bevæger mig i ;-)

www.godtur.dk
pdrhan
godtur skrev:
SIAMCON og ThomasHOL
Tak for links, tror præcis jeg vil lægge mig fast på et hotel, og derefter benytte søgesiderne til at finde den billigste pris, som ThomasHOL skriver! Og fine råd, at man skal prøve at booke uden om hotellernes egne hjemmesider - eller helt lade være med at booke.

pdrhan
Det ser i hvert fald godt ud! Men tror måske det ligger en smule over det prisniveau, som jeg bevæger mig i ;-)

Hehe - pris og kvalitet hænger jo sammen.....men ok , det er nok lidt i den peberede ende af hvad folk normalt vil betale for hotel i BKK - men som jeg har sagt før - kan jeg sgu godt lide at bo godt når jeg er på ferie....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

godtur
Sådan har jeg det også - men det må stadig gerne være billigt i mine øje! Og så er det jo rart at man kommer lidt længere for pengene på Thailanske hoteller ;-)

www.godtur.dk
ksr1
Jeg synes nu Khao San Road er et fint sted at bo. :-) Har skrevet en artikel om guesthouses på Khao San Road. Og så kan du læse om både billige, mellemdyre og de mest luksuriøse muligheder i området..
Har besøgt Bangkok 5-6 gange herunder Khao San Road, som jeg har lavet en side om.

http://www.khaosanroad.dk
Mythongmai
Aldrig Khao san road.

natty
Pudsigt at jeg altid bor i Sathorn Area, det er mit foretrukne sted. I området omkring Rama IV og Soi Ngamduplee.
Blev egentlig først klar over at det var det "gamle" backpacker Kao San Road område, da jeg havde googlet området.
Men er kommet tilbage til samme område i 15 år, kedeligt at være det samme sted? måske men jeg føler mig hjemme.
Dejlige stræder, tæt på ambassaden, roligt og alligevel tæt på alt.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Frankie-boy
Her er måske et Hotel som kan bruges, Elizabeth er dejligt stille og roligt ældre hotel til 1200 bath, tæt på weekendmarked (2-3 min i taxa) igen 2 min til express way når i skal videre til lufthavn eller lejer bil og skal videre er i hurtigt ude af bangkok, gode p.forhold ved hotelet. når i kommer ud fra hotelet går i til venstre, hvor der både billige og dyre restauranter, lige fra gade køkken til 80 bath med drikkevare for 2 retter, til fiske rest. med hummer osv. længre til venstre U2 massage 1 time thai massage for 150 bath og 2 timer for 280 bath, flere guld forretninger i gaden og SC money exchange hvor jeg fik kurs 5,73 igår det er noget bedre ind i danske banker, når i kommer op i krydset ligger der til venstre shopping ventre (lille center) men selvfølgelig med KFC osv Cool[url][/url] . går i til højre ligger der længre nede af gaden også større shopping center, bilforhandler hvis i lige skal købe en bil Toyota/mercedes/nissan osv. så der gode muligheder i dette ompåde, se mere på google vedrørende hotelet.
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

SteenJ
Mythongmai skrev:
Aldrig Khao san road.

Er jo ikke noget svar vi andre kan bruge til noget....Der burde sgu da være en seriøs beskrivelse.
mvh.
SteenJ

Himmelhunden
Hvad med Bangkok Centre Hotel? Beliggende lige overfor Hua Lampong Hovedbanegård. MRT undergrund ved indgangen til hotellet. Tæt på China Town - 2 stop til den store handelsgade Silom. Yderligere 3-4 stop - og man er på Sukhumvit Station. Fortsætter man til endestationen Mo Chit - er man ved det store week-end market Cha Chu Chack.

Fra gaden er prisen 1.800-2.000 bth. for dobbeltværelse incl. god morgenmadsbuffet. Værelserne indeholder vesterlandsk tv, køleskab, aircon. 10 etager med 3 elevatorer. Swimmingpool. Booker man på nettet 1350 bth. pr. nat - ekstra for morgenbuffet.

Jeg har boet der de sidste 8-10 år med jævne mellemrum - og er godt tilfreds. - Kommer der stadig - er kendt. Det er næsten som at komme hjem til jul.

Himmelhunden

ABS
SIAMCON skrev:
Hej igen
Grand President på soi 11 Sukhumvhit er også et dejligt hotle her jeg hørt fra andre men har dog ikke selv prøvet det
Men det får pæne anmeldelser.. og nær shoppingmuligheder Foodland på soi 5 - et godt sted til dagligvarer - man kan også spise der til en billig penge - det er Sukhumvhit området elelrs ikke kendt for - .Man kan dog og som regel spare penge ved hotelbookings ved at bruge www.asairooms.com -
F.es på Royal Benja - fik jeg væresler til omkring 50 USD for en single.. men da jeg ville booke direkte på hotelle var prisen, 76 USD ! Så der er gode penge at spare...men som sagt skulle de være til at " tale med for tiden"..

Ja et udemærket hotel. Lidt slidt og gammelt og så er der fyldt med Arabere. Men morgenmads buffet er den bedst jeg har fået nogensteder i Thailand.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
Spring til debat: