Se indlæg
 Udskriv debat
leje af minibus med chaffør
k
Hej
Er der nogle ved, om man kan leje en minibus med chauffør i 3 hele dage. Skal fra Bangkok til Mahasarakham og tilbage. I må gerne sende nogle link til div. Biludlejer.
K

TG950
Mr.T har jeg brugt før, ikke bare til Pattaya, hvis han ikke selv har nogle der er ledige så skaffer han nogle, stol trygt på Mr.T

[img]http://www.paradise-pattaya.com/image-files/mr_taxi_to_pattaya.jpg[/img] is not a valid Image.

med garanti at der er mange her på sitet der kender ham Hehe-guy
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Amagerdreng
Jeg skal personligt bruge Mr T meget snart og vil bare sige at jeg skrev til ham og næste dag lå der besked fra ham at hans selskab sagtens kunne klare min tur. POSITIVT Men så kommer det lidt mere negative om Mr T. (for det skal også med) Da en bekendt (som skal til Thailand for første gang) også skal bruge en taxi fra lufthavnen til Pattaya sagde jeg "Prøv denne Mr T" Han skrev til Mr T for ca 3 uger siden og har stadig ikke fået svar retur og skal bruge en taxi på Tirsdag, så nu tager han bare en fra lufthavnen og kommer så dermed også til at betale lidt mere. Nu håber jeg så bare at man kan STOLE TRYGT på MR T. Grin
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

TG950
selvfølgelig kan du trygt stole på Mr.T, det kunne jo være at din bekendte ikke har skrevet den rigtige e-mail adresse det er jo set før at man glemmer et . eller et _ i adressen Hehe-guy

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Faulkner
Har brugt dette firma to gange, fint syntes jeg.
http://www.pttaxi...

Frank
Her er to muligheder med prisangvelser:

http://www.bangko...rvice.com/

http://www.limous...DgodcjtJYQ

Amagerdreng
TG... Eller at MR T glemmer et eller andet ?? Det er jo muligt at trykke på REPLY. Så en selvfølge er det nu ikke syntes jeg. Man kan kun stole på sig selv og håber på alle andre ellers holder hvad de lover. Det får vi at se snart og skal jeg lade dig vide mere.Grin
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

OleOrm
Amagerdreng skrev:
Jeg skal personligt bruge Mr T meget snart og vil bare sige at jeg skrev til ham og næste dag lå der besked fra ham at hans selskab sagtens kunne klare min tur. POSITIVT Men så kommer det lidt mere negative om Mr T. (for det skal også med) Da en bekendt (som skal til Thailand for første gang) også skal bruge en taxi fra lufthavnen til Pattaya sagde jeg "Prøv denne Mr T" Han skrev til Mr T for ca 3 uger siden og har stadig ikke fået svar retur og skal bruge en taxi på Tirsdag, så nu tager han bare en fra lufthavnen og kommer så dermed også til at betale lidt mere. Nu håber jeg så bare at man kan STOLE TRYGT på MR T. Grin

Skriv dog til ham igen

mobbe
Hvorfor tager i ikke bussen fra lufthavn hvis i skal til Pattaya ? det er både hurtigt og billigt .

ABS
Sikke en masse modige mennesker der er her på DTW.Smile
At sætte sig op i en minibus/bus i Thailand kræver en masse mod i mine øjne.
Men ellers K så er der en million der lejer minibusser ud med chauffør i BKK. Spørg på hotellet eller hvis du lige ankommer til Thailand spørg i lufthavnen.
God tur til Mahasarakham Dead
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
keniko
mobbe skrev:
Hvorfor tager i ikke bussen fra lufthavn hvis i skal til Pattaya ? det er både hurtigt og billigt .

Enig, min kone og jeg napper V.I.P bussen til Lufthavnen, har lige bestilt billetter 125 thb. pr person, og bussen går lige til døren.

Mvh

K
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Lung Yao
keniko skrev:
mobbe skrev:

Enig, min kone og jeg napper V.I.P bussen til Lufthavnen, har lige bestilt billetter 125 thb. pr person, og bussen går lige til døren.

Mvh.K

HVORFOR det, når tråd spørgeren skriver at han ville fra BKK til Maha Sarakham, som ligger i Isaan ?(Kon Khaen) Sad
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

TG950
Amagerdreng skrev:
TG... Eller at MR T glemmer et eller andet ?? Det er jo muligt at trykke på REPLY. Så en selvfølge er det nu ikke syntes jeg. Man kan kun stole på sig selv og håber på alle andre ellers holder hvad de lover. Det får vi at se snart og skal jeg lade dig vide mere.Grin

nej, ellers tak, ikke interesseret.

Spring til debat: