Se indlæg
thailand og pensions opsparing
|
|
Mc laren |
Lagt på d. 09/03-2011 17:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 120 |
var 2 gange i pat i 99 og må indrømme paradise mit indtryk var dog at der skal gode økonomiske muskler til for at leve det fede liv der ude, vælg mellem pensionops og los og der var kun råd til en ting opsparing og noget hobby vandt men dream dream. 12 år efter og med lidt mere styr på det er billet købt og starter ud med 72 dage i 11 glæder mig som en lille dreng til jul til min nye livstil. thailand er en dyr hobby men har jeg ret i det, hvad siger alle i kære los konger, og tusind tak for en fed website |
|
|
natty |
Lagt på d. 09/03-2011 17:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Mc laren skrev: var 2 gange i pat i 99 og må indrømme paradise mit indtryk var dog at der skal gode økonomiske muskler til for at leve det fede liv der ude, vælg mellem pensionops og los og der var kun råd til en ting opsparing og noget hobby vandt men dream dream. 12 år efter og med lidt mere styr på det er billet købt og starter ud med 72 dage i 11 glæder mig som en lille dreng til jul til min nye livstil. thailand er en dyr hobby men har jeg ret i det, hvad siger alle i kære los konger, og tusind tak for en fed website Hvad mener du med det fede liv og livsstil? at gå ud hver nat på gogo-barer som mange turister gør eller hvad? Der er forkel på at opholde sig 2x2-3 uger, med hele udtrækket og så være fastboende. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Boes |
Lagt på d. 09/03-2011 17:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Kom med nogle konkrete spørgsmål, så vil du sikkert også få nogle anvendelige svar....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Mc laren |
Lagt på d. 09/03-2011 18:08
|
hej natty go go barer medm tænder mig ikke så meget og drikker kun lidt. men det fede liv for mig er solen. stranden,den daglige svømmetræning,god mad, storer diskoteker der spiller fed tekno musik de utrolige søde piger mm |
|
|
Mc laren |
Lagt på d. 09/03-2011 19:40
|
hej boes ikke så mange spørgsmål pt, tænker bare tit på min gamle kammerat som mødte sød pige i pat da vi var der i 99 siden har han været på ferie 3 uger en gang om året og sender omkring 5 tusind til kærste om mån så løber det lidt op |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 09/03-2011 19:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Mc laren Det kan godt være i starten af de ophold at det er sjovt men når du så har være her et par år skifter du nok diskoteket livet med hjemmehygge. Søde piger er der mange af men der er også mange rådne kar i blandet dem. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Mythongmai |
Lagt på d. 09/03-2011 19:55
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Der er vel også mange rådne kar blandt de turister der kommer. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 09/03-2011 20:09
|
Antal indlæg: 3779 |
thaikurt1 skrev: Mc laren Det kan godt være i starten af de ophold at det er sjovt men når du så har være her et par år skifter du nok diskoteket livet med hjemmehygge. Søde piger er der mange af men der er også mange rådne kar i blandet dem. Jeg er helt enig med dig Kurt, og de diskoteker, hvor der kommer mange farang, er lige så fyldt af freelancers. Hilsen, Robert |
|
|
Geng-maak |
Lagt på d. 09/03-2011 20:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
Mc laren skrev: hej boes ikke så mange spørgsmål pt, tænker bare tit på min gamle kammerat som mødte sød pige i pat da vi var der i 99 siden har han været på ferie 3 uger en gang om året og sender omkring 5 tusind til kærste om mån så løber det lidt op Skriver du at din kammerat siden 99 har sendt 5000 bath/måned til en pige han kun ser 3 uger/år ????? Hvis det er tilfældet er han da total ...... |
|
|
Mc laren |
Lagt på d. 09/03-2011 20:39
|
t kurt det har du sikkert ret i selv på den første tur i 11 bliver der tid til hjemmehygge skal da også have mine 8 timer kronberg det skal jeg huske myhongmai bare ikke fra danmark |
|
|
Mc laren |
Lagt på d. 10/03-2011 14:28
|
geng m rigtig forstået næsten, vi snakker danske kroner, og der røg også lidt over 400,00 kg på små 2 år noget arv så det sku en flot bil de har i los, men som kammeraten elsker at drille mig med pensionsops er kun for tosser tænk hvis man stiller træskoene førb tid |
|
|
ABS |
Lagt på d. 10/03-2011 14:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 310 |
thaikurt1 skrev: Mc laren Det kan godt være i starten af de ophold at det er sjovt men når du så har være her et par år skifter du nok diskoteket livet med hjemmehygge. Søde piger er der mange af men der er også mange rådne kar i blandet dem. Hjemmelig hygge er da Ok. Men der skal være tid til lidt fest og farver¨-- We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
Spring til debat: |