Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter.
Lung Yao skrev:
brianmarinus skrev:
L skrev:
billigt og ikke så slem rejsetid.
Nogen der har erfaring med det selskab ?

Jeg har ingen erfaring med selskabet,men har læst en del om det.
Det er et Ukrainsk selskab,der er delvist ejet af staten og var faktisk,det første selskab,der landede et fly i Bangkok airport-den nye.
De har gennem de sidste 3-4 måneder,faktisk været de billigste-ihvertfald på Viviro-men har indtil idag også haft utroligt lange rejse tider.

Det var "AeroFLOP" også i det hedenske USSR og dermed ikke ens betydende med kvalitet og ikke mindste SIKKERHED. Du skal være varsom og kritisk med hvad "du har læst en del om" Wink
.

Ja, eller også skal du læse lidt mere på lektien,inden du begynder, at dele kritik og irettesættelser ud,unge dame.
Desduden-jeg har ikke-hvis du gider at læse de 5 linier igennem,skrevet noget om, eller garranteret nogen form for sikkerhed-forstår ikke rigtig din kritik,medmindre det er et person spørgsmål-hvilket jeg heller ikke ville kunne forstå,da vi ikke kender hinanden.


AeroSvit was one of the first Ukrainian air carriers to offer its passengers flights on comfortable planes with high quality service and modern standards of aviation security. In October 1994, AeroSvit leased its first Boeing-737, which was used to perform flights from Kyiv to the capitals of Russia and Israel and as well as to Larnaca and Odesa.

With each passing year, the airline has increased its route network, expanded its fleet, and enlarged its traffic volumes. Since 2000, AeroSvit has been the undisputed leader among Ukrainian air carriers in terms of passenger numbers.

Presently AeroSvit services the largest route network of all Ukrainian air carriers. It includes 60 international routes, which connect Ukraine with capitals, business centers, and world renowned resorts in 29 countries, including Azerbaijan, Bulgaria, Canada, China, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Egypt, Estonia, Germany, Greece, Hungary, India, Israel, Italy, Latvia, Lithuania, Malta, Montenegro, Poland, Pakistan, Russia, Serbia, Sweden, Thailand, Turkey, the UK, the USA, and the United Arab Emirates AeroSvit also performs flights to a number of administrative centers in Ukraine—Dnipropetrovs'k, Donets'k, Kharkiv, L'viv, Odessa, Simferopol.

Flight safety and aviation security have always been the company’s top most priorities. At the beginning of 2006, AeroSvit was granted a certificate from the International Operational Safety Audit (IOSA). It has reconfirmed its IOSA status in October 2009, and the new extended certificate is valid until end of 2011

AeroSvit is a member of many international organizations, namely:
• International Air Transport Association (IATA), including IATA Clearing House and IATA Billing and Settlement Plans (BSP),
• Airlines Reporting Corporation (ARC),
• Flight Safety Foundation
• European Business Association (EBA) and American Trade Chamber in (AmCham )
• International Chamber of Commerce (Ukrainian national committee)
Redigeret af d. 03/03-2011 19:59
 
laodenmark
Emirates og gratis tog. gælder vist med afg. fra DB altså tysk station og helt til hamborg lufthavn.

Havde bekendt på besøg sidste år rejste ud med aeroswit og hjem med airberlin. førstnævnte var bedst på denne rejse dengang. Nogen skriver de kun vil rejse med dem eller dem, og det er vel ok. Men ikke nødvendigvis særlig objectivt. Selv kunne jeg aldrig sige rejser kun med dem eller dem. Så har jeg jo ligesom låst mig på priserne.
Skulle jeg kun rejse 1 gang hvert år eller hvert andet år, ville prisen ikke betyde så meget som når jeg rejser ofte.
Helt klar man har sine preferencer, men ingen af dem jeg har rejst med de sidste par år. har disqualifiseret sig.
så pris og tider vægter jeg højst. og er der tæt løb der kan jeg godt nævne mine preferencer i nogenlund rækkefølge
for de sidste par års flyvninger. først Qatar/Emirates (incl A 380), så mellemgruppen. Tyrkishairlines/Chinaair/Thaiair (hvis ikke gl 747-300) Austrian,KLM (now upgraded 747) Finnair,Egyptair, Lufthansa. SAS. genereelt fornemmer jeg at selskaberne bliver mere 'spartanske' men det ligger vel i tiderne. og vi vil have alt for ingen penge. Forøvrigt spændende at se hvordan de hæderkronede gamle europæriske selskaber klarer sig i fremtiden. med angreb fra lavprisselskaberne, især på europæriske flyvninger. og den offensiv de mellemøstlige
selskaber kommer med. Nye stærke 'hub's er under kraftig opbygning der. Emirates har vist 97 stk 380 i ordre. samt en masse 777'er (eller dreamliner) qatar forventer en expantion på 35% hvert år de næste 10 år. har godt og vel 70 fly idag. men har ordre til op over 200 fly ialt. Gad vide om f.eks Gulfair ikke også skulle have planer. Svært at se hvor pladsen til de gamle europæriske selskaber er. Især med den aldrende flåde de allerede har. bare en tanke
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
 
brianmarinus skrev:
Lung Yao skrev:
brianmarinus skrev:
L skrev:
billigt og ikke så slem rejsetid.
Nogen der har erfaring med det selskab ?

Jeg har ingen erfaring med selskabet,men har læst en del om det.
Det er et Ukrainsk selskab,der er delvist ejet af staten og var faktisk,det første selskab,der landede et fly i Bangkok airport-den nye.
De har gennem de sidste 3-4 måneder,faktisk været de billigste-ihvertfald på Viviro-men har indtil idag også haft utroligt lange rejse tider.

Det var "AeroFLOP" også i det hedenske USSR og dermed ikke ens betydende med kvalitet og ikke mindste SIKKERHED. Du skal være varsom og kritisk med hvad "du har læst en del om" Wink
.

Ja, eller også skal du læse lidt mere på lektien,inden du begynder, at dele kritik og irettesættelser ud,unge dame.


Plane Crashes and Incidents
Air Valid ® US collects information in its database about incidents and accidents occurring around the world that have been published by the official sources. Using the search engine below, you can search the Air Valid ® US database along six different criteria. The links that follow the search engine point to sites and official documents related to the information in the database.

The Air Valid ® US database only contains information about airline incidents and accidents that occurred after January 1, 2003

Desduden-jeg har ikke-hvis du gider at læse de 5 linier igennem,skrevet noget om, eller garranteret nogen form for sikkerhed-forstår ikke rigtig din kritik,medmindre det er et person spørgsmål-hvilket jeg heller ikke ville kunne forstå,da vi ikke kender hinanden.


AeroSvit was one of the first Ukrainian air carriers to offer its passengers flights on comfortable planes with high quality service and modern standards of aviation security. In October 1994, AeroSvit leased its first Boeing-737, which was used to perform flights from Kyiv to the capitals of Russia and Israel and as well as to Larnaca and Odesa.

With each passing year, the airline has increased its route network, expanded its fleet, and enlarged its traffic volumes. Since 2000, AeroSvit has been the undisputed leader among Ukrainian air carriers in terms of passenger numbers.

Presently AeroSvit services the largest route network of all Ukrainian air carriers. It includes 60 international routes, which connect Ukraine with capitals, business centers, and world renowned resorts in 29 countries, including Azerbaijan, Bulgaria, Canada, China, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Egypt, Estonia, Germany, Greece, Hungary, India, Israel, Italy, Latvia, Lithuania, Malta, Montenegro, Poland, Pakistan, Russia, Serbia, Sweden, Thailand, Turkey, the UK, the USA, and the United Arab Emirates AeroSvit also performs flights to a number of administrative centers in Ukraine—Dnipropetrovs'k, Donets'k, Kharkiv, L'viv, Odessa, Simferopol.

Flight safety and aviation security have always been the company’s top most priorities. At the beginning of 2006, AeroSvit was granted a certificate from the International Operational Safety Audit (IOSA). It has reconfirmed its IOSA status in October 2009, and the new extended certificate is valid until end of 2011

AeroSvit is a member of many international organizations, namely:
• International Air Transport Association (IATA), including IATA Clearing House and IATA Billing and Settlement Plans (BSP),
• Airlines Reporting Corporation (ARC),
• Flight Safety Foundation
• European Business Association (EBA) and American Trade Chamber in (AmCham )
• International Chamber of Commerce (Ukrainian national committee)
 
jesperfrb
jhmh skrev:
Har lige bestildt billetter fra Hamborg til bangkok over Dubai med Emmerites. 13247 kr for to voksne og 2 børn, 5 og 7 år. Det er afrejse 8. juni og hjem 16 juli.
Eneste hage er vi skal vente 8½ time i Dubai på vej hjem.
Regner med at leje et værelse.
I den forbindelse, er der nogen der ved om man kan forlade lufthavnen når man er i transit? Værelser er noget billigere uden for lufthavnen


Hvis nogle af jer har Thaipas skal der søges visum på forhånd! Var i Dubai for 14 dage siden, og jeg ville ikke forlade lufthanen, med kun 8 timers ophold! Imigration ved ankomst tager lang tid, og incheckning ved afgang og security tager mindst 2 timer!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
vakse_vigo
Mht. tråden .... så vil jeg lige gøre opmærksom på at vi har købt biletter med THAI til starten af Marts mdr. til 4900dkr. (retur)
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.
 
Anonym Bruger
vakse_vigo skrev:
Mht. tråden .... så vil jeg lige gøre opmærksom på at vi har købt biletter med THAI til starten af Marts mdr. til 4900dkr. (retur)


hvor bestilte du fra? hjemmesiden el. via bureau? og hvornår bestilte du?
 
DKPete
hrmm - jeg har betalt 6200 pr billet med SAS 01.04 Headbanger
 
Lung Yao
JS skrev:
vakse_vigo skrev:
Mht. tråden .... så vil jeg lige gøre opmærksom på at vi har købt biletter med THAI til starten af Marts mdr. til 4900dkr. (retur)

hvor bestilte du fra? hjemmesiden el. via bureau? og hvornår bestilte du?

E-zy travel på Gasværksvej havde dem. Stedsønen fik fat i een, og han bestilte i December 2010, men de er væk/udsolgt for længe siden. Svigerinde og hendes mand som var for langsom i optræk kunne kun få nogle til 6900 for afgangen dagen efter.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
natty
Har søgt på tilfældige datoer i marts, her fra Travellink, så de findes stadig. De har sikkert været væk, og nu skal de have flyene fyldt op. Det er lidt som i lotteriet, hvornår man skal bestille. Men vil sige at det er ret sjældent at man kan finde så bilig en billet, næsten op til afgang den 9 marts.

Udrejse - onsdag 9 marts

14:00 on Copenhagen Airport, København 06:30 to Suvarnabhumi International Airport, Bangkok Thai Airways Info » 10h 30min

Hjemrejse - onsdag 23 marts

00:50 on Suvarnabhumi International Airport, Bangkok 06:35 on Copenhagen Airport, København Thai Airways Info » 11h 45min
Totalpris: 4.672 DKKVoksen:
1 x 4.672 DKK
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
ujarak
Lung Yao skrev:
ujarak skrev:
jhmh skrev:
Er der nogen der har erfaring med Emmerites

Har rejst med Emirates de sidste 6 gange, Super selskab synes jeg.
jeg plejer at bruge den afg. ca 3 timers ophold i Dubai.
Husk i rejser gratis med tog til og fra Hamborg.

Er togbilletten KBH-Ham-KBH med DB, inkluderet i billetprisen med Emirates ?
Hvis, det er rigtigt så kunne man godt ofre en taxa fra Ham-HBhof til Fuhlsbüttel lufthavnen.
.

Togbilletten gælder kun i Tyskland. gælder også til S-tog fra banegård til lufthavn.
Ingen problem for mig , jeg bor 20 km fra Padborg.
 
Spring til debat: