Se indlæg
 Udskriv debat
flytning til Thailand
Kurt-Veena
Hej

Jeg står for at skulle flytte til Hua Hin til efteråret og vil gerne have nogle af mine ting med fra Danamrk, men har ikke kunnet finde en måde at få trasporteret de ca. 10 flyttekasser, som jeg har tængt mig at tage med derud. Det er for dyrt at få det traspoteret med fly, så vidt jeg ved og har tænkt på at finde et rederi eller et international flytteselvskab der kan bruges. Men har endu ikke fundet noget firma der kan løfte opgavenWink
Er der nogen her i forum der har erfaring med at få gods trasporteret i større mængder, fra Danmark til Thailand, vil jeg meget gerne vide hvilket selvskab eller firma de har benyttet.

Jeg Vil være meget taknemmelig hvis der er nogen, som ville kunne hjælpe mig med mit problem.

På forhånd takWink

Kurt Jensen
Hua Hin

jesperfrb
Jeg har flyttet alt mit jordiskegods til Thailand! Det var lidt dyrt, men tænker man på prisen på kvalitetsmøbler i Thailand, kunne det svare sig! Så var der en masse bøger og personlige ting jeg ikke ville af med! Dyrt? Måske, men nu er de i Thailand!

Tag evt kontakt med per (big viking) her på siden!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

bangkoknielsen
Ærligt talt Kurt-Veena - 10 flyttekasser kan vel næppe betegnes som en større mængde - men en oplagt opgave for en fly-speditør. Prøv du, ligesom Jesper foreslog, at kontakte BigViking...
Held og lykke...

Eastpak
Hej Kurt

Få et tilbud prøv Per på denne Link www.global-remova...

med venlig hilsen

Søren BKKSmile

basse50
Hej ! Link virker ikke.....Smile

Big-Viking
Rigtigt. Virker ikke. Grunden er at der vil komme en ny og bedre hjemmeside snart. Men derfor kan vi godt varetage folks flytninger til alle Verdens lande.
Redigeret af Big-Viking d. 02/03-2011 05:51

Spring til debat: