Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
hjælp mig jeg søger en sød thaipige
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 16/09-2004 13:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Vil da bare lige sige at Pattaya nok ikke lige er stedet hvor man skal finde sin tilkomne, puhaa hvor er nogle af de barpiger hernede "professionelle". Er sku glad for at det ikke foerste gang jeg er i Pattaya eller Thailand. Sikke man kan komme galt afsted! Ellers gaar det fint hernede, der var banroeveri for et par dage siden paa 2nd road lige foer jeg kom forbi!! Hoerte endvidere at et Engelsk par skulle vaere blevet skudt af en politimand nordpaa i landet i et trekantsdrama. Ovenstaaende er ikke skrevet for at faa folk til at holde sig vaek, her er rimelig roligt og vejret er egentligt ok. Overskyet med lidt sol. Havde egentlig ikke forventet at se saa mange arabere i Pattaya? /Boom-Boom Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
surin |
Lagt på d. 16/09-2004 15:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
jeg syntes at der bliver flere og flere arabere hvert år man er forbi pattaya jeg så engang et fint skilt i en bar i pattaya det lød nogenlunde sådan her der er ingen musliner som må sætte sig her i baren der er ingen muslimer som kan købe drinks her i baren der er ingen piger fra denne bar som går med muslimer vi har disse regler da vi respektere jeres tro på koranen |
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 17/09-2004 09:15
|
Hej Surin, Virker som en bar efter mit hjerte Haaber der kommer flere /Boom-Boom [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 29/09-2004 21:12
|
galjyde skrev: Hejsa jeg håber at der er en her inde der kan hjælpe mig med at finde en sød thaipige mellem 25-35 år som gerne vil her op og giftes. og til alle jer der bare vil være sjove vil jeg bare sige få jer et liv ;-) jeg mener det jo seriøs Hej Galjyde! har du fundet ud af noget med en kone! /Boom-Boom [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
nongnuk |
Lagt på d. 24/11-2004 19:58
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
Hejsa jeg er en pige på 30 år. Jeg mener lige meget hvor man er, eller hvem man er så mener jeg ikke man skal betale for ægtekærlighed.. Jeg er har være sammen med sammen mand over 16 ½ år. og han har ikke betalt for mig.. ja.. det kan være at min mor er sur over det, men så må hun værre det, for vi elsker hinanden, meeen min mand har tit hørt folk siger, hvad har hun kostet eller hvad gav du for hende. jeg blev meget ked af det Vi er lykkelig gift.og har to dejlig børn. jeg kan ikke se, at man skal betale for kærlighed,men jeg kan godt forstå, at en thai datter sender peng til sin mor for at hjælper hend, det er thailand tradition, at man hjælper sin mor forsørger dem når de blev gammel. jeg har moster i thailand og jeg hjælper dem når jeg er der, men når de begynde og tigger om penge så sat jeg grænse.. |
|
|
Henrik J |
Lagt på d. 24/11-2004 22:27
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 48 |
Hej Nongnuk Et stort velkommen. Det er rart at høre nogle meninger fra en Thailandsk kvinde. Du skriver du er 30 år gammel, og har kendt din mand i over 16½ år. Den bliver du nok nødt til at forklare, hvis du vil tages seriøst. Med al respekt. MVH Henrik Once you go asian, you never go caucasian
|
|
|
Lagt på d. 25/11-2004 11:15
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser Ja så har han fundet hende meget tidligt og må jo være pædofil,eller også er det en skrivefejl fra hende det skulle sikker være 6½ år det håber jeg da på bamsen |
|
|
nongnuk |
Lagt på d. 01/12-2004 22:31
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
Hej til alle jer tak for svar. jeg var 14 og forelske sig i ham troede han var 17 / 18 men han blev så 24. måned efter. der er ti år mellem os. og i dag er jeg stædig lykkelig.. Da jeg var den ælder synes jeg det var smart at ha en der lidt ælder og han var jo så sød. meen ville også sige vi har også haft en tynd tråd for et år siden meen hvem har ikke det i alle det året?.. nej han er ikke padofin, så vil vi da ikke ikke blev hænge i alle de året. I dag elsker vi hinanden lige så meget som vi fandt hinanden. jo det var over 16 år. vi har kend hinanden.. ฉันรักประเทศไทย
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |