Se indlæg
 Udskriv debat
burde Birthe Rønn Hornbech gå af
Webmaster
TG950 skrev:
kan kun give dig ret, men jeg tænker også som helhed for b.la. FS specielt af Dansk / Thai par ( man er jo sig selv nærmest Wink )

Ja i min optik er det absolut hellere ikke ideelt den måde man fører udlændingepolitik på.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
sony
Jeg tror nu ikke df er specielt efter thai forhold, det nok mere muslimmer og dem der kommer hertil som bekvemmeligheds flygtninge de går efter. Men efter som vi er styret af eu har vi jo intet at skulle have sagt, alt bliver jo styret derfra desværre. De må jo desværre ikke lave forskel på folk.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

jimmikoldenborg
Fantastisk klip:-)
Hvordan kan man opføre sig sådan??

Ikke engang min 5 årigw datter ville opføre sig sådan.

Webmaster skrev:
jimmikoldenborg skrev:
Håber hun ryger af taburetten dennegang!!

Kender hende ikke personligt, men synes hun virker nedladende og meget hoven.

Her er et lille klip med hende tilbage i 2008:

Jeg tror godt at de fleste kan blive enig om at det nok er en af regeringens mest utaknemmelige poster hun har fået at bestride, men hun gør det sgu' hellere ikke lettere for hende selv med den opførelse hun gennem tiden har lagt for dagen og med de ting som nu er kommet frem. Ved godt hun er under pres fra f.eks. og især DF, men der må hun som minister stadigvæk kunne vurdere om det er DF eller befolkningen hun tjener. Ja for en ministerpost er ikke andet en tjenerstilling for befolkningen. Tror nu nok der er flertal i befolkning for at vi helst skulle have været sluppet for flere af disse palæstinenser, men det er jo ikke det samme som en accept af lovbrud og latterlig opførelse.

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Webmaster
Jeg kan i hvert fald godt, uanset om Birthe Rønn går af, smidt ud eller bliver, tænke mig at de begyndte at genudsende Javel Hr. Minister i fjernsynet. De kunne faktisk meget passende sende Javel Hr. Minister i døgndrift på den frekvens som Folketinget idag har på mit TV (TDC's net).

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
taleofdk
sudsakhon skrev:
Nu vil jeg af alle langt fra forsvare en minister, som overtræder loven.
Om justitsministeren skal gå eller ej, får vi jo nok snart klarhed over

Men alle her på DTW kunne jo overveje en nuance i sagen:

§ 44 Stk. 1.
Ingen udlænding kan få indfødsret uden ved lov.

Spørgsmålet er således: Står internationale aftaler, f.eks. i FN over Grundloven?
Og gør disse aftaler det, er der så ikke tale om suverænitetsafgivelser (efter § 20.), der ikke kan iværksættes uden grundlovsændring efter § 88.?

Det synes jeg lige, at man skal have med i sine overvejelser.
Spørgsmålet kan ikke umiddelgart besvares, men der kommer en afklaring på et tispunkt, idet Statsminister Anders Fogh Rasmussen og udenrigsminister Per Stig Møller er indstævnet til Højesteret i en tilsvarende sag.

Det vil det jo gøre, da regeringen har skrevet under på dette, at man så ikke har sørget for at tage det alvorligt det der stå i grundloven, det er en anden sag .......... så bordet fanger mht. om internationale aftaler, f.eks. i FN står over grundloven ...... da man jo har sat sin underskrift ..... men glæder mig da til at høre hvad udfaldet bliver da der er nogen der har meget røde øre pga dette, at man let og elegant hopper hen over grundloven bag om det danke folk ......

www.holidaysinsiam.com
Anonym Bruger
jimmikoldenborg skrev:

[quote]Webmaster skrev:
[quote]jimmikoldenborg skrev:

Jamen du kan da heller ikke forlange at din 5 årige datter er lige så klog.
Måske hun er den klogeste i familien

i
Redigeret af Anonym Bruger d. 26/02-2011 19:23

jimmikoldenborg
Ikke forstået?

uote]sonny skrev:
jimmikoldenborg skrev:

Webmaster skrev:
[quote]jimmikoldenborg skrev:

Jamen du kan da heller ikke forlange at din 5 årige datter er lige så klog.
Måske hun er den klogeste i familien

i

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Anonym Bruger
Rønn er Danmarks bedste soldat....ene kvinde beskytter hun DK's grænser mod den muslimske invasion....og alle ved at palæstinensere er det værste ravl og krat...bare spørg en muslime i DK...

Palæstinensere er ligeså lav status som sigøjnere i Balkan, ikke uden grund...og i DK er de også kendt for deres dårlige moral når det handler om fx. at snyde....*host* Kokkedal *host*...

Birthe Rønn har bevidst holdt denne gruppe ude i håb om at de selv opgiver deres forsøg på statsborgerskab, så DK ikke får aben...

En anden ting der undrer mig...statsløse?? hvad er Gazastriben og Vestbredden så de facto ???

you win some, you lose some....det er først surt når det går ud over én selv...

DKPete
Iflg. herboende palistinænsere må de iht en FN aftale IKKE vende hjem til Gazastriben..... ikke at jeg tror de vil. De facto er de vel heller ikke statsløse efter at de Palistinentiske stat er oprettet........

Spring til debat: