Se indlæg
pasnr i billetten
|
|
IBP |
Lagt på d. 21/02-2011 07:14
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Nu er der mange der rejser herinde, med mange forskellige selskaber så tænkte det var det rigtige sted at spørge :-) Kan det virkelig passe at man ikke skal opgive pasnr når man bestiller flybillet? Sidder og er ved at bestille flybilletter, og det ene af vores pas er ikke gyldig 6 mnd efter udrejse og skal derfor fornyes. Derfor tænkte vi at vi kunne bestille billetterne, (med rigtige navn, som vil stå i det nye pas, fuldstændig korrekt stavet) og så bestille passet senere. Vi skal flyve med turkish airways |
|
|
handy |
Lagt på d. 21/02-2011 07:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
det kan du roligt gøre har købt billet på nettet de sidste lange tider .....har aldrig skulle skrive pas nr....kun navne som det står i passet...har ydermere en gang skrevet forkert ringede til flyselskabet...og fik oplyst noget med du må ha 3 eller 5 slåfejl...god rejse... |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 21/02-2011 08:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
kun navnene skal du oplyse og nationalitet mange . aldrig pas nr. |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 21/02-2011 09:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
De bruger ikke pas nr som det er nu men det er på´vej på grund af kontrollen
|
|
|
IBP |
Lagt på d. 21/02-2011 12:16
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Tak for hjælpen, det var også det jeg regenede med mth pasnummer. Er der ellers nogen der har erfaringer med at flyve med turkish airways |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 21/02-2011 15:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Er der ellers nogen der har erfaringer med at flyve med turkish airways Ja, hvad vil du vide? Apropos sikkerhed, sidste gang havde jeg fået en anden persons boarding-pas på vejen hjem. I det første fly udløste det lidt halløj, fordi de ikke havde styr på, om alle var med. I det andet fly, blev der ikke løftet så meget som et øjenbryn. Så det er i hvert fald ikke til boarding-passet, de skal bruge pas-nummer. |
|
|
mudi |
Lagt på d. 21/02-2011 16:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 117 |
IBP skrev: Tak for hjælpen, det var også det jeg regenede med mth pasnummer. Er der ellers nogen der har erfaringer med at flyve med turkish airways Vi er lige kommet hjem og har fløjet med Tyrkish Airlines, vi har ikke noget at klage over, tværimod vil jeg sige. vi fløj med en helt nyt fly af typen boeing 777-300. med alle de ting man kunne ønske sig, god benplads, skærm i hver sæde, super service og okay flymad, hvad mere kan man forvente ? Turkish er i dag på fuld højde med de bedste selskaber på ruten, vi bestiller også hos Tyrkish næste gang! Mvh Mudi |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 21/02-2011 17:36
|
De er ok men berlin er mega billige ca 3000 retur
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 21/02-2011 20:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Top High Class Fashion skrev: De er ok men berlin er mega billige ca 3000 retur Heller denne tilbud: THAI forårskampagne med særpriser I begyndelsen af februar lancerede THAI en forårskampagne i rejseperioden 1. marts – 27. juni 2011 til udvalgte destinationer. Kampagnen omfatter særpriser til alle THAI’s destinationer i Thailand, Hanoi, Ho Chi Minh City (Vietnam) og Denpasar (Bali). Både økonomiklasse og Premium Economy Class er omfattet af tilbuddet, og begge klasser kan i øvrigt kombineres. Der er flere forskellige niveauer af økonomiklassepriser. Priseksempel København – Bangkok t/r på billigste økonomiklasse fra kr. 5.175 inkl. flyskatter . Priseksempel København – Bangkok t/r på Premium Economy fra kr. 10.635 inkl. flyskatter Der er dagligt et begrænset antal pladser til rådighed Hør mere om priser, regler og muligheder hos dit rejsebureau. (Opdateret 09feb11) ER priserne med Air Berlin INKL. TAX og er afgangen fra CPH eller skal man lægge billetprisen til Tyskland oveni ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
OleOrm |
Lagt på d. 21/02-2011 20:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 127 |
Top High Class Fashion skrev: De er ok men berlin er mega billige ca 3000 retur Det tror jeg ganske enkelt ikke på. Men prøv at overbevise mig med et link ! |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 21/02-2011 20:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
IBP skrev: Tak for hjælpen, det var også det jeg regenede med mth pasnummer. Er der ellers nogen der har erfaringer med at flyve med turkish airways Du får hvad du betaler for , MEN i dette her tilfælde får du rigtigt noget for dine penge. Eneste minus for nogle er mellemlanding/ventetiden i Istanbul. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
JoMo |
Lagt på d. 21/02-2011 20:55
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
Top High Class Fashion skrev: De er ok men berlin er mega billige ca 3000 retur Hvor har du fundet det, og hvilken tid på året er det? |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 22/02-2011 00:58
|
Har en der er bekendt der lige har købt til den pris kom i onsdags og bliver i 6 uger
|
|
|
TG950 |
Lagt på d. 22/02-2011 06:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Top High Class Fashion skrev: De bruger ikke pas nr som det er nu men det er på´vej på grund af kontrollen nå, og hvor har du så de oplysninger fra ? Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 22/02-2011 06:51
|
Da de er ved og styrke kontrollen om hvem der er hvor og hvor lang tid man er væk er det et helt naturligt træk som der allerede er talt om i Danmark der er 3 personer her i Chiang mai der er kaldet hjem i denne månede for at vise pas samt kontoudtåg mere er på vej
|
|
|
OleOrm |
Lagt på d. 22/02-2011 08:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 127 |
Top High Class Fashion skrev: Har en der er bekendt der lige har købt til den pris kom i onsdags og bliver i 6 uger Jeg tror IKKE på dig. |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 22/02-2011 08:40
|
Det er da op til dig
|
|
|
TG950 |
Lagt på d. 22/02-2011 15:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Top High Class Fashion skrev: Da de er ved og styrke kontrollen om hvem der er hvor og hvor lang tid man er væk er det et helt naturligt træk som der allerede er talt om i Danmark der er 3 personer her i Chiang mai der er kaldet hjem i denne månede for at vise pas samt kontoudtåg mere er på vej jamen hvad har det med Pas Nr. på flybilletter ved bestilling af disse. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 22/02-2011 16:04
|
Hvis du nu læste tråden så ved du hvad det har med det at gøre han spørger om der skal pas nr til at kæbe en bilet og det skal der ikke som det er nu men det kommer meget snart på grund af dem der snyder med ophold rundt omkring i verden
|
|
|
natty |
Lagt på d. 22/02-2011 16:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Top High Class Fashion skrev: Hvis du nu læste tråden så ved du hvad det har med det at gøre han spørger om der skal pas nr til at kæbe en bilet og det skal der ikke som det er nu men det kommer meget snart på grund af dem der snyder med ophold rundt omkring i verden Sig mig har du et link som kan begrunde dine forudsigelser? Jeg tvivler på at et flyselselskab/rejsebureau, får pligt til at oplyse den slags ting til de sociale myndigheder. Men overbevis mig gerne med en konkret artikel, ministerforlslag. osv. Ikke kun noget med en eller anden kommuneansat som har udtalt at det ville da være smart. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
Spring til debat: |