Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Julefrokost Bangkok.
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/12-2005 15:04
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Sig mig, hvorfor er jeg/006 så interessant??? Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 14/12-2005 15:17
|
Antal indlæg: 1145 |
Roland har skrevet en PB og spurgt om hvorfor jeg er efter Wilfred. Roland du skal vide at Wilfred er en kvinde klaedt ud som mand og det er altsaa noget jeg ikke kan snuppe. Og saa har han/hun den kedelige vane at komme vand i wisky og det er for mig en doedssynd og helt utilgiveligt. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Lagt på d. 14/12-2005 15:34
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Meget kan du beskylde mig for Clyde, det er helt OK! Men vand i whiskyen det har jeg nu aldrig praktiseret. Wilfred |
|
|
ben |
Lagt på d. 14/12-2005 15:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 438 |
Wilfred er en kvinde? |
|
|
rolan |
Lagt på d. 14/12-2005 16:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
hæ hæ nå så er jeg mere rolig pas nu på at den her ikke også ryger i sensuren |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/12-2005 16:49
|
Men hvad, så længe han ikke putter isterninger i øllen og sugerør, så er det vel ok...
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 14/12-2005 16:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
KronbergTH skrev: Hej, Sig mig, hvorfor er jeg/006 så interessant??? de tror du er james Bond ;D bare med 006 hehe.. ej .. whisky med vand . det gøre man kun i thailand.. Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
Lagt på d. 14/12-2005 18:59
|
|
Kronberg Det er sikkert fordi dit nummer er 006 se ironien i det nr. bamsen |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 15/12-2005 03:30
|
Hej bamsen, bamsen skrev: Kronberg Det er sikkert fordi dit nummer er 006 se ironien i det nr. bamsen Okay, nu forstår jeg... |
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 15/12-2005 09:00
|
Antal indlæg: 67 |
Se det er et rigtigt juleevntyr. Er Wilfred en thailady, der drikker whiskey on the rocks ? Kære Wilfred. Lad det komme an på en prøve. Ved julefrokosten i København efterlod paulsenp en kæmpeflaske god whiskey. Hvornår har du tid ? Og hvad med jer andre ? Venlig hilsen Nielsen |
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 15/12-2005 09:07
|
Antal indlæg: 67 |
Og Wilfred, du kan se at flasken er ægte på billede 007. Flasken beskyttes her af Bamsen og Deepseadivers. Venligst Nielsen |
|
|
Lagt på d. 02/11-2006 18:00
|
|
Halløjsa Ville lige høre om der er interesse for at gentage sidste års succesrige julefrokost i bkk? Og Nielsen den flaske må vi da lige kigge på dsd |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |