Se indlæg
DR radio program 1 søndag d. 20 kl. 15:03
|
|
Thailandyesyes |
Lagt på d. 19/02-2011 21:55
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
Jeg blev ikke interviewet, da jeg ikke havde tid, men en af vore ansatte hjalp med nogle oversættelser. Overordnet set lød journalisten, som han ville lave en bred tilgang, og ikke entydigt negativ. Men folk er jo bedre til at bemærke (høre) det negative end det positive... Hilsen, Robert Se mig hør mig jeg er vigtig |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/02-2011 22:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
juleaften.. er det karl fra soi 7 i jomtien..?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/02-2011 22:40
|
hehe det er det... skulle bare hører lidt længere
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/02-2011 00:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
vandango skrev: JS skrev: Webmaster skrev: vandango skrev: Det virker i firefox men der er bare en sort skærm, men lyden er der. Tak. Sjovt at høre danske stemmer man kender. Der er kun lyd. Det er fra et radioprogram. Det var ikke lige det jeg mente, men mor dig bare. tak det gør jeg så sandelig også |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 20/02-2011 15:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Ja det var så radio program desværre en tam omgang. Man må da håber at næste udsendes er bedre en den her i eftermiddag Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/02-2011 16:36
|
Antal indlæg: 3779 |
thaikurt1 skrev: Ja det var så radio program desværre en tam omgang. Man må da håber at næste udsendes er bedre en den her i eftermiddag Nej, P1 er nok ikke kendt for de vildeste repotager. Jeg tror faktisk, at det er første gang, at jeg har hørt P1, siden jeg hørte P1 i P4 som barn hver søndag formiddag. Men det var meget personlige udtalelser fra mennesker om deres forhold til Pattaya, og det synes jeg er interessant at lytte på. Hilsen, Robert |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 20/02-2011 17:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Hmmm. Hvad skal der til for at udsendelsen bliver "bedre"? |
|
|
natty |
Lagt på d. 20/02-2011 17:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
sudsakhon skrev: Hmmm. Hvad skal der til for at udsendelsen bliver "bedre"? hmm, well, selvmord, flyvende faranger, drab, druk, slagsmål, detaljerede sexuelle oplevelser osv. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Klovn |
Lagt på d. 20/02-2011 18:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
god og sober underholding(nice).. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 20/02-2011 18:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
thaikurt1 skrev: Ja det var så radio program desværre en tam omgang. Man må da håber at næste udsendes er bedre en den her i eftermiddag Ja, du kunne jo indgå heri, Kurt. Bosiddende i Thailand, thai gift, og med børn af egen avl, du dårligt kan tale med. Det er sgu da sensationelt. Og ingen tam omgang. Dr1 vil savle over din historie og få bekræftet alle de fremherskende fordomme. Jeg synes personligt, at den ældre mand der fik en blodprop og fandt sin nye kærlighed i Thailand var en hjertevarmende historie. Redigeret af rinpoche d. 20/02-2011 19:06 |
|
|
kylling |
Lagt på d. 20/02-2011 19:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Tak WEB Kim Jeg har lige nu hørt den udsendelse,jeg håber du gider linke til de andre udsendelser MVH Pollo |
|
|
handy |
Lagt på d. 20/02-2011 19:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
rinpoche skrev: Jeg blev sku også helt rørt.....thaikurt1 skrev: Ja det var så radio program desværre en tam omgang. Man må da håber at næste udsendes er bedre en den her i eftermiddag Ja, du kunne jo indgå heri, Kurt. Bosiddende i Thailand, thai gift, og med børn af egen avl, du dårligt kan tale med. Det er sgu da sensationelt. Og ingen tam omgang. Dr1 vil savle over din historie og få bekræftet alle de fremherskende fordomme. Jeg synes personligt, at den ældre mand der fik en blodprop og fandt sin nye kærlighed i Thailand var en hjertevarmende historie. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 20/02-2011 20:09
|
enig hørte den i går på web kim´s link, da sønnike var gået til ro.. jeg hører gerne de næste 2
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 20/02-2011 21:32
|
Hvad med at holde dig til det det handel om at P 1 tager til Pattaya for at taler med danskerne der er bosat eller opholder sig i Pattaya. I sted for at blive personificeret. Nu har jeg ikke tænk at medvirker i nogen udsende på P 1 eller DR 1. Og dine fordomme om at jeg ikke kan tale thai kan du stikke op r.... det glæder også jeg andre der sammen menig Redigeret af thaikurt1 d. 20/02-2011 21:56 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 20/02-2011 22:13
|
hmm, well, selvmord, flyvende faranger, drab, druk, slagsmål, detaljerede sexuelle oplevelser osv Det behøver jeg ikke hør P1 for at oplevelser det kan bare læse avisen eller finde en dansk sted hvor det er samtale emne hvad mennesker lave når de gå seng er en privatsag Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Black Lotus |
Lagt på d. 20/02-2011 23:00
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
HAHA Clausen og teknikeren var her i næsten 14 dage og var rundt til andet end Pattaya, så jeg kan forestille mig at de har mange timer på bånd til senere brug. |
|
|
natty |
Lagt på d. 20/02-2011 23:11
|
thaikurt1 skrev: hmm, well, selvmord, flyvende faranger, drab, druk, slagsmål, detaljerede sexuelle oplevelser osv Det behøver jeg ikke hør P1 for at oplevelser det kan bare læse avisen eller finde en dansk sted hvor det er samtale emne hvad mennesker lave når de gå seng er en privatsag Kurthhh, det var dig selv som skrev at udsendelsen var tam, så jeg forelog noget andet indhold, som måske kunne interessere dig. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 21/02-2011 07:25
|
natty Jeg var skuffe over at man fra DR kun bruge 1/2 time en søndag eftermiddag. Udsendes mangler oplysning om hvor mange danskerne der bo fast bo i thailand osv. Man bruge for lidt tid på tale med danskerne ret mig hvis tage fejl to danskerne mere tid på juleaften. og nogen gange er det svært at høre hvad der bliver talt om pga støj fra festen. Jeg har hørt mange udmærke udsendes i radioen hvor man næste følger at man der hvor udsendes forgå at man ligefrem få gåsehud. Det var rejsebeskriver møde med andre menneskerne osv Det kan godt være at jeg sætter for stor forventning til en radio udsendes i dag. Der skal også være mulighed for at man kan være kritiseres ud at man få spand l... tilbage. Nu skulle udsendes nok ikke være med til at danskerne få flere fordomme men at give et billede af grunden til at så mange vælge at flytte til Pattaya og vælge at leve med en thaidame og gifte sig. Og at danskerne få et andre syn på Pattaya end det man har læse eller se de sidste mange år negative om Pattaya. Håber at man også få mulighed for at høre om danskerne der bo andre steder i Thailand. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Tumut |
Lagt på d. 21/02-2011 08:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
har lige hørt det og. jeg synes det super godt. Kan ikke se noget negativ i det. Svært at finde mere ærligt og følelesemæssig radioe. Så alt i alt GODT program |
|
|
natty |
Lagt på d. 21/02-2011 11:05
|
thaikurt;"Usendes mangler oplysning om hvor mange danskerne der bo fast bo i thailand osv. Man bruge for lidt tid på tale med danskerne ret mig hvis tage fejl Håber at man også få mulighed for at høre om danskerne der bo andre steder i Thailand." Nu handler udsendelsen sådan set altså om Danskere i Pattya og ikke om Udon Thani, Chiang Mai eller noget andet sted. Det gør titlen på udsendelsen da også helt klart. Udsendelsen hedder ikke "Danskere i Thailand." Det blev faktisk nævnt hvor mange danskere man mener bor i Pattaya. Det er da ikke andet end danskere som fortlæller i udsendelsen om deres liv og hvorfpr de er i Pattaya. Det er da bedre at høre på et par stykkers livshistorie end på 20 som ikke når at sige andet en: øhh. Jeg synes din kritik er helt forfejlet og ved siden af. Redigeret af natty d. 21/02-2011 11:25 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
Spring til debat: |