Se indlæg
 Udskriv debat
Emirates airlines
handy
så skulle den være god nok...har hørt fra en ven i lufthavnen at de skulle starte afgange fra CPR d 27 sug...dejligt hvis priserne bliver de samme som fra tyskland så koster en retur som kan laves om og med gyldighed 6 mdr kun omkring 6 tusser i de dyre md vel og mærke....dog stadig ned tissepause i Dubai gode fly og god servises

Nirvana
Du skriver afgange fra CPR heder det ikke CPH
Come As You Are

Nirvana
vår lang tid tar en tur fra CPH til BKK med tissepause i Dubai
Come As You Are

handy
er ikke klar over hvor lang tissepausen bliver i Dubai, men det kan man vel snart se på deres hjemmeside den der rejser fra Hamborg.......er det 2 3 timer de flyver 380 på nogle afgange Dubai Bangkok om det så er godt eller dårligt skal jeg ikke gøre mig klog på......jo selvfølgelig Cph skrevet i nattens mørke under en teniskamp med en SmileDansker...

laodenmark
Ja. pausen afhænger vel af hvor mange Singha'er man har fået i flyet. Nej spøg til side.

Sålænge der ikke er nogen der har opgivet en afgangs slottid kan det kun være gisninger. Mit bud er afgang om eftermiddagen ala tider til fra hamburg.
fra dubai er der flere daglige afgange mod bkk hver dag (ændres lidt efterhånden som de får indsat flere A 380) men afgang 2340, 0315 og igen
ved 8-9 tiden om morgenen. Prisen for connection 0315 er ofte lidt højere end på de andre afgange derned. Sikkert fordi efterspørgslen er større
men også på høje tid de kommer hertil (har vist 5 connections fra uk) skader jo aldrig med mere konkurence ud af dk.
Og så slet ikke af et selskab som på mange områder overgår de eksisterende udbydere. Velkommen siger jeg.
Flyene dit sætter ind på ruten fra cph vil jeg gætte bliver 777 -200/300 ER.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

b_j3ns3n
må man som thai og eu borger gå ud af lufthaven i dubai uden visum..?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

TG950
handy skrev:
så skulle den være god nok...har hørt fra en ven i lufthavnen at de skulle starte afgange fra CPR d 27 sug...dejligt hvis priserne bliver de samme som fra tyskland så koster en retur som kan laves om og med gyldighed 6 mdr kun omkring 6 tusser i de dyre md vel og mærke....dog stadig ned tissepause i Dubai gode fly og god servises

tror godt at du kan skyde en hvid pinde efter priser som fra Hamburg, alene bare skat & lufthavns afgiften vil gøre billeten væsentlige dyrer fra CPH end fra Hamburg.

http://www.cph.dk...200601.pdf
Kastrup

http://translate....arges.html
Hamburg
Redigeret af TG950 d. 23/01-2011 13:55
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

handy
SmileDet med skat havde jeg ikke lige tænkt på .....men håber det bedste.....syntes godt nok thai er blevet noget peberet forespurgte på en års billet sidste efterår 13500 velbekommen Smile

TG950
handy skrev:
SmileDet med skat havde jeg ikke lige tænkt på .....men håber det bedste.....syntes godt nok thai er blevet noget peberet forespurgte på en års billet sidste efterår 13500 velbekommen Smile

fik lige lagt links til afgifter ind samtidig med at du svarede Wink

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

laodenmark
b_j3ns3n skrev:

Nej det må man ikke. Men kan søge om Visum på emirates egne hjemmeside. Så formalia skulle vær ok
on arrival. Om det er lige nemt for Eu og ikke Eu borgere vides ikke.

TG950
laodenmark skrev:
b_j3ns3n skrev:

Nej det må man ikke. Men kan søge om Visum på emirates egne hjemmeside. Så formalia skulle vær ok
on arrival. Om det er lige nemt for Eu og ikke Eu borgere vides ikke.

http://www.emirat...visas.aspx

b_j3ns3n
fint.. så skulle man måske prøve et par dage i dubai når man nu er der alligevel.. sidst sad vi 10 timer i lufthavnen (dubai) blev sku lidt øm i røven, så vis det er overkommeligt tror jeg vi skal et smut inden om dubai Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

TG950
b_j3ns3n skrev:
fint.. så skulle man måske prøve et par dage i dubai når man nu er der alligevel.. sidst sad vi 10 timer i lufthavnen (dubai) blev sku lidt øm i røven, så vis det er overkommeligt tror jeg vi skal et smut inden om dubai Wink

ja og så en tur op i Khaliffens Tårn, 828 meter højt.

[img]http://www.kristeligt-dagblad.dk/modules/xphoto/cache/9/235409_656_9999_0_0_0_0.jpg[/img] is not a valid Image.

http://www.burjkh...

jens
Fly fra CPH kan allerede nu søges på Emirates hjemmeside.
CPH-DXB
EK152 afg CPH 14.55 ank DXB 23.15 flytid 6T20min flytype A330-200
EK151 afg DXB 08.30 ank CPH 13.10 flytid 6t40min flytype A330-200
Disse kan jo så kombineres med deres 4 daglige afgange til Bangkok hvor den korteste ventetid ud er med EK384(A380) afg 03.15 til Bangkok hvilket giver en ventetid på 4 timer.
Og retur fra Bangkok kan man vælge EK385(A380) der ankommer til DXB 04.30 hvilket også giver en ventetid på 4 timer.
Eller EK419(B777-300ER) som ankommer til DXB 05.45 som giver 2t45min ventetid, denne vil jeg så ikke anbefale da det er nogle rigtig møgsæder de har i B777-300ER ifht deres B777-300.
Hvis man søger en pris lige nu i september-oktober kommer de med en pris på 7974kr heraf 274kr i taxes.
Men deres priser ikke på plads endnu, og der skal garanteret nok komme nogle kampagnepriser de kørte i perioden september til november med priser på 448 euro fra Hamborg sidste år.

laodenmark
jens skrev:
Fly fra CPH kan allerede nu søges på Emirates hjemmeside.
CPH-DXB
EK152 afg CPH 14.55 ank DXB 23.15 flytid 6T20min flytype A330-200
EK151 afg DXB 08.30 ank CPH 13.10 flytid 6t40min flytype A330-200
Disse kan jo så kombineres med deres 4 daglige afgange til Bangkok hvor den korteste ventetid ud er med EK384(A380) afg 03.15 til Bangkok hvilket giver en ventetid på 4 timer.
Og retur fra Bangkok kan man vælge EK385(A380) der ankommer til DXB 04.30 hvilket også giver en ventetid på 4 timer.
Eller EK419(B777-300ER) som ankommer til DXB 05.45 som giver 2t45min ventetid, denne vil jeg så ikke anbefale da det er nogle rigtig møgsæder de har i B777-300ER ifht deres B777-300.
Hvis man søger en pris lige nu i september-oktober kommer de med en pris på 7974kr heraf 274kr i taxes.
Men deres priser ikke på plads endnu, og der skal garanteret nok komme nogle kampagnepriser de kørte i perioden september til november med priser på 448 euro fra Hamborg sidste år.

Hej Jens. rigtig fine oplysninger der fremkom der.
Mht. flysæder er de vist igang med at refurbishe/opgrade på deres gamle fly (vel 7-10 år gamle fly) så måske det også sker der. Ville i hvert tilfælde være logisk at de fly med de 'værste ' sæder bliver moderniseret først.

natty
Jeg kan se på www.seatguru.com at Emirates presser 3-4-3 sæder ind på hver række på økonomi på deres B-777, er det ikke lidt trængt?. Qatar bruger 3-3-3, ligesom Thai. Sæderne må da være smallere?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

b_j3ns3n
har fløjet med emirats en gang.. men bestem ikke sidste, ved ikke hvad vi fløj i fra hamburg til dubai (dubai-bangkok airbus) men begge flyvere var fine og der var fint plads til mine 192cm og 80 kilo Wink
Redigeret af b_j3ns3n d. 23/01-2011 17:08

jens
De sidste 2½ år har emirates brugt 777-300 fra Hamborg-Dubai.
Og mht sædebredden er den 17" både ved Thai (både 777 og 747) og emirates, men gangene er utrolig smalle ved emirates der er kun lige plads til madvognene.
Men de har 34" sædeafstand det er væsentlig mere vigtigt en en ½" mere eller mindre i bredden.
Vi har fløjet med Emirates fra Hamborg de sidste 3 gange og fortsætter med det så længe deres priser er fornuftige.
Det er så rart at der kun er 2 sæder i de yderste rækker i deres A330. der er så ikke ICE i A330 men kun alm skærme i sæderne med 15 film og musikkanaler og div spil.
Men jeg vil absolut anbefale emirates de er klasser over Thai.
Mvh
Jens

Lung Yao
b_j3ns3n skrev:

Thai pas NEJ:
http://united-ara...t-Denmark/

Dansk pas JA: Visas on arrival
If your country of nationality appears on the list below, no advance visa arrangements are required to visit the UAE. Simply disembark your flight at Dubai International Airport and proceed to Immigration, where your passport will be stamped with a 30-day visit visa free of charge. This can be extended for an additional 30 days at an additional charge.

Eligible countries:

Australia
Andorra
Austria
Brunei
Belgium
Denmark
Finland
France
Germany
Greece
Hong Kong
Iceland
Ireland
Italy
Japan
Liechtenstein
Luxembourg
Malaysia
Monaco
Netherlands
New Zealand
Norway Portugal
San Marino
Singapore
South Korea
Spain
Sweden
Switzerland
United Kingdom
United States of America
The Vatican

http://www.emirat...visas.aspx

http://www.visahq...s/Denmark/

Og der er ingen UAE ambassade eller konsulat i DK, nærmeste er i Berlin.

http://united-ara...y/Denmark/

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Surmule
Jeg har lige købt biletter hos Qatar Airway's - kr. 5024 pr. stk. afg. primo april og retur ultimo maj.

Overkommelig ventetid ca. 1 time mod bkk og ca. 2 timer den anden vej.

At Qatar airways er blandt de få 5stjernede og at de blev kåret som nr. 3 i branchen i 2010 (også hvad økonomi klassen angår) - gør jo det jo lidt forventningsfyldt.

Spring til debat: