Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Julefrokost Bangkok.
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 12/12-2005 01:55
|
Antal indlæg: 1145 |
Hej til alle. Et stort tak for sidst til alle deltagere ved julefrokosten her I Bangkok. Det var virkeligt rart at moede jer alle og se hvem det man debaterer med til dagligt. Jeg tog nogle billeder men de er af en eller anden grund blevet af en kvalitet der ikke er egnet til visning. Jeg ved at andre ogsaa tog billeder saa hvis i vil sende dem til Kim ville det vaere rart. Jeg haaber vi snart kan moedes igen. Clyde. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Lagt på d. 12/12-2005 03:30
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Det var også rigtig hyggeligt at mødes og også herfra håber jeg at vi snart kan samles igen , og kan kun anbefale at andre bosiddende i omegnen møder op næste gang vi ses. mvh jeppe |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/12-2005 06:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Hej. Også stor tak herfra for en hyggelig aften, jeg sender lidt billeder til kim, som så sikkert er så rar, at ligge dem ind.... Med Venlig hilsen Kanchalee ( Ning ) & Joergen ( Suk ) Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 12/12-2005 06:21
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej alle sammen, Jo, det var hyggeligt. Tak for en god aften. Og næste år kan vi alle snakke Thai Hilsen, Robert og Bo (Piyatida) |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/12-2005 21:18
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Ok, så lykkes det mig at få lagt billederne fra julefrokosten i Bangkok ind. I ser ud til at have hygget jer :-) Er det Nielsen som også er med på de billeder eller en dobbeltgænger ? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
rolan |
Lagt på d. 12/12-2005 21:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
tak for bilederne fra julefrokosten det er sjovt at se folk som er her på dt nu mangler vi bare lidt navne selv om man jo kan genkende en del |
|
|
nicefarang |
Lagt på d. 12/12-2005 22:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 420 |
Foto 347 hvem er det ? Synes at have mødt ham før i dk. |
|
|
ben |
Lagt på d. 13/12-2005 02:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 438 |
Jeg gik glip af en god julefrokost ser det ud til - men det maa blive til naeste aar saa, eller til naeste arrangement. Skaal! |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/12-2005 05:45
|
Jeg har sat lidt navne på billederne, håber ikke jeg har fejlet Julehilsen Suk.................. Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/12-2005 06:26
|
Foto 347 ??????????????????????????????? Suk............ Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 13/12-2005 07:12
|
Antal indlæg: 67 |
Hvornår starter der en ny runde julefrokoster ? Nielsen |
|
|
Lagt på d. 13/12-2005 10:24
|
|
hej Nielsen Du kan jo foreslå en dato jeppe |
|
|
Lagt på d. 13/12-2005 13:45
|
|
Det ser ud til at i alle har haft en herlig Julefrokost i Bangkok. Selv kunne jeg ikke komme, men Sir Clyde laver nok en ny til næste år. Wilfred |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 13/12-2005 16:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 540 |
hejsa ligesom -nicefarang synes jeg at den person der er på bilede "347" eller 006 som det også står som virker bekendt, hvem kender denne person eller hvem er du ! Jeg vil også gerne til næste arrangement, dog ikke hvid det holdes samme sted, kan ikke tåle de tre der ejer stedet !!!! |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 13/12-2005 17:19
|
Antal indlæg: 1145 |
Kaere Wilfred. Dy kan vaere helt sikker paa at der bliver julefrokost til naeste aar og den bliver stoerer og bedre end den vi havde i aar. Jeg regner dog ikke med at se dig da der forhaabentlig ikke laengere vil vaere brug for din tjeneste til den tid. Jeg er dog ikke urolig for jeg er sikker paa at uanset hvor laenge du leder efter et fly finder du aldrig et der vil flyve dig her ud. Sir Clyde Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/12-2005 17:43
|
Hej, tuktuk skrev: hejsa ligesom -nicefarang synes jeg at den person der er på bilede "347" eller 006 som det også står som virker bekendt, hvem kender denne person eller hvem er du ! Jeg vil også gerne til næste arrangement, dog ikke hvid det holdes samme sted, kan ikke tåle de tre der ejer stedet !!!! Er det mig, der er 006??? |
|
|
nicefarang |
Lagt på d. 13/12-2005 17:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 420 |
Det er vist Kronberg der er på billedet (med hvid tshirt). Så har jeg misforstået noget. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/12-2005 18:11
|
Hej, nicefarang skrev: Det er vist Kronberg der er på billedet (med hvid tshirt). Så har jeg misforstået noget. Det ved jeg ikke, for det kan da godt være, du har mødt mig. |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 14/12-2005 13:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Er det Nielsen som også er med på de billeder eller en dobbeltgænger ? Ja, nogle rejser langt for en god gang hygge og mad Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2005 14:32
|
|
det er kronborg der sidder der og hygger sig Jeppe |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |