Se indlæg
 Udskriv debat
fiskeri
surin
bamsefar 15 dage ekstra det må da have været med viljeGrinGrinGrin

Davser Surin
Nej det var faktisk ikke med vilje,min billet duede ikke da jeg kom og skulle hjem,så sonny tours havde min strandet derude på fuldt kost og fri hotel,og 1000 bath om dagen i lommepenge
feriebamsen

Ja bamse og det var du meeeeget ked af ik'

Davser jsh
Jo det var jo første gang jeg var i thailand,
men jeg havde fået gode venner i pattaya
og fundet min nuværende kone,
Men hun var sgu gift med en thaimand
og ja da jeg så kom hjem efter den trumatiske oplevelse at strande
så gik jeg i hele 3 dage og købte en ny billet og tog derude igen
og fik over talt min kone til at blive skilt,og boede så derude i ca 2 år
feriebamsen

surin
hvad var trixet for at få billeten ugyldig det kunne jo være at jeg kunne benytte mig af det når jeg skal hjem næste gang

Boom-Boom
Hej Bamse,

Hvad var trixet med at score konen!, det kunne være..... nå nej

Jeg mener, du er da vidst en lille gris GrinGrinGrin

/ Boom-Boom
Redigeret af Boom-Boom d. 29/09-2004 02:11
[small]Up to me, he he!
[/small]

Davser Surin
JA jeg er helt uskyldig
jeg rejste med sunny tours og fløj med
aero flot,og de havde lavet en fejl så min
billet ikke duede
rejsebamsen

ups bamse, så kan jeg sgu bedre forstå du roser aoro plot så megetGrinGrinGrin

MisterM
Hej Isaan.
Har du proevet soen i Khonkaen (Inde i Byen). Her har jeg set thaier hive store fisk op med stang. Vi havde ingen vaegt men der maatte 4 thaier til at baere fisken ud til bilen. Det er ogsaa tilladt at fiske flere steder i Maenam floden i Bangkok.Smile

Davser Jsh
Ja jeg har jo aldrig haft noget at klage over med at flyve med aeroflot
gode fly boing 777 og god mad og service,det er svært at klage over
Det eneste jeg har klaget over er at de pilleder i folks kufferter ved mellemlandingen.
Det var irreterende og derfor stoppe jeg med at flyve med dem,og så fandt jeg ud af at det jo var rart at kunne sove hele vejen og vågne frisk op i bangkok.
Jeg snupper 2 sovepiller når vi får den 1 gang drikkevarer og vågner til morgenmaden,fordi de vækker mig GrinGrin
Flyvebamsen

Ja gid det var mig der kunne nøjes med at tage 2 sovepiller. Jeg kan simpelhen ikke sove om det er fly tog eller bus. Har prøvet at tage sovepiller, det hjalp ikke.

chang
HEJSA MisterM

der er skide mange kapper i den sø du nævner i khon kaen, mig konen og svigerfoældrerne var inde ved søen her for ca 8 uger siden og der vælter med kapper, men det er uloveligt at fiske der men det skider lokal befolkningen på GrinGrinGrin

p.s kommer din kone også fra khon kaen

M.V.H chang

surin
ja jeg har samme problem får sku aldrig sovet i flyveren

MisterM
Nej, jeg e ikke gift i Thailand, men en af mine bedste venner (thai) er gift med en pige fra Khon Kaen. Hun har en meget stor familie der.
Ellers har de en god forretning i Bangkok og bor der.
Han elsker at fiske og tager mig altid med...ogsaa naar vi skal smide lidt broed ud til fiskene...

ras
isaan skrev:
hej

Er der nogen her der har været ude at fiske i thailand ?? og hvor ??
jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om mulighederne , da jeg fisker meget her i DK .Smile

mvh.isaan

Hej isaan

Jeg har prøvet et par gange.

Ranong - Med kystfiske-grej - Lidt småfisk og en " Sting-ray " på størrelse med et lokums-brædt.

Khao Lak - Fra longtail-boat på det lokale koral-rev med håndline og agn - Rigeligt med 1-2kg fisk , samt en meget hidsig leopard-plettet muræne med en gevaldig tandsæt.
Efter solnedgang - og fuldmåne må efter min erfaring være perfect.

Mvh.
ras

surin
jeg tror det issan søger er storvildt ikke små fisk er der virkelig ikke nogle som har prøvet turen på en moderne båd mede fiskestol og hajer og marlin i vandet

isaan
hej

jo det er skam de store fisk jeg vil gå efter derover kunne være kanon af en oplevelse .Smile
høre gerne fra nogen der kender grejbutikker i thailand .
vh.isaan

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
surin
jeg har selv let med lys og lygte efter det men ind til vidre kun fundet et visit kort til en fra phuket

Davser
Der ligger en fiskeforretning i pattaya
det gjorde der i hvertfald sidste år da jeg var der forbi.
Der var jeg med nogen som skulle ud og fiske i et par dage, de skulle overnatte på båden og rundt flere steder
bamsen

ras
isaan skrev:
hej

jo det er skam de store fisk jeg vil gå efter derover kunne være kanon af en oplevelse .Smile
høre gerne fra nogen der kender grejbutikker i thailand .
vh.isaan

Hej isaan
De store fisk spiser de mindre fisk - og hvor de mindre fisk er , kommer de større fisk selvfølgelig også.
Og jeg ved at der bliver observeret store " skygger " , endda tæt ind
under land , ved det lille koral-rev ud for Bangniang Beach.
Der findes et kort på [url]www.khaolakbeach.com[/url]

Mvh
ras
Redigeret af Webmaster d. 20/10-2004 14:20

Spring til debat: