Se indlæg
Hvor fandt du din Thai?
|
|
vandango |
Lagt på d. 16/01-2011 01:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Har både mødt min nuværende kæreste samt min forhenværende på barer i Pattaya. Min forrige arbejdede på en farang ejet ejendom, hvor hun var altmuligmand, og tog highschool i fritiden. Min nuværende er selverhvervende, har boligudlejning samt køkken i Bangkok, og beautysaloon i Pattaya, sidstnævnte er under flytning. Ejer desuden flere ejendomme Thailand og store jordbesiddelser samt fed øse, hendes storbyfamilie er respektabel og velstillet, de fleste af hendes venner er selverhvervende. Havde en pragtfuld aftenten da jeg mødte hende i baren, sagde til hende at jeg gerne ville have hende med til hotellet, men at jeg ikke ville give hende penge for det. Hun sagde ja og det viste sig at hun var et pragtfuldt menneske, som er svær ikke at forelske sig i. Hun har via baren mødt tre mænd før mig, de to af forholdene var korte, de to sidste er lange, hvor af mine 14 måneder snart vil være det længste. Hun har forklaret at hun ikke arbejder med prostitution, men er provisionslønnet af hvad kunderne drikker. De der kender hende her på DTW, kan sagtens nikke genkendende. Har selv været med til lønudbetalingerne, fra tiden hvor at jeg har været i Danmark, hun er god til at få kunderne til at fyre penge af. Vi har fra tid til anden diskuteret om at hun nu også er prostitueret, når jeg er i Danmark, man er jo lidt jaloux, får en skideballe, "tror du at du kan købe mig for 1000 baht?!!" Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg har købt kvinder i Pattaya. Har mødt et par stykker, som jeg godt kunne se mig selv som kærester med. Men nu holder jeg fast ved hende jeg elsker. Nåh ja det jeg ville sige var, at for mig betyder det ikke en dyt om hun kommer fra en bar, bare man har nogle rigtige følelser for hinanden. Det jeg kan tænde lidt af på er, at der er mange der sender mange penge ud til kæresterne. For hvis det hele kun handler om penge, så kan det sgu være ligemeget. Så vil jeg hellere barfine og betale pigen mens jeg er i Thailand, og så glemme alt om hende når jeg er hjemme i Danmark. Redigeret af vandango d. 16/01-2011 01:20 |
|
|
Frank |
Lagt på d. 16/01-2011 01:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
brianmarinus skrev: Frank skrev: Stop nu-jeg siger IKKE,at der er noget negativt ved bar-piger,tvaertimod-det jeg klager over,er de folk der syntes, at alle thailandske damer,er bar-piger,der kun er ude efter folks penge-og som generelt,er negative,lige meget hvad,der bliver sagt/skrevet-men du har obenbart lidt svaert ved, at alese,hvad folk skrive,kan jeg forstaa-sidst var detprindelige/oprigtige-proev at tage lidt mere tid til, at gennemlaese folks kommentarer,saa gaar det nok,skal du se.brianmarinus skrev: ...................... Med oprindelige thailaendere,tror jeg,at der menes-folk udenfor bar miljoeet-folk udenfor Bangkok,Pattaya osv. Om jeg er forkvaklet-det kan da godt vaere,men er bare SAA traet af,at uanset hvor man kigger hen i de forskellige forums,saa sidder der en eller flere,der bare-ikke engang imellem,men hele tiden-kun er negative og har den skoere opfattelse, at alle thailandske damer,er bar-piger,der kun er ude efter folks penge. De udlaendinge,jeg kender hernede,lever et ganske alm. liv som alle andre i verden,med baade op og nedture-men generelt et rigtig godt liv. Naar man saa-som jeg, kun har oplevet en hel masse possitivt og godt hernede,er det da naturligt,at man rejser boerster,naar man gang paa gang,ser hvilket syn, nogen har paa Thailand og befolkningen hernede. For mig at se,sidder der en bunke mennesker,der har vaeret hernede i mange aar og som paa en eller anden maade,er utilfredse med deres liv-men af ukendte aarsager ikke ser sig i stand til, at vende tilbage,til det de kom fra-og saa kommer alt gallen op i dem og det skal saa gaa ud over vi andre. Hvad er det som er negativt ved bar-piger? alese?: Har du nogensinde hørt om punktummet? Hvem i denne tråd er de folk som skriver, at thaipiger kun er ude efter folks penge? |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 16/01-2011 01:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Frank skrev: brianmarinus skrev: Frank skrev: Stop nu-jeg siger IKKE,at der er noget negativt ved bar-piger,tvaertimod-det jeg klager over,er de folk der syntes, at alle thailandske damer,er bar-piger,der kun er ude efter folks penge-og som generelt,er negative,lige meget hvad,der bliver sagt/skrevet-men du har obenbart lidt svaert ved, at alese,hvad folk skrive,kan jeg forstaa-sidst var detprindelige/oprigtige-proev at tage lidt mere tid til, at gennemlaese folks kommentarer,saa gaar det nok,skal du se.brianmarinus skrev: ...................... Med oprindelige thailaendere,tror jeg,at der menes-folk udenfor bar miljoeet-folk udenfor Bangkok,Pattaya osv. Om jeg er forkvaklet-det kan da godt vaere,men er bare SAA traet af,at uanset hvor man kigger hen i de forskellige forums,saa sidder der en eller flere,der bare-ikke engang imellem,men hele tiden-kun er negative og har den skoere opfattelse, at alle thailandske damer,er bar-piger,der kun er ude efter folks penge. De udlaendinge,jeg kender hernede,lever et ganske alm. liv som alle andre i verden,med baade op og nedture-men generelt et rigtig godt liv. Naar man saa-som jeg, kun har oplevet en hel masse possitivt og godt hernede,er det da naturligt,at man rejser boerster,naar man gang paa gang,ser hvilket syn, nogen har paa Thailand og befolkningen hernede. For mig at se,sidder der en bunke mennesker,der har vaeret hernede i mange aar og som paa en eller anden maade,er utilfredse med deres liv-men af ukendte aarsager ikke ser sig i stand til, at vende tilbage,til det de kom fra-og saa kommer alt gallen op i dem og det skal saa gaa ud over vi andre. Hvad er det som er negativt ved bar-piger? alese?: Har du nogensinde hørt om punktummet? Hvem i denne tråd er de folk som skriver, at thaipiger kun er ude efter folks penge? Hvem siger thaipiger er ude efter folks penge ??? Såvidt jeg kan se skriver han bar-piger... synes du thai-piger er bar -piger ... eller er du ved at være træt.??? |
|
|
savasava |
Lagt på d. 16/01-2011 01:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Der findes også boghandlere, 7-eleven og internet i Spanien og Grækenland. Til gengæld er beer-bar-brabchen , mig bekendt, ikke særlig udbredt de steder. Derfor undres jeg over, at den store bølge af familiesammenføringer kommer fra netop Thailand, når de familiesammenførte nu ikke har en fortid i det kulørte miljø. Hvis der bare er tale om boy meets girl, hvorfor er der så ikke en større invandring fra andre lande? Det kan jo vaeri fordi de spanske og graeske damer, stiller storre krav til deres kommende aegtemand. Jeg modte min kone pa bar i 1999. Redigeret af savasava d. 16/01-2011 01:45 |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 16/01-2011 01:47
|
vandango skrev: Har både mødt min nuværende kæreste samt min forhenværende på barer i Pattaya. Min forrige arbejdede på en farang ejet ejendom, hvor hun var altmuligmand, og tog highschool i fritiden. Min nuværende er selverhvervende, har boligudlejning samt køkken i Bangkok, og beautysaloon i Pattaya, sidstnævnte er under flytning. Ejer desuden flere ejendomme Thailand og store jordbesiddelser samt fed øse, hendes storbyfamilie er respektabel og velstillet, de fleste af hendes venner er selverhvervende. Havde en pragtfuld aftenten da jeg mødte hende i baren, sagde til hende at jeg gerne ville have hende med til hotellet, men at jeg ikke ville give hende penge for det. Hun sagde ja og det viste sig at hun var et pragtfuldt menneske, som er svær ikke at forelske sig i. Hun har via baren mødt tre mænd før mig, de to af forholdene var korte, de to sidste er lange, hvor af mine 14 måneder snart vil være det længste. Hun har forklaret at hun ikke arbejder med prostitution, men er provisionslønnet af hvad kunderne drikker. De der kender hende her på DTW, kan sagtens nikke genkendende. Har selv været med til lønudbetalingerne, fra tiden hvor at jeg har været i Danmark, hun er god til at få kunderne til at fyre penge af. Vi har fra tid til anden diskuteret om at hun nu også er prostitueret, når jeg er i Danmark, man er jo lidt jaloux, får en skideballe, "tror du at du kan købe mig for 1000 baht?!!" Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg har købt kvinder i Pattaya. Har mødt et par stykker, som jeg godt kunne se mig selv som kærester med. Men nu holder jeg fast ved hende jeg elsker. Nåh ja det jeg ville sige var, at for mig betyder det ikke en dyt om hun kommer fra en bar, bare man har nogle rigtige følelser for hinanden. Det jeg kan tænde lidt af på er, at der er mange der sender mange penge ud til kæresterne. For hvis det hele kun handler om penge, så kan det sgu være ligemeget. Så vil jeg hellere barfine og betale pigen mens jeg er i Thailand, og så glemme alt om hende når jeg er hjemme i Danmark. Vandango ... jeg troede du var ældre.. Men når 14måneder er et langt forhold for dig ... så kan du da ikke være så gammel |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 16/01-2011 01:59
|
savasava skrev: Der findes også boghandlere, 7-eleven og internet i Spanien og Grækenland. Til gengæld er beer-bar-brabchen , mig bekendt, ikke særlig udbredt de steder. Derfor undres jeg over, at den store bølge af familiesammenføringer kommer fra netop Thailand, når de familiesammenførte nu ikke har en fortid i det kulørte miljø. Hvis der bare er tale om boy meets girl, hvorfor er der så ikke en større invandring fra andre lande? Det kan jo vaeri fordi de spanske og graeske damer, stiller storre krav til deres kommende aegtemand. Jeg modte min kone pa bar i 1999. Når man ser de skallede, gamle og småfede skravl de thailandsk kvinder må nøjes med ... kan jeg kun sige at jeg er enig. Længe leve den thailandske kultur og tradition om at kvinder skal betragte en mand som forsørger i stedet for et fallos symbol |
|
|
Frank |
Lagt på d. 16/01-2011 02:06
|
Surmule skrev: Frank skrev: brianmarinus skrev: Frank skrev: Stop nu-jeg siger IKKE,at der er noget negativt ved bar-piger,tvaertimod-det jeg klager over,er de folk der syntes, at alle thailandske damer,er bar-piger,der kun er ude efter folks penge-og som generelt,er negative,lige meget hvad,der bliver sagt/skrevet-men du har obenbart lidt svaert ved, at alese,hvad folk skrive,kan jeg forstaa-sidst var detprindelige/oprigtige-proev at tage lidt mere tid til, at gennemlaese folks kommentarer,saa gaar det nok,skal du se.brianmarinus skrev: ...................... Med oprindelige thailaendere,tror jeg,at der menes-folk udenfor bar miljoeet-folk udenfor Bangkok,Pattaya osv. Om jeg er forkvaklet-det kan da godt vaere,men er bare SAA traet af,at uanset hvor man kigger hen i de forskellige forums,saa sidder der en eller flere,der bare-ikke engang imellem,men hele tiden-kun er negative og har den skoere opfattelse, at alle thailandske damer,er bar-piger,der kun er ude efter folks penge. De udlaendinge,jeg kender hernede,lever et ganske alm. liv som alle andre i verden,med baade op og nedture-men generelt et rigtig godt liv. Naar man saa-som jeg, kun har oplevet en hel masse possitivt og godt hernede,er det da naturligt,at man rejser boerster,naar man gang paa gang,ser hvilket syn, nogen har paa Thailand og befolkningen hernede. For mig at se,sidder der en bunke mennesker,der har vaeret hernede i mange aar og som paa en eller anden maade,er utilfredse med deres liv-men af ukendte aarsager ikke ser sig i stand til, at vende tilbage,til det de kom fra-og saa kommer alt gallen op i dem og det skal saa gaa ud over vi andre. Hvad er det som er negativt ved bar-piger? alese?: Har du nogensinde hørt om punktummet? Hvem i denne tråd er de folk som skriver, at thaipiger kun er ude efter folks penge? Hvem siger thaipiger er ude efter folks penge ??? Såvidt jeg kan se skriver han bar-piger... synes du thai-piger er bar -piger ... eller er du ved at være træt.??? Nope: ".. at alle thailandske damer,er bar-piger,der kun er ude efter folks penge." Er du støttepædagog til brianmarinus? |
|
|
vandango |
Lagt på d. 16/01-2011 02:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Surmule skrev: [quote]vandango skrev: Vandango ... jeg troede du var ældre.. Men når 14måneder er et langt forhold for dig ... så kan du da ikke være så gammel Første gang jeg kom til Thailand, var i november 2007, har kærestet med to kvinder i 2 år og 8 måneder, plus mange barpiger. Hvad med dig Surmule, skriv lidt om dig selv? |
|
|
Frank |
Lagt på d. 16/01-2011 02:18
|
Surmule skrev: savasava skrev: Der findes også boghandlere, 7-eleven og internet i Spanien og Grækenland. Til gengæld er beer-bar-brabchen , mig bekendt, ikke særlig udbredt de steder. Derfor undres jeg over, at den store bølge af familiesammenføringer kommer fra netop Thailand, når de familiesammenførte nu ikke har en fortid i det kulørte miljø. Hvis der bare er tale om boy meets girl, hvorfor er der så ikke en større invandring fra andre lande? Det kan jo vaeri fordi de spanske og graeske damer, stiller storre krav til deres kommende aegtemand. Jeg modte min kone pa bar i 1999. Når man ser de skallede, gamle og småfede skravl de thailandsk kvinder må nøjes med ... kan jeg kun sige at jeg er enig. Længe leve den thailandske kultur og tradition om at kvinder skal betragte en mand som forsørger i stedet for et fallos symbol Lad nu være med at græde fordi du er skallet, gammel og småfed. |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 16/01-2011 02:32
|
Frank skrev: Surmule skrev: savasava skrev: Der findes også boghandlere, 7-eleven og internet i Spanien og Grækenland. Til gengæld er beer-bar-brabchen , mig bekendt, ikke særlig udbredt de steder. Derfor undres jeg over, at den store bølge af familiesammenføringer kommer fra netop Thailand, når de familiesammenførte nu ikke har en fortid i det kulørte miljø. Hvis der bare er tale om boy meets girl, hvorfor er der så ikke en større invandring fra andre lande? Det kan jo vaeri fordi de spanske og graeske damer, stiller storre krav til deres kommende aegtemand. Jeg modte min kone pa bar i 1999. Når man ser de skallede, gamle og småfede skravl de thailandsk kvinder må nøjes med ... kan jeg kun sige at jeg er enig. Længe leve den thailandske kultur og tradition om at kvinder skal betragte en mand som forsørger i stedet for et fallos symbol Lad nu være med at græde fordi du er skallet, gammel og småfed. Jeg er glad for at du fangede selv-ironien, jeg syntes ellers jeg skjulte den godt. Du er sateme skarp ..... |
|
|
natty |
Lagt på d. 16/01-2011 02:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
"Det kan jo vaeri fordi de spanske og graeske damer, stiller storre krav til deres kommende aegtemand." Ved af erfaring at det gør de, manden skal være smuk, muskulkøs og maskulin, åbne døre for dem og de tager ikke den laveste fællesnævner. De vil ha en smart og meget lækker mand. Redigeret af natty d. 16/01-2011 02:36 |
|
|
Frank |
Lagt på d. 16/01-2011 02:36
|
Surmule skrev: Frank skrev: Surmule skrev: savasava skrev: Der findes også boghandlere, 7-eleven og internet i Spanien og Grækenland. Til gengæld er beer-bar-brabchen , mig bekendt, ikke særlig udbredt de steder. Derfor undres jeg over, at den store bølge af familiesammenføringer kommer fra netop Thailand, når de familiesammenførte nu ikke har en fortid i det kulørte miljø. Hvis der bare er tale om boy meets girl, hvorfor er der så ikke en større invandring fra andre lande? Det kan jo vaeri fordi de spanske og graeske damer, stiller storre krav til deres kommende aegtemand. Jeg modte min kone pa bar i 1999. Når man ser de skallede, gamle og småfede skravl de thailandsk kvinder må nøjes med ... kan jeg kun sige at jeg er enig. Længe leve den thailandske kultur og tradition om at kvinder skal betragte en mand som forsørger i stedet for et fallos symbol Lad nu være med at græde fordi du er skallet, gammel og småfed. Jeg er glad for at du fangede selv-ironien, jeg syntes ellers jeg skjulte den godt. Du er sateme skarp ..... Takker. Husk at polere både glorien og månen. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 16/01-2011 02:38
|
natty skrev: "Det kan jo vaeri fordi de spanske og graeske damer, stiller storre krav til deres kommende aegtemand." Ved af erfaring at det gør de, manden skal være smuk, muskulkøs og maskulin, åbne døre for dem og de tager ikke den laveste fællesnævner. De vil ha en smart og meget lækker mand. Så er de danske mænd med thailandske ægtefælleer altså grimme og slappe? |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 16/01-2011 02:40
|
Frank skrev: Er du støttepædagog til brianmarinus? Nej, det tror jeg ikke manden har brug for ... det er bare træls at du prøver at hænge ham ud for hans slå-fejl, i stedet for at forholde dig til hvad han skriver. Prøver du altid at lukke munden på folk, ved at prikke til deres svagheder? |
|
|
Frank |
Lagt på d. 16/01-2011 02:49
|
Surmule skrev: Frank skrev: Er du støttepædagog til brianmarinus? Nej, det tror jeg ikke manden har brug for ... det er bare træls at du prøver at hænge ham ud for hans slå-fejl, i stedet for at forholde dig til hvad han skriver. Prøver du altid at lukke munden på folk, ved at prikke til deres svagheder? brianmarinus skrev i indlæg 115: ... Desuden blev der skrevet i forrige traad-oprindelige thailaendere og ikke oprigtige. Når man som brianmarinus selv leger overlærer, så må man være parat til at selv at få tilbagemeldinger. Eller hur? |
|
|
Rawirot |
Lagt på d. 16/01-2011 05:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Frank skrev: Rawirot skrev: Frank skrev: thaikurt1 skrev: Kan det da for fanden da ikke være lige meget hvor man har mødt sin thaikvinder det er jo ikke det det kommer ad på men og man elsker den thaikvinder man har gifter sig med at man sammen kan få en tilværelser selv og man kommer fra to forskelle kultur. Jeg ved udmærke hvad min kone har lavet før hun mødet mig og grunden til det. Har også flere gang forsvare disse thaikvinder og har stor forstået for hvorfor de gør det og så den dobbelt moral nogen har over for disse thaikvinder har både læst og se hvordan man nedværdTrådenig disse thaikvinder og så selv bruge de samme thaikvinder til deres seksuel tilbøjelighed i Pattaya natteliv. Afstemningen og tråden handler om hvor man har mødt sin samlever - ikke hvad man eller andre synes om dem... Ja det handler den om. Har man så ikke fundet sin kone i en bar,så har hun ifølge mange her såmænd nok arbejdet der engang. Fordi man aldrig har kommet i det miljø blir man nærmest betragtet som godtroende eller løgner. Jeg er totalt ligeglad med hvor pigen har været før hvis det er blevet til kærlighed. Men det grænser til injurier over for både thai kvinder og danske mænd at generaliserer som det bliver gjort her. Injurier! Og hvad er der i øvrigt nedværdigende ved at have en fortid i barbranchen? Det er ikke spørgsmålet. Men hvis du kaldte mig en fordrukken sut var det også injurier. Man kan ikke generaliserer. Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 16/01-2011 08:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
af alle tråde, er denne den mest platte det næste bliver vel:hvor fandt du din hund |
|
|
filihankat |
Lagt på d. 16/01-2011 08:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
Lung Yao skrev: filihankat skrev: ---------------------------------------------------------------------- ....................................................................................... For det første: Langt de fleste piger, som jeg har mødt i barerne i Bangkok og Pattaya, har også en eller flere profiler på nettet. Så hvis du har fundet din kone via netdating, så tror jeg der er en forholdsvis stor sandsynlighed for at hun har en fortid i en bar. For det andet: Hendes fortid er ikke irrelevant. Der bliver spurgt: I hvilket miljø fandt du din hustru? Dermed handler tråden jo netop om konens fortid. For det tredje: Jeg fordømmer altså heller ikke nogen. Tværtimod har jeg både i denne og andre tråde givet udtryk for min respekt for bar-pigerne. De er de sødeste, smukkeste og sjoveste piger jeg har mødt nogen steder i verden. - For det første må jeg bedrøve dig med at i 1995 da jeg mødte min kone i KBH, så ejede jeg ingen computer så var det begrænset med min færden på Netdating. Og du springer let over hvad jeg skriver over netop netdating: Hermed ikke sagt at hun har aldrig sat sine ben i en bar. - For det andet er det for mig ligegyldigt hvor diverse individer har mødt deres koner. Relevans ville have været hvis DU fortalte om DIT eget forhold (som ikke kommer MIG ved). - For det tredje, jo, du er fordømmende, idet du betvivler andre udsagn, betegner/stempler dem som værende løgner. Jeg er heller ikke naiv, jeg ved udmærket at prognosen er misvisvende og at der er flere "lig i skabet", So What. Det er deres liv, deres valg og jeg skal ikke bestemme over hvad de må og ikke må. Og til sidste kan jeg ikke se/forstå hvorfor du lige skulle blande MIN kone i diskussionen, jeg har ikke været personligt og indraget DIN kone her i denne her tråd. . Sorry. Jeg ville ikke blande din kone direkte ind i den her tråd. Det var blot et eksempel. Men hvis du ellers læste mine indlæg, så ville du se, at jeg allerede har skrevet om min egen kone. Jeg har ingen (endnu). Og ja, i hverdagen er det fuldstændig ligegyldigt hvor forskellige individer har fundet deres kone, men nu blev der jo direkte spurgt efter vores samleveres fortid, så er det jo lidt svært at komme uden om. Når du nu selv skriver at "prognosen er misvisende og der er flere lig i lasten", hvorfor er det så at jeg pludselig "stempler folk som løgnere" ved at påpege nøjagtig det samme? |
|
|
Natpiraten |
Lagt på d. 16/01-2011 08:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 34 |
Der er sgu ikke noget som en søndag morgen, hvor kan sidde og slappe af med at læse en debat på DTW. Jeg har kun været på bar et par gange i Bangkok og kunne da sagtens forestille mig en kæreste eller kone fra det miljø. Nu blev det sådan at jeg lavede en profil på Thai love link og mødte fruen der og hun har nu aldrig lavet andet end at vaske tøj for andre i familiebiksen i Kohn Kaen. Når man har set hvor meget på røven de er i en fattig familie i Nordøst, er der for mig ikke noget underligt i at kvinderne søger lykken i barmiljøet...det ville jeg sgu også gøre. |
|
|
filihankat |
Lagt på d. 16/01-2011 08:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
rinpoche skrev: Og så vil jeg i øvrigt knytte en kommentar til det at sige "hvide løgne". HER har man en mulighed for at starte en ny tilværelse på en frisk. At viske tavlen ren. Der er INTET høstet ved at være ærlig, og den kan komme tilbage og bide en selv i r*ven. Jeg finder det helt legitimt for ikke at sige konstruktivt på den længere bane at have en dækhistorie. I alles bedste interesse. mvh rinpoche Det var jo også det jeg skrev, og det er nøjagtig derfor jeg ikke tror på tallene i den her tråd. Nogen "pynter" på virkeligheden hvliket er helt forståeligt. |
|
Spring til debat: |