Se indlæg
Jyder får direkte fly til Thailand
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 11/01-2011 14:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Fra december direkte til Phuket fra direkte flyrute Hvis som Jyder eller fynbo i sted for at skulle tage til KBH fra Billund til Billund uden stop. http://ekstrablad...485326.ece PS. Så slippe København for jyder og fynbo Redigeret af thaikurt1 d. 11/01-2011 14:05 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sony |
Lagt på d. 11/01-2011 14:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Jeg synes der stod thailand Kurt det jo kun til phuket det kan da være lige meget, så kan man ligeså godt nøjes med at tage til mallorca
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 11/01-2011 14:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Sony Det er overskrift fra EB Det er nok en købehavens journalister der vil drille jyderen Redigeret af thaikurt1 d. 11/01-2011 14:19 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Rawirot |
Lagt på d. 11/01-2011 14:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
thaikurt1 skrev: Sony Det er overskrift fra EB Det er nok en købehavens journalister der vil drille jyderen Ja det er udelukkende for turister til Phuket . Os der bor i thailand halvt eller helt fast kan ikke bruge det til noget,hvis ikke lige vi bor i Phuket. Men vil man der, så er det jo fint ikke at skulle skift i Cph. Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
Lundberg |
Lagt på d. 11/01-2011 14:43
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 82 |
Jo tak det er med Startours "svinetransport" ....selv det de kalder "Blue Comfort" med større sædeafstand er komplet til grin i forhold til f.eks Thai Air. Jeg har været med dem to gange...første og sidste. Man sidder så tæt på sidemanden at man må skiftes til at spise da der simpelt hen ikke er albueplads nok. LANGT hellere tage turen over Bangkok og så sidde bedre. Chartermaskinerne er også fyldt med unger der råber/skriger/græder...det ser jeg sgu sjældent i ruteflyene |
|
Spring til debat: |