Se indlæg
 Udskriv debat
Skype på Android telefonen
risbaronen
Jeg har lige set at man kan hente Skype på Androidmarket nu, er det ikke lidt smart så man kan ringe via Skype fra sin mobiltelefon i stedet for at skulle sidde ved computeren.
Redigeret af risbaronen d. 21/11-2010 20:31

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Nirvana
Ja men man skal tænke på vilke tybe data abulmang man har.
Men det er en fordel vis man har adgang til WiFi
Come As You Are

risbaronen
Ja klart nok, det kan hurtigt løbe op hvis man betaler stk. pris på hver KB. man henter

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
jc
Det er bare ikke alle telefoner, som Skype fungerer optimalt på. F.eks. ikke på min Samsung Galaxy S, men Samsung påstår, at de samarbejder med Skype om at finde løsningen, så jeg glæder mig.
Boet i Bangkok 1980-1983.

Payanak
Det var dejligt, nu kan jeg bruge Skype på min HTC.

ingolf
Faldt lige over det her--lyder smart!!

http://www.metro....pen-viber/

pröv at klikke videre til linket VIBER, eller [url]www.viber.com[/url]

Virker åbenbart også til gratis SMS [url]www.whatsapp.com[/url]
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Lundberg
Skype virker MEGET ringe på Android(hvis overhovedet) ....det er min erfaring med HTC Desire

Payanak
Virker fint på HTC Legend.
Der skal selvfølgelig en wifi eller 3G forbindelse til.

DeeJ
I burde benytte Fring sammen med et SIP abonnement som f.eks. Voipdiscount

vh Dan

Lundberg skrev:
Skype virker MEGET ringe på Android(hvis overhovedet) ....det er min erfaring med HTC Desire

Jeg har en HTC Desire HD og skype virker helt perfekt her, både med 3G og WIFI

jc
Nu virker det også på Samsung Galaxy S Wink
Boet i Bangkok 1980-1983.

Kittisak
Virker fint på min iphone 3GS.

Ville selvfølgelig være bedst hvis man havde en iphone 4 pga kameraet foran så begge kan se hinanden Smile

LEICESTER
Overvejer lidt at følge med tidsalderen og købe en smartphone.

Har kig på en Sony Ericsson Arc som er en android telefon.

Men er ikke sikker på jeg kan sende sms via Skype, er der nogle der ved noget om det?

Har været på deres hjemmeside men syntes kun jeg kan finde noget om at man kan sende sms fra en Iphone.

LEICESTER
Eller er der en anden måde jeg kan sende billige smser?

Når jeg sender en besked fra min mobil koster det 4.- pr stk.
Så det bliver 7-800.- pr måned, så er der en billigere løsning?

cesse
Brug computeren og skype (35 øre)

Jeg kan se at du har en Pfft

Hilsen Cesse

cesse
Til dit spørgsmål om Sony Ericsson
Hvorfor går du ikke ind i en forretning der sælger dem og spørger ??
Det tror jeg da at er det nemmeste

Hilsen Cesse

LEICESTER
Bruger nu også skype derhjemme fra til den gode pris.

Men der er desværre noget der hedder arbejde som også skal passs, og man er jo ikke altid ved sin pc.

Men jeg må kigge på det.

kimberg
Har en HTC Desire , og der virker det fint på.
Eneste problem ved og bruge Skype og i det hele taget internet på sin mobil, er at de generelt ikke holder mere end 6-8 timer inden de løber tør for strøm.
Ville sgu hellere have at telefonen var 2 millimeter tykkere og den så kunne holde strøm i op til 20 timer, så man ikke skal lade midt på dagen.

M.v.h. Kim

LEICESTER
kimberg skrev:
Eneste problem ved og bruge Skype og i det hele taget internet på sin mobil, er at de generelt ikke holder mere end 6-8 timer inden de løber tør for strøm.
Ville sgu hellere have at telefonen var 2 millimeter tykkere og den så kunne holde strøm i op til 20 timer, så man ikke skal lade midt på dagen.

M.v.h. Kim

Kan du så sende sms til Thailand via din telefon eller kun chatte?

Peder1968
kimberg skrev:

M.v.h. Kim

Jeg havde samme problem med min HTC Desire HD. Efter at havde læst nogle indlæg på Internettet om problemet holder den nu næsten 2 døgn hvis jeg bruger Internet. Hvis den bliver brugt som en almindelig telefon holder den noget længere Smile
Men HTC, IPhone og alle de andre rigtige smart phones har samme problem. En computer skal have meget strøm Pfft

Spring til debat: