Se indlæg
750.000 FOR EN 16-ÅRIG BRUD
|
|
Mintz |
Lagt på d. 11/12-2005 01:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Hvis man kan sælge sin datter... hvad r man så ... ?? det kan jeg altså ikke forstår.. hvor har man hjerte henne...?? kan godt forstår at man er fattig. men at sælge sin datter for en 67 årlig mand... så er man altså ikke helt normal
Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 11/12-2005 01:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
JEG BLIVER SÅ FUCKING HARM OVER SÅDAN NOGET ! Beklager tonen jeg ligger for dagen, men DAMN!! Jeg kunne tage en boldtsaks og klippe klokkeværket af de mænd der hopper på så unge piger - At forældrene går med til det, kan man vel ikke bebrejde dem, med tanke i deres typiske økonomiske situation (Nej, synes stadig ikke det er OK!). Jeg skulle bare se ÉN mand gøre lign. stunt, og han ville blive trukket ud på nærmeste rismark og banket til ukendelighed - Sådan noget svineri og pædofili. ! Jeg tror jeg går i seng nu, inden jeg koger over! |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 11/12-2005 06:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 540 |
Hej Locturian BRAVO !!! kunne ikke have sgat det bedre selv ! detsværre er det sådan at disse ting forekommer, men ved at vise og tage den afstand som du synligt giver udtryk for, ville sådane svin finde ud af at de ikke er accepteret ! Til Mintz Jeg giver dig Ret, i mine øjne var der helle ikke noget der kunne få mig til at give en datter eller for de sag skyld en søn væk på den måde, jeg vil også tilføje at jeg synes det er fedt at du gider at blande dig og komme med dine meninger, det er rart med en thais synpunkter fra tid til anden allers kan det godt blive lidt for Falang Hua ngoo, bliv endelig ved med at give din mening !!! Med venlig hilsen Martin Kaiser-Nielsen Redigeret af tuktuk d. 11/12-2005 06:20 |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 11/12-2005 10:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Mintz skrev: Hvis man kan sælge sin datter... hvad r man så ... ?? det kan jeg altså ikke forstår.. hvor har man hjerte henne...?? kan godt forstår at man er fattig. men at sælge sin datter for en 67 årlig mand... så er man altså ikke helt normal Normalitet defineres nok lidt forskelligt afhængigt af hvem og hvor man spørger. Det er desværre altfor normalt at thailandske piger bliver sendt til byen af grådige forældre for at sælge sig selv. Det er endnu længere ude. rinpoche. |
|
|
tintin |
Lagt på d. 11/12-2005 10:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 94 |
Mintz og Locturian, kan dere være vennlige å lese historien? Moren er gift og bor i Norge, datteren bor også i Norge. DE ER IKKE FATTIGE, bare griske.
Mvh. Tintin
|
|
|
Mads_T |
Lagt på d. 11/12-2005 11:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Man kan jo blive forarget over mange ting, men denne her sag kan nu ikke hidse mig særlig meget op! Når man læser historien på de norske links, vil man se, at kontrakten ganske vist er indgået, mens pigen var 16 år. Men nu er hun 17, og der står også, at de først skal giftes, når hun bliver myndig, så der er altså ikke tale om en 16 årig brud, som det hedder i denne tråd. Pigen udtaler også til bladet, at hun selv ønsker at blive gift med manden, fordi han kan forsørge hende. Jeg føler mig sikker på, at tvangsægteskaber også er forbudt i Norge, så hvis hun ikke vil giftes, kan hun jo bare sige NEJ ! Som Tintin er inde på, virker det næsten mere som om det er manden, der er ofret i denne sag Og pædofili synes jeg da slet ikke man kan tale om her. Til Thaikurt: Du må selvfølgelig selv om, hvad du bliver forarget over, men hvis du endelig vil være forarget over nogle menneskers dårlige behandling af andre mennesker så er der altså andre emner, der er meget meget værre, endda i Thailand, hvor du jo bor. F.eks. de mange børnetiggere i Thailand, der bliver udnyttet af deres forældre og af bander af kriminelle. Der er rapporter om, at nogle ( eller måske endda mange) af disse børn bliver mishandlet og invalideret, fordi de så kan tigge flere penge til de kriminelle, det kan f.eks. ske ved, at de får hugget hånden af.! En grusom måde at behandle et andet menneske på ! Det kan gøre mig forarget, og den norske sag er dårligt nok værd at nævne i den forbindelse. Mvh. Mads Redigeret af Mads_T d. 11/12-2005 11:24 |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 11/12-2005 11:33
|
Mads_T skrev: Når man læser historien på de norske links, vil man se, at kontrakten ganske vist er indgået, mens pigen var 16 år. Men nu er hun 17, og der står også, at de først skal giftes, når hun bliver myndig, så der er altså ikke tale om en 16 årig brud, som det hedder i denne tråd. Det er ikke så meget den konkrete sag der forager mig, men mere at det forekommer mange gange hver dag! Det kan godt være hun er 17 nu, og hun var 16 da kontrakten blev indgået, men hun var hvad, 12-13 år da den gamle møggris fik julelys i øjnene? Det er ikke pædofili ? Gu er det så. Men i har sikkert ret hva angår det her tilfælde - Det er nok dem, der tager røven på ham - Men, fakta er, at lign. tilfælde, sker hver eneste dage i Thailand - Desværre Giv mig en økse og en radar der kan måle pædofile mænd, og jeg tager på CRUSADE! Biiip....Biiip....BIPBIP ! GOT'A ! |
|
|
John |
Lagt på d. 11/12-2005 11:49
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Locturian skrev: JEG BLIVER SÅ FUCKING HARM OVER SÅDAN NOGET ! Beklager tonen jeg ligger for dagen, men DAMN!! Jeg kunne tage en boldtsaks og klippe klokkeværket af de mænd der hopper på så unge piger - At forældrene går med til det, kan man vel ikke bebrejde dem, med tanke i deres typiske økonomiske situation (Nej, synes stadig ikke det er OK!). Jeg skulle bare se ÉN mand gøre lign. stunt, og han ville blive trukket ud på nærmeste rismark og banket til ukendelighed - Sådan noget svineri og pædofili. ! Jeg tror jeg går i seng nu, inden jeg koger over! Hej Locturian Jeg vil give dig ret lange hen af vejen, men jeg fårstår ikke at du mener at man ikke kan bebrejde forældrene pga. deres økonomiske situation. Jeg håber det er en skrivefejl! John john@dansk-thai.dk
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 11/12-2005 11:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Hej John, Fuldstændigt rigtigt. Der er givetvis 1000-vis af andre forældre i tilsvarende økonomiske situationer eller dem der er værre, der ikke føler sig foranlediget til at gribe til den slags transaktioner. Det er efter min mening et spørgsmål om personlig integritet og moral. mvh rinpoche |
|
|
rolan |
Lagt på d. 11/12-2005 12:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
jeg vil lige sætte det op på en anden måde og så høre jers mening hun blir gift for en stor gifte sum til en ældre mand og har kun en hun blir ikke gift men blir sendt til bankok for at forsørge familien og har minimum en gammel mand som ikke kan skore mere eller en ung mand som bare er ude for at feste der er hun i 2 år før hun får en farang på krogen som mener han ikke kan leve uden hende på det tidspunkt har hun haft mange partnere og flere uden gummi for det har de forlangt og andre spøjse tiltag hvad er hværst en partner der er rig og som stiller træskoende hurtigt eller det eksempel jeg har ilostreret |
|
|
nicefarang |
Lagt på d. 11/12-2005 12:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 420 |
Rolig Locturian Pædofili er når man er tiltrukket af piger uden seksuelle modningstegn. Dvs før puberteten <13 år. Hvis de bor i Norge kan hun jo altid springe fra. |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 11/12-2005 13:55
|
nicefarang skrev: Rolig Locturian Pædofili er når man er tiltrukket af piger uden seksuelle modningstegn. Dvs før puberteten <13 år. Hvis de bor i Norge kan hun jo altid springe fra. I Danmark hedder reglen under 16, men det er muligt at den er anderledes andre steder, det skal jeg ikke kunne sige - Men det er i mine øjne stadigt pædofili, og jeg ville personligt tage loven i egen hånd hvis jeg oplevede det - Det kan jeg garantere for... |
|
|
nicefarang |
Lagt på d. 11/12-2005 14:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 420 |
Enig i at manden er en gammel gris. Men sex med mindreårig og pædofili er to forskelige ting. I Danmark tror jeg pigen er mindreårig hvis hun er under 15 år, hvis det er betalt sex så er grænsen 18 år. |
|
|
noidam |
Lagt på d. 11/12-2005 15:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
muslimske piger bliver " lovet " væk når de er en 10-12 år, og gift når de er ca 16, sådan har det været aldtid og er det stadig. nu er det bare fordi at det er en norsk ældre mand, der har masser af penge, som så kan købe og gøre hvad han vil, at man får ondt i røven. kik jer rundt i pattaya-bangkok-puket. der er masser af ældre mænd ( og damer ) med meget unge piger og drenge. ( uden at de er pædofile ) jeg kan kun være enig med MADS T |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 11/12-2005 16:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Ja men jeg kan saa ikke lade vaere med at provokere lidt, havde manden nu vaeret 18 aar..... Hva saa Havde det lydt paa samme maade, nej vel saa var det synd for ham at han var taget godt og grundigt i roeven.. Helt aerlig alt er til salg her i thailand.. Og det aendrer ikke ret meget at Thaier flytter til Norge eller Danmark. Fisse er penge, saadan er det bare i Thailand og det kan vi sq ikke lave om paa. At bort gifte doetre er en del af hverdagen her ude og kan vi ikke lide det maa vi jo finde et andet sted at lege... Pædofili, ja men den sexuelle lavalder her ude er 10 aar, piger i 8 aars alderen begynder at interessere sig for sex piger fra 15 og op laver deres lomme penge som deltid prostituerede, isaer pigerne i universiteterne har den last.. de er bare lidt dyrere end de andre.... Nej det er ikke lovligt, men det er hverdagen her i thailand. Derfor holder man ogsaa kun den Buddhistiske del af brylluppet for munkene er altsaa ligeglade bare de faar deres penge, saa kan det vaere man registrerer det naar hun bliver 18. Men mange goer ikke derfor er der ogsaa saa mange som er gift med farang som egentlig har en Thai mand... Bare ikke paa papiret, men som naevnt af andre man betrakter det som vaerende gift. Der er nogle sider af Thailand som harmonerer meget daarlig med hvad vi syntes er ok og rigtig, men vi kan ikke lave det om.. Helt aerlig jeg kan ikke faa ondt nogen steder hvis manden er saa dum at betale saa mange penge for en gang ung fisse. Han kunne have faaet det for 1000 thb hvis han var taget en tur her ud. Og havde det vaeret her ude paa landet saa havde det kun vaeret 300 thb... Saa jeg kan ikke se andet end han er godt dum. Det er rigtig at mindste alderen er 15 i DK, men for faen da er jeg den eneste her som har vaeret i kanen med en 13 aarig. Jeps men det var dengang jeg var godt 20 og helt aerlig altsaa de fleste piger / kvinder bliver koens modne i 11 - 13 aars alderen... Hvorfor er det saa lige de ikke maa det de gerne vil. Om de udviklings maessigt alle er modne til det er en anden side af sagen, men naturen gaar jo altsaa sin gang uanset love... Le-si |
|
|
ting_tong |
Lagt på d. 11/12-2005 16:35
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Nå tror jeg man sporer langt fra trådstarters innlegg, ettersom det her er snakk om , mest sannsynlig, 2 thaier (mor & datter) som er norske, og IKKE bor i thailand. Må likevel få lov til å svare på noen av utsagnene som blir gitt i denne tråd. Pædofili, ja men den sexuelle lavalder her ude er 10 aar, piger i 8 aars alderen begynder at interessere sig for sex piger fra 15 og op laver deres lomme penge som deltid prostituerede, isaer pigerne i universiteterne har den last.. de er bare lidt dyrere end de andre.... Nej det er ikke lovligt, men det er hverdagen her i thailand. Nå er du HELT ute å kjøre på blankisen her! Den seksuelle lavalder her i Thailand er 16 år. Jeg har ennå tilgode å se mange thaier som er vel bevandrede i seksuell lærdom enda om de har fyllt 18 år. Om man har sex med en pike på 15 i thailand, begår man et lovbrudd, og det er strenge straffer for dette. ------------------------------------------------------------------------ Når det gjelder denne saken angående den norske mannen stiller det seg vel ikke mye annerledes enn ekteskapet anna nicole smith inngikk i sin tid. Litt objektivitet her gutter....og jenter.... Redigeret af John d. 11/12-2005 18:17 |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 11/12-2005 16:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
le-si skrev: Helt aerlig alt er til salg her i thailand.. Og det aendrer ikke ret meget at Thaier flytter til Norge eller Danmark. Fisse er penge, saadan er det bare i Thailand og det kan vi sq ikke lave om paa. Le-si Undskyld mig .. "fisse er penge, sådan er det bare i Thailand" hvad er det du sige? det er altså ikke FISSE-LAND det er T-H-A-I-L-A-N-D! for pokker da jeg prøver og forsvaret de thai-piger så meget som muligt .. men så sige du bare at vores land sælge fisse? Ved du hvad jeg vil sq give dig ret i ja NOGLE STEDER gøre vi! det er sq og LUDER i dk .. hvorfor blive de ikke kalde for FISSE-land!?! der er sq da nogle dansker studerende sælge sig selv for Gucci tasker- Luksus livet.. men nej nej .. dem kender vi ikke noget til vel..?! Og der er kun 5 mill mennsker i DK hvor i Thailand har 60... kan du nu se hvorfor man sælge sine krop? tror du selv man vælge det? tror du selv en pige ligger der i 10 minutter så er han færdig og går fra hende igen..? Hun har ingen SJÆL! Tilbage til emne: Hvis familie bor i norge .. hvorfor bruge de ikke deres hjerne til noget fornuftig...?! for pokker .. pige skal da går i skolen og får ordenlig uddannesle! " Mand kan forsøge hende" JA FOR POKKER hun er en type der vil lever af hans penge! man kan sq godt forsøge sig selv og beøver ikke en 67-årlig for det! så synes jeg at hun er en af dem der gøre thai-piger til noget helt andet end at være smuk.. Redigeret af Mintz d. 11/12-2005 16:38 Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
mr tirak |
Lagt på d. 11/12-2005 16:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 345 |
Godt der le-si. En ting er hvordan tingene er, en anden er hvordan vi Farangs tror det er, en treide er hvordan vi vil gerne vil at det skal vaere. Vi er nogle der elsker Thailand, vi er nogle der elsker Thaikvinder, har i taenkt over hvorfor, hvis i har ved i ogsaa noget om forskelle, og hvis i ikke kan acceptere forskelle, hvad fan... laver i saa med Thaikvinder elle i Thailand. Loctourian, jeg mener du er langt ude med dit gentagende snak om selvtaegt, du har ret til dine holdninger, og recspekt for dem, men hvad giver dig ret til at vaere bedrevidne, og med magt og vold paatvinge dine holdninger til et folk og land ( hvor meget bedre er det end naar Hibutseria stiller op paa noerrebro og doemmer danskere til doeden, fordi vi er vantro hunde ) Man maa hyle som de ulve man er iblandt, eller i det mindste proeve at forstaa den kultur som vi har sat os midt i, hvis ikke saa pas ande gaarden hjemme i det gode gamle snaeversynede jantelovs Danmark, som jeg elsker lige saa meget som jeg elsker at boltre mig i Buddas paradis. |
|
|
Lagt på d. 11/12-2005 16:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
fisse har altid været til salg overalt i verden det er bare et spørgsmål om betaling nogle vil have cool cash andre nye sko eller penge til frisøren eller bare økonomisk tryghed sagt på en anden måde alle kvinder er luder og det uanset om de vejer 45 kilo som en thai eller 90 som en dansker eller har brune øjne eller røde æblekinder det ligger i kvinders gener at sælge deres fisse ren darwins lære intet andet |
|
|
rolan |
Lagt på d. 11/12-2005 16:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
mr tirak En ting er hvordan tingene er, en anden er hvordan vi Farangs tror det er, en treide er hvordan vi vil gerne vil at det skal vaere. ja og derfor er det at folk begynder at diskutere herinde og for den sags skyl i alle kulture |
|
Spring til debat: |